רצון עז פתח את יכולת התקשור שלה בגיל צעיר, היא מתקשרת לאנשים את הליבה שלה, המקור שאינו משתנה ממנו כולנו נובעים, ויש לה מסר ביחס לתהליכים שאנו עוברים

נעמי מיכאל, 47, חדרה, התחילה לתקשר בגיל 12.

מה גרם לתקשור להתחיל?

"רצון עז להבין את המתרחש סביבי מעבר לנאמר והנראה לעין".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"מאז שאני זוכרת את עצמי הייתה לי ידיעה אינטואיטיבית שהקיום שלנו מתרחש במספר רבדים בו זמנית, כאשר חלק מהם אינם מוחשיים.

"בבית הספר היסודי התחלתי לקרוא ספרים על העולם המטאפיסי ולאסוף מידע שיתמוך בתחושותיי הפנימיות. בגיל הנעורים התחלתי לייעץ לחברי בעזרת ידע אינטואיטיבי ויכולת ראייה פנימית.

"שנות ה-20 המוקדמות התחלתי לראות הילות של אנשים והתמחיתי בייעוץ בעזרת קלפי טארוט, אסטרולוגיה, נומרולוגיה וכירולוגיה. בשלב מסוים הנחתי לכל הכלים שדרכם תקשרתי, משום שהם צמצמו את יכולתי להתחבר לידע קוסמי גבוה יותר שאין לו בהכרח ייצוג פיזי. בשנת 1999 התחלתי לייעץ דרך תקשור וללמד קבוצות".

את מי את מתקשרת? 

"אני מתקשרת את הליבה שלי, שהיא החלק הגבוה ביותר של יישותי. הליבות של כולנו שוהות במישורים הגבוהים שבהם נמצאות גם ה'ספריה האקשית' המהוות כארכיון מתפתח של מידע ומסקנות המגיעות מהנשמות בכל רחבי הבריאה.

"הליבות שולחות לעולם הפיזי את הנציגות שלהן – הנשמות, כדי להתגלם בגוף ונפש ולחקור את העולם הפיזי על כל רבדיו לאורך גלגולי חיים רבים.

"תקשור מצריך שיווי תדר עם הרטט של מקור המידע ולשם כך יש להכיר את ההדהוד הייחודי שלו. לנשמה שלנו יש תדר המשתנה בהתאם לייעודי הגלגול, לעומת זאת לליבה שממנה מגיעה הנשמה יש תדר קבוע.

"תקשור עם הליבה מאפשר להתחבר לספרייה הפרטית שלה הכוללת מידע שמקורו בהיסטוריה הקוסמית שהחלה זמן רב מאוד לפני שנוצר כדור הארץ".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"ניתן ללמוד על עולם הליבות ועל מסעותיהן לאורך ההיסטוריה הקוסמית בקורס 'תודעת העל' של זאב אבירז".

מהם המסרים העיקריים שאת מקבלת לאורך השנים?

"הליבה שלי מעבירה לי לאורך השנים מידע בנוגע למעבר ממסגרות עבר הנשענות על טקסים פיזיים, תלות רגשית והתניות חברתיות למסגרות חדשות המבוססות על חשיבה עצמאית ויצירתיות פורצת דרך".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"בבואי לנתח את המצב הקיים, האופק הנגלה הוא תוצר של בחירות משתנות ובשלב הזה הוא מלא בנצנוצים מחזירי אור של שברי רעיונות ורצונות מרגשים. ככל שנשכיל (כאנושות) להשתמש ביכולות שרכשנו לבניית המסד שיכיל את התכנים החדשים, נוכל להתחיל להפוך חלומות למציאות.

"המטרה הנעלה הזו דורשת את שיתוף הפעולה בין אנשי החזון והרוח לאנשי המימוש והכוח. שיתופי הפעולה הם הכרחיים על מנת לאסוף את הנתונים הנדרשים ולממש את יצירת העולם החדש המתאפיין באקולוגיה ונתמך בטכנולוגיה.

"כמו בטיסה בכדור פורח נצטרך לוותר על כל מטען עודף וללמוד לסמוך על הרוח שתוביל אותנו בקלות אל מעבר לסערה הבלתי נמנעת בזמן של שינויים ומהפכות".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"קורס 'תודעת העל' וכל הקורסים הנלווים הנלמדים דרך 'מרכז אבירז', וייעוץ אישי בתקשור הכולל מידע בנוגע לייעוד ומספק מענה לשאלות ספציפיות בנוגע להתנהלות בכל חומי החיים.

"כל תקשור אישי הוא מיוחד במינו מכיוון שכל אדם מהווה סיפור בהמשכים מגלגולי חיים רבים. המורכבות שרבים מאתנו מתמודדים אתה היום היא שלמרות שיכול להיות לנו רזומה מפואר של יכולות רגשיות ופיזיות מחיים קודמים, נולדנו לגלגול הזה עם תכנית נשמתית המכוונת להגברת היכולת המנטלית ופיתוח יצירתיות וגמישות מחשבתית. יעדים אלה נגזרים מהמעבר הכולל מעידן הדגים (יסוד המים) שסימל את עולם הרגש, לעידן הדלי (יסוד האוויר) שמסמל מהפכות המבוססות על מידע פתוח ומחשבה עצמאית.

"לעיתים מגיעים אליי לייעוץ גם כאלו שהם נשמות שלא היו כאן מספיק גלגולים ואותם אני דווקא מכוונת להשלמת ההתפתחות בנושאים של גוף ונפש (רגש).

"פעמים רבות מגיעים אליי הורים אשר אינם מסוגלים להבין מדוע ילדיהם מתקשים להתאים את עצמם למסגרות חשיבה ורגש ישנים. במקרים אלה אני משתמשת כמתורגמנית כדי לאפשר להורים לתקשר בצורה יעילה עם ילדיהם שמדברים בשפה שונה.

"כאשר מגיעים אליי בני זוג עם מערכת יחסים מורכבת המקשה עליהם ליצור הרמוניה, אני מזהה את המקור הקוסמי של כל אחד מהם המעיד על הייעוד האישי ומאפשרת להם להבין את הסיבה למפגש ביניהם ולפתח יכולת ללמוד וללמד זה את זה".

צרו קשר עם נעמי

052-2894478

[email protected]

דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546