הכירו את המתקשרת: ענת נוי עזריאלי

היא מתקשרת את מטטרון ושלמה המלך, מעבירה תקשורים פרטיים ומלמדת תקשור, והמסר שהיא מביאה קורא להביא יותר חמלה ורכות לעצמנו ואחד לשני

ענת נוי עזריאלי, גבעתיים, מתקשרת מאז 2013

מה גרם לתקשור להתחיל?

"אחרי קריירה בתחום המחשבים במשך יותר מ-20 שנה, בשנת 2003 עשיתי שינוי והפכתי למטפלת רגשית. לפני ארבע שנים, במפגש עם שלי יהושע, מורה רוחנית, זה קרה מעצמו, בלי ששתינו תכננו זאת: קיבלתי חזיון, בו המדריכים שלי שאלו אותי אם אני מוכנה להעביר מסרים. כמובן שמאד התרגשתי ועניתי שכן. בהמשך עברתי אצלה קורס תקשור שייצב את התקשור, והיום גם אני מורה לתקשור – וזה ממש מרגש אותי".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"כאשר למדתי ב-2005  קורס דימיון מונחה, באחד הפעמים קיבלתי תמונה של גלגול שלי ככוהנת גדולה. אז לא ידעתי אז שזה תקשור".

את מי את מתקשרת?

"כרגע את מטטרון. מאז שאני מתקשרת הוא המדריך השלישי – לפני כן היו המלאך רפאל ומשה רבנו. כאשר אני מלמדת תקשור מופיע לפעמים שלמה המלך ולפעמים מדריכים נוספים. ההסבר שאני יכולה לתת לזה הוא שעל פי המצב והשאלות מגיע מי שיכול לתת תשובה".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"אני מתקשרת תדר שנקרא 'בריאת הנשמה' – תדר שמביא מידע על  פוטנציאלים, הקשרים לרגע בריאת הנשמה ועוד – ולכן מטטרון מעביר את המידע. חלק מתפקידו ביקום הוא ללוות נשמות במסען כולל לידה ופרידה מהעולם הזה, והמידע הזה נגיש לו. אגב, לא כל אחד בשל לקבל את המידע הזה ולכן לפעמים מתבקש מפגש נוסף.

"שאר המדריכים מגיעים בגלל מאפיינים שמתאימים לפעילות שאני עוסקת. שלמה המלך, למשל, מתאפיין בין היתר בהקמה וארגון, וזו הסיבה שהוא מלווה את קורסי התקשור שלי עד כה".

מהם המסרים העיקריים שאותן ישויות מעבירות לאורך השנים?

"האוריינטציה של המסרים היא של צמיחה, העצמה, תמיכה וריפוי רגשי, והמסרים מצמיחים, מעצימים וטיפוליים. הנושאים הרלוונטיים קשורים למערכות יחסים או לתהליך שינוי אישי פנימי – ביקורת פנימית, ספקות, חוסר בטחון. הרבה פעמים זה קשור גם לצמיחה מקצועית-עסקית.

"במקביל למידע, האנרגיה יודעת לרפא אירועים רלוונטיים מגלגולים קודמים, הקשורים לנושא המפגש, או משהו שקרה בגלגול הזה שמבקש ריפוי".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"זה מסר מה-9 בספטמבר 2017: 'העולם עדיין נמצא במאבק, למרות המסרים החוזרים ונשנים, להכניס רכות וחמלה למערכות היחסים ולעולם הפנימי.

'לחלק מהנשמות המצב הנוכחי בלתי נסבל, ולכן יש עזיבה שאינה שונה מעזיבה בתקופות אחרות. בכל תקופה ותקופה יש נשמות שבוחרות להגיע ונשמות שבוחרות לעזוב. הכאב האנושי סביב העזיבה קשה להכלה (זה תהליך ברמת הנשמה).

'ראש השנה המתקרב פותח שער של אור ומאפיין האור, הפעם, הוא דחיפה נוספת לכיוון של הכנסת רכות וחמלה. ללא רכות וחמלה אין ריפוי (ידוע שזה מעורר התנגדות), וככל שתתרחב ההסכמה להכנסת רכות וחמלה למערך הפנימי ולמערכות יחסים, כך תגדל ההזדמנות לריפוי.

'בני אדם מתבקשים להבין שזה שינוי אבולוציוני וככזה הוא לוקח זמן (זה נאמר כי כבר יש אכזבות); הציפייה האנושית היא לשינוי מהיר אבל אין יכולת הכלה לשינוי כזה. לכן מתבקשת רכות בהסכמה להכנסת רכות וחמלה. קצת פרדוקסלי – זה מובן. 'האל מלא רחמים, הוא בחסדו יביא שלום עלינו"".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מקיימת מפגשים אישיים, כל אחד עד שעתיים, באופן חד פעמי או כתהליך צמיחה. המפגשים משלבים בתקשור וכלים טיפוליים נוספים להכלת והטמעת המסרים, הם מיועדים לנשים בלבד ומתקיימים בגבעתיים.

"אני מעבירה קורס תקשור של שמונה מפגשים, כל מפגש אורך של שלוש שעות, והם מיועדים ל-6-10 משתתפים. הקורסים מתקיימים ברחבי הארץ.

"אני גם מעבירה, החל מנובמבר הקרוב, תקשורי מידע על מערכות יחסים פנימיות ובין-אישיות לקבוצות. זה יתקיים ברחבי הארץ".

צרו קשר עם ענת

052-8085787

פייסבוק

אתר

1 מחשבה על “הכירו את המתקשרת: ענת נוי עזריאלי”

  1. פינגבאק: כותבת במקומות אחרים * - מתקשרת, מנחת סדנאות נשים, הרצאות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546