הכירו את המתקשרת: נורית אלדר

היא החלה לתקשר דרך ציור, כיום היא מתקשרת את קבוצת השישה ומספרת על האופי המיוחד של כל אחד מהקבוצה, ומביאה מסר מעודד לתקופה זו של השנה

נורית אלדר, 55, יהוד, החלה לתקשר בגיל 38

מה גרם לתקשור להתחיל?

"נולדתי עם יכולת שעוד כילדה סגרתי אותה, כי הורי ממש לא קיבלו את זה. בשנת 2000 עשיתי תואר שני בתרפיה באמנות, ושם, תוך כדי הציור האינטואיטיבי, התחלתי לראות ולדעת דברים".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"ממש לא, זה הגיע די בפתאומיות. לא בדיוק ידעתי מה זה ומאוד נבהלתי. לאט-לאט נפתחתי יותר ויותר, פחדתי פחות, הכרתי את המדריכים שהיו לי אז, והמשכתי להתפתח".

את מי את מתקשרת?

"אני מתקשרת עם ששה מדריכים שנקראים קבוצת השישה".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"קבוצת השישה הינה קבוצה של שישה מדריכים אשר מעבירים דרכי, בתקשור, מסרים חשובים ושימושיים לכולנו. כל אחד יכול למצוא את העניין שמדבר אליו מבין דבריהם. המדריכים רוצים לעזור לנו לחיות טוב יותר ובחיבור מלא יותר למי שאנחנו בעולם למטה. אין בכוונתם לתת לנו מידע שאינו חיוני, אלא רק מידע שהוא משמעותי לחיינו כיום. לכל אחד מהמדריכים יש אישיות ודגשים אחרים, כל אחד מהם מביא את נקודת המבט שלו.

"ביון – נחוש ואסרטיבי. מאד ענייני. אני פונה אליו כשאני צריכה הכוונה לדרך, בתחומים עסקיים, כשאני רוצה לקבל נקודת מבט נוספת לשלי, על פעילות שאני עומדת לעשות. הוא לא בדיוק המדריך לפנות אליו לקבלת עידוד ותמיכה, אלא כשרוצים להרגיש שהכל אפשרי.

"יוֹשִׁי – שמו לקוח מהמילה 'יושרה'. הוא מדבר על מהי האמת, למה לא כדאי לנסות להיות צודקים, על כך שכל אחד רואה אחרת את הדברים. הוא תמיד מדבר בחוכמה וברצינית, ובלי אף טיפת הומור… יושי היה מתמטיקאי ידוע. הוא חי כאן עד אמצע המאה הקודמת. הוא מעביר מסרים שקשורים בהבנה של ההדרכה הגבוהה, את המושגים של האמת והצדק. הוא מביא נקודת מבט של מי שהיה מדען שחשב בצורה אנליטית. בעבר היה לי קשה לפעמים לתת לו להעביר מסרים דרכי, מכיוון שהתדר האנרגטי שלו מתבטא אצלי בקול נמוך, בקול בס, שממש קשה לי להפיק מגרוני. למדנו להתאים את התדר כך שפחות יכביד עליי, אבל עדיין לפעמים בתחילת המסר קשה לי לבטא את האנרגיה שלו. ביום-יום אני פונה אליו מעט, כי הוא מביא דברי חוכמה מתוך המדע, ונותן פרספקטיבה שונה על החיים, בצורה עניינית ונטולת רגש. הרבה פעמים ההיגיון שבדבריו עוזר לי להרגיע את הספק.

