הכירו את המתקשרת: דניאלה לוקצ'בסקי

הסימנים הראשונים ליכולת שלה התעוררו בגיל שמונה, היא חלק משושלת של נשים עם יכולות מיסטיות, והיא מתקשרת, בין השאר, נשמות שעזבו את העולם שלנו ומביאה מהן מסרים ואהבה

דניאלה לוקצ'בסקי, 25, קדימה, התחילה לתקשר בגיל 22

מה גרם לתקשור להתחיל?

"התחלתי לתקשר מאז שאני זוכרת את עצמי. רשמית, אני עושה זאת שנתיים וחצי".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"גדלתי בבית בו יש שושלת ארוכת שנים של נשים עוצמתיות עם יכולות מדהימות של קריאה בקפה, קלפים ופענוח חלומות הכוח שלי הוא הידיעות האינטואיטיביות החזקות ויכולת התקשור עם העולם הבא. מאז שאני זוכרת את עצמי ראיתי דברים, דיברתי עם אלוהים, דיברתי עם סבתא רבה שלי שנפטרה ומעולם לא הכרתי אותה, ופשוט ידעתי מה עתיד לקרות.

"האינטואיציה הראשונה והחזקה שאני זוכרת במיוחד הייתה כשהייתי בת שמונה. אמא שלי נסעה לבדיקת הריון ולי היה ברור שהיא יולדת. אבא שלי וסבתא שלי ניסו להסביר לי שאמא רק בבדיקה ואני בידיעה מוחלטת עניתי להם שהיא יולדת והיום אני אפגוש את אחי. עד הרגע האחרון הם לא האמינו ולא הבינו שאימי אכן יולדת. אכן, היה סיבוך והייתה לידה דחופה, והיא לא הספיקה להודיע לנו. כחצי שעה אחרי שהגענו לבית החולים הייתי הראשונה להחזיק את אחי על הידיים.

"מקרה נוסף של ידיעה ברורה שהייתה לי התרחשה במקום עבודה שעבדתי בו. הבחור שעבד איתי קיבל שיחה ולא ענה, ורציתי לצעוק לו 'תענה, זאת אשתך, היא בהריון!' אך לא אמרתי דבר. בשיחה השניה הוא ענה ויצא החוצה, אחרי שסיים את השיחה הוא הלך להודיע למנהל שלנו שאשתו בהריון ולכן הוא צריך להיות תמיד זמין".

את מי את מתקשרת? 

"אני מתקשרת עם אנרגיה גבוהה, בורא בשפת התטא הילנג, ומתקשרת עם נשמות שעברו מהעולם הזה לעולם הבא. הנשמות שאיתן אני מתקשרת באים ככקרובי המשפחה/חברים שהם הכירו, רק חכמים, סבלניים ואוהבים יותר, לספר להם על חייהם, לייעץ להם במה ואיך לבחור, כיצד לפתור דילמות משפחתיות ואישיות, ולעתים רק כדי להעביר זיכרונות. חשוב לציין שבעולם הבא אין כעס או רגשות כבדים ושליליים, יש שם רק אהבה, ומתוך המקום הזה קל להם לייעץ לנו מה לעשות. הם רואים את התמונה הגדולה שאנו לא רואים פה. במידה והם משתמשים במילים כמו כעס וטינה זה כי הם זוכרים שקיים רגש כזה אצלנו, אך הם לא באמת מרגישים אותו, הם אומרים אותו לצורך הזדהות בלבד".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"האנרגיה הגבוהה היא אנרגיה של אהבה ללא תנאי, שמביאה את האמת הגבוהה לגבי כל נושא ללא כל התערבות חיצונית, הנשמות שאיתן אני מדברת הן רסיסי הנשמה של אותם אנשים שנפטרו שאנחנו מכירים. הנשמה שלנו מורכבת מהרבה רסיסים ואנחנו מתקיימים בהרבה רבדים וזמנים בו זמנית. אני, למשל, מדברת עם סבא שלי ז"ל בידיעה מוחלטת שהוא כבר חזר לגלגול הזה שוב כמישהו אחר. אני מדברת עם רסיס הנשמה שהיה סבא שלי עם הזכרונות, הידיעות והאופי שלו, ואיני מפריעה לו – להיפך! הנשמות שמלוות אותנו רוצות לדבר איתנו וללוות אותנו, יש להם המון ידע להעביר לנו, דברים שהם רואים משם שלא רואים כאן".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"שנת 2017 הולכת להיות שנה מאוד מעניינת ומרגשת. הייתה הרבה התרגשות סביבה ובצדק! המון התחלות חדשות והמון התעוררות רוחנית. אנחנו כבר תקופה נכנסים לעידן בו אנשים מתחילים 'להתעורר' מבחינת מודעות. אנשים נהפכים להיות מודעים יותר לעצמם פיזית ורוחנית ומבינים שהעולם שלנו הוא מעבר למה שאנחנו רואים. אפשר לראות זאת גם בסרטי הקולנוע שיוצאים לאחרונה. 2017 הולכת להיות שנה מאוד מעניינת בזכות זה".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מתקשרת עם נשמות שחלפו מהעולם הזה או עם האנרגיה הגבוהה לצורך קריאת עתיד או ייעוץ. בנוסף אני מטפלת בשיטות תטא הילנג רייקי ואקסס בארס ותהליכי גוף, ואני מלמדת לטפל בשיטות תטא הילנג ואקסס בארס בסדנאות, עושה ערבי מסרים וערבי תרגול של השיטות אותן אני מלמדת. בנוסף אני עושה טיהורי בית עם קולגה מדהימה שלי בשם הילה עובדיה".

צרו קשר עם דניאלה

054-6573921

דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546