הכירו את המתקשרת: הדר דגן

היא מכירה את עולם התקשור מגיל צעיר, אימא שלה מתקשרת בעצמה, אבל לתקשור היא התמסרה רק בגיל מבוגר. כיום היא מתקשרת את ישות האור שני ומביאה ממנה מסרים חשובים

הדר דגן, 44, פרדס חנה, התחילה לתקשר בגיל 32.

מה גרם לתקשור להתחיל?

"עוד מילדות, מגיל צעיר מאד, ידעתי על נוכחות של ישויות. פעמים רבות הן היו קוראות לי ומשוחחות איתי. זכרתי זאת כחוויה מפחידה ומאיימת על תחושת השייכות.

"הבנתי שמה שאנשים קוראים לו 'מציאות' הוא בעצם מעין אשליה אשר בה כל הדמויות סביבי, משפחה וכו', משחקות תפקיד במציאות חיי, שאין לה בהכרח קשר לאמת האמתית ולמי שאני באמת.

"בתור ילדה ואף כנערה בוגרת חוויתי רגעים רבים של יציאה מאשליית הסיפור. פתאום אין סיפור יש רק הרגשה.

לאורך השנים היו ניסיונות התקשרות איתי, בעיקר בזמן שטיפלתי באנשים (הייתי מטפלת בשיטת ג'יירו קינטיקס). אבל עדיין לא הייתי מוכנה.

"אני זוכרת את התקופה שלפני התחלת התקשור כתקופה מטלטלת מאד. הסתובבתי עם תחושה קשה שיש לי תפקיד שלקחתי על עצמי ואני לא עושה אותו. מצד אחד מאד רוצה ומצד שני פוחדת. בשנת 2005, כשהייתי כבר אם לשניים ויציבה יותר על הקרקע, התקשור הגיע ופרץ את מחסום הפחד.

"ישבתי בחדרי והרגשתי שכל החדר מסתובב עלי בעוצמה רבה. שחררתי אחיזה, אזרתי אומץ ופתאום התחילו לדבר איתי באופן ברור. תחילה היו אלה 'משלחת השבעה', קבוצה קסומה של ישויות אור, ומהר מאד התחלתי לתקשר עם הישות שני, איתה אני מתקשרת מאז.

"חשוב לציין שכשהגיע התקשור הוא לא היה זר לי. הכרתי את השפה מאמא שלי, נעמי חפץ, שמתקשרת את הישות יהוידע משנת 91'".

את מי את מתקשרת?

"אני מתקשרת את ישות האור שני, ישות אור רכה וחומלת, העוסקת בשינויים, חונכת ומדריכה נשמות להתפתחות. הישות שני שייכת לקבוצת ישויות אור הקרויה 'קבוצת נשמה', יחד עם ישויות גבוהות נוספות – משען, יהוידע, תמורה, אחיהוד, אתגר ועוד".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"קבוצה זו מלווה ומדריכה את הנשמה משחר היווצרותה ודרך כל המסע שעוברת היא לאורך כל הגלגולים. המטרה של קבוצת ישויות זו היא לעזור, לקדם ולפתח אותנו כדי שנוכל להבין ולקבל יותר את עצמנו ולאפשר לנו ליצור שינוי משמעותי ואמתי בחיינו.

"הישויות באות לעזור לנו לעשות את הדרך שאותה בחרנו, לעודד ולרומם אותנו. הן אומרות: אתם לא לבד; ההימצאות שלכם בכדור ארץ היא בעלת סיבה ומשמעות עמוקה; אתם יכולים לקבל עזרה; אתם יכולים לשנות את חייכם ולחיות אותם במלאות, בקבלה ובשמחה.

"המסר העיקרי שישויות אלו מעבירות: יכולתכם לשנות את ההרגשה שלכם ביחס לעצמכם, לסובב אתכם ולאחרים היא זו אשר מביאה את השינוי. הרגשה יוצרת מציאות!".

מהם המסרים העיקריים שאותה ישות מעבירה לאורך השנים?

"המפגש עם הישות שני נוגע ישירות בלב ולכן הוא מאד מרגש. ההרגשה היא שמשהו רואה אותך לעומק, מבין את המקום שלך ואת המצוקה שלך ולא שופט אותך.

"המידע הוא על התהליכים הפנימיים שאנו עוברים. מה יושב על ליבנו? כיצד אפשר לקבל ואף לשנות את המצב? השאלות בדרך כלל נעות משאלות של מהות, מימוש, מערכות יחסים ועבודה, ועד למידע פרקטי ושימושי בקשר לדילמות והתלבטויות משמעותיות בחיינו".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"אנוכי שני אומר בעבורכם, דומה כי יותר ויותר מחפשות נשמות בתוכן דבר מה להיאחז בו. כמו ככל שהשינויים בעולמכם הולכים וגדלים, כך מבקשות נשמות למצוא עצמן על דרך הנאחזת בדבר מה בתוכן, שיכולות הן עליו להישען.

"כלומר הזמנים הינם זמנים אשר בהם אחיזות רבות מתפרקות, צורות רבות משתנות. וככל ששינויים אלה גדלים, כך עולה יותר ויותר הפחד בתוככם.

על כן מייעצת אנוכי בעבורכם לאחוז באמת המבקשת לומר כי רצונכם לחוות חייכם במלאות, בנינוחות, באחריות ובשמחה הינו הרצון המניע, המקדם והמאפשר התפתחותכם.

"או במילים אחרות, מבקשים אתם לאשר קיומכם בכל יום מחדש, כמו הוא היציב והמתפתח בעולם של שינויים.

היו ברוכים".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"פגישת תקשור אישית להכוונה והדרכה; קורסי לימוד (לא לימודי תקשור) "מסע אל הנשמה" ו"ארגז כלים קוסמי" – הכרת עצמנו והמסע שלנו על מנת להתפתח; ערבי תקשור לקבלת מסרים מרוממים כלליים והתייחסות אישית; סדנת הרגשה – להבין את הרגש וללמוד לשנות את ההרגשה, "הרגשה יוצרת מציאות"; צ'קרות – סדרת טיפולים אישית לפתיחת הצ'אקרות ואיזונן דרך טכניקת ריקודי הבטן. תרגילים, ריקוד, תקשור אישי ומדיטציה אישית".

צרו קשר עם הדר

050-4652244

דף הפייסבוק

[email protected]

3 מחשבות על “הכירו את המתקשרת: הדר דגן”

  1. אני מכירה את הדר דגן. היא מדהימה! גם רקדנית נפלאה וגם מתקשרת מלאת אור. מאד ממליצה.

  2. ריבי גרלוי, שני גרלוי

    היי הדר
    אשמח לפגוש אותך, ואני רוצה שהבת שלי תעבור תקשור.
    אנחנו גרים בדרום.
    האם יש אפשרות למפגש בתקופת פסח?
    תודה על תשובתך⚘

    1. שחר בן-פורת

      זה אינו האתר של הדר ולכן היא לא תראה את התגובה שלך. יש בסוף הכתבה את פרטי ההתקשרות איתה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546