"לַאבְלִי – השם שלה לקוח מהמילה האנגלית Lovely, מפני שהיא תמיד יוצרת סביבהּ אווירה נעימה, שלֵוה ומלבבת. כל מי שיכיר אותה, יבין מיד כמה היא פשוט נהדרת ונפלאה. לאבלי תמיד מרחיבה את הלב. היא מביאה איתה חום, פרגון, והמון אהבה. כשעצוב, קשה, או סתם כשמצב הרוח יורד, היא תמיד יודעת למלא באנרגיה אוהבת ומחבקת. היא מלווה אותי הרבה במהלך כל השבוע, החל מדברים קטנים יחסית, כמו לתת לי חיזוק כשאני עייפה, ועד לתמיכה ממשית, למשל כשאני כועסת (בעיקר על עצמי), היא מחברת אותי לחמלה ולאהבה עצמית, ואני מצליחה לסלוח. היא שם, תקראו לה.

"קֶארִי – קֶארִי היה המדריך הראשון שהכרתי אחרי בִּיוֹן. שמו לקוח מהמילה האנגלית Courage (אומץ). הוא מדבר בעיקר על הפחדים שלנו וכמובן על האומץ להתנהל עם הפחד. קארי מבין ברגשות. הוא מדבר על פחד ועל אומץ. משפט מפתח שלו הוא שקול ההיגיון לא מרגיע את הרגש. ולכן, גם כשמבינים "שאין מה לפחד', עדיין פוחדים. קארי הוא המדריך לקרוא לו כשמבולבלים, כשפוחדים, כשמרגישים שקצת איבדנו את הדרך, ונבהלנו.

"ג'וי – אני לא יכולה לחשוב עליה מבלי שחיוך גדול יעלה על פני  ומבלי שארגיש שמחה בלב. קראתי לה ג'וֹי, לפי המילה האנגלית Joy, שפירושה שמחה, אושר, עליזות, הנאה, סיפוק ונחת – ואכן, זוהי ג'וי. לא הכינו אותי לדרך המיוחדת שבה היא מעבירה לי מסרים. האנרגיה שלה מבעבעת בי וגורמת לי לפרץ צחוק מתגלגל ומשוחרר, שלא מוכר לי מחיי היומיום. היא מגיעה אלי תמיד כסופת אנרגיה, מלאת שמחה וצחוק. ג'וי חכמה מאד, ומביאה מבט מפוכח על החיים ועל התנהלותנו כאן. קראו לה כשאתם ב'רגעי קורבנות',
כשאתם מרגישים שמה שקרה הוא 'לא פייר'. ההומור המיוחד שלה, לא יאפשר לכם להקטין את עצמכם, או להפחית מיכולותיכם.

"פיית' – בגלגולה האחרון פיית' חיה באירופה כאישה, היא נולדה כילדה עם יכולות רבות, אבל מכיוון שחיה שם לפני למעלה ממאה שנה, העידן עוד לא היה בשל לאפשר לה ללמוד, לחקור, או לממש את היכולות. פיית' סיימה את הגלגול האחרון שלה מתוך תחושה של פספוס. כמדריכה כיום מלמעלה, פיית' שמה לה למטרה לעזור לבני האדם. פיית' נותנת כוח כשמאבדים אמון, כשקשה לבטוח במישהו או במשהו, כשעולה ספק בעצמנו או באחר. היא תמיד מזכירה לנו שיש בחירה חופשית לפעול כפי שנרצה, כל עוד לא נפגע באחר".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"האביב היא תקופה מאוד מיוחדת, למרות שבני האדם כבר לא חיים בטבע, אלא חיים בקוביות, הם עדיין חלק מהטבע. גם אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, אתם מושפעים מהאנרגיה של הטבע ומהאנרגיה שהטבע מושפע ממנה.

"אתם מושפעים מהתנודות האנרגטיות במהלך השנה, עונות השנה. אתם מושפעים מהשמש והירח, מהיום ומהלילה. כשבני האדם חיו בעולם חקלאי לפני מספר מאות שנים ואולי פחות, הם מאוד היו קשובים לתדר האנרגטי שהגיע מהטבע. הם הבינו שבחורף ישנה התכנסות, האנרגיה נמוכה, ישנו לפעמים אפילו דכדוך, איזושהי אפלה שמאפיינת את החורף, את החושך, הגשם והקור. למרות שזו עונה מבורכת מאין כמוה, האנרגיה בה נמוכה יותר.

