הכירו את המתקשרת: רקפת בקה מוזס

היא היתה רואה שדונים כשהיתה ילדה, יכולת התקשור שלה נפתחה בגיל שבע כשבן דוד שלה נפטר, והמסרים שהיא מקבלת מדברים על האפשרות ללמוד לבחור מתוך אהבה ולא פחד

רקפת בקה מוזס, בת 32, רחובות. החלה לתקשר בגיל שבע.

מה גרם לך להתחיל לתקשר?

"כאשר הייתי בת שבע נפטר בן דודי שהיה אז חייל, והתחלתי לראות אותו בחלומות בשבועיים הראשונים. מכן הייתי רואה אותו בכל מקום, הוא היה מדבר איתי ומספר לי שהוא נמצא במקום טוב ושהוא תמיד איתי ושומר עלי ושאין לי מה לחשוש.

"כאשר סיפרתי למשפחה שלי שאני רואה אותו הם אמרו שאני מדמיינת כי אני מתגעגעת אליו אבל אני ידעתי שזאת לא הסיבה. מכיוון שהוא תמיד אמר לי שהוא שומר עלי החלטתי לעשות לו מבחנים שהיום כאדם בוגר אני מבינה עד כמה הם היו מסוכנים".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"אני זוכרת בתור ילדה קטנה יותר שהייתי רואה דמויות והייתי אומרת למשפחה שלי עליהם, והם אמרו שאני מדמיינת. באחת הפעמים חזרנו מירושלים והיו שלוש דמויות שנראו כמו שדונים בצד הדרך. הם הסתכלו עלי, עשו לי שלום ואני נופפתי להם חזרה. אחותי לא הבינה למי אני מנופפת ואמרה שאין שם כלום".

את מי את מתקשרת?

"אני מתקשרת עם מי שמגיע באותו הרגע ושואלת מי זה שנותן לי את המסר. פעמים רבות מגיעים המלאכים גבריאל, מיכאל ואוריאל, מלכיצדק ויהווה. כשמגיע אלי מישהו לטיפול אני מבקשת לדבר עם המדריך הרוחני שלו וכך קורה שפעמים רבות מגיעים גם המלאך רפאל, אליהו הנביא ומשה רבנו.

"נשמות מהמשפחה יכולות גם הן להגיע אבל אני לא מזמנת נשמה ספציפית אלא אומרת שמי שרוצה להגיע שיגיע, ואז כאשר הנשמה מגיעה, אני שואלת מדוע היא הגיעה.

"מכיוון שאור החיים הקדוש – רבי חיים בן עטר – הוא מהמשפחה של אימי, הרבה פעמים הוא נוכח בתהליכי טיהור שאני עושה.

"לצערי מגיל 19 בן דודי כבר לא מגיע אלי אך אני מקבלת מסרים ממנו דרך נשמות אחרות".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות שאת מתקשרת?

"כל