"עכשיו אתם נמצאים בתקופה האנרגטית ביותר בשנה. עם סיום החורף ישנה התחדשות. ההתחדשות קיימת בכל תחומי הטבע. מתחילה תנועת אנרגיה חדשה.

"תהיו קשובים לכך, כיוון שאנרגיית ההתחדשות עוברת גם דרככם. זה הזמן שהכי קל לעשות בו שינוי, הכי קל לנקות מעליכם דברים, לשחרר דברים מיותרים. זו תקופה של ניקיון בכל המובנים. ניקיון גם של הנפש (תקופת החורף מתאפיינת הרבה פעמים בסוג של חשבון נפש והתבוננות והתקופה הזו היא התקופה של פריצה קדימה, של תנועה).

"אפשר לראות בתקופה הזו תקופה של חידוש מלאי האנרגיה שלכם. מספיק שתצאו החוצה ותפרשו את הידיים, תוכלו להרגיש את האנגריה נכנסת אליכם. אבל, כיון שאורח החיים שלכם מאוד אינטנסיבי, אפשר לחלוף על פניה ולא ליהנות מהתמורה שהיא יכולה לתת לכם.

"חלף עידן הטקסים בו היו חוגגים את השינוי בטבע, את השינוי האנרגטי. אני רוצה להזמין אתכם לעשות טקס משלכם. מדי יום. ברגע שתחוו את האנרגיה הזו ותרגישו אותה נכנסת אליכם, תוכלו להתמלא בה ולקבל כח לעשות את מה שנכון לכם.

"הרבה מכם אמורים להעז ולעשות דברים נוספים, לפתוח את עצמכם לצעד הבא. עכשיו זה הזמן הנכון כיון שהאנרגיה הקוסמית בעדכם. האנרגיה הקוסמית תואמת לתנועה הטבעית שלכם. התקופה הזו היא מתנה, של לבלוב, פריחה. לא רק של הצמחים, גם בתוככם. אז תנו לזה מקום כי זה ייתן לכם, מעבר לתחושה טובה, גם הרבה שמחה, אופטימיות ותנועה.

"שלכם, לאבלי".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"תקשור פרטי – ייעוץ והכוונה; ערבי תקשור עם קבוצת השישה, הכוללים תקשור חי עם מדריכי קבוצת השישה, קבלת מסרים והכוונה לחיים. בכל מפגש המדריכים מעבירים ידע שמותאם לזמן ולקבוצה, הקהל מוזמן לשאול שאלות בנושא וכמו כן מתקיים תקשור קבוצתי; סדנת נפתחים לתקשור – שלוש שעות של סדנה חוויתית, מלמדת ומתרגלת, שעוזרת לפתח את היכולות שלכם, את האינטואיציה, תחושת הבטן, והקליטה הבין אישית. הסדנה מאפשר לקבל הכוונה והדרכה, לקבל מסרים ובעיקר להרגיש ששומרים עליכם מלמעלה; קורס תקשור – קורס שער לעולם התקשור, לימוד צעד אחרי צעד כיצד להקשיב למדריכים ולהיפתח לחוכמה שמעבר. מיועד לאלה שמעוניינים ללמוד את עולם התקשור, ולכאלה שמכירים ורוצים להבין איך לתקשר בצורה קלה. הקורס מציע כלי עוצמתי לשיפור חיינו; קבוצות התפתחות ותרגול – קבוצת המתרגלים מעמיקים את הידע בנושאים השונים של החיים בעזרת תקשור, תקשורים חיים של נורית, עבודה אישית, עבודה בזוגות, מדיטציות ודמיון מודרך. הקורס מיועד לאלה שלמדו בעבר תקשור או שיש להם יכולות".

צרו קשר עם נורית

058-7743322

דף הפייסבוק

שאלון למתקשרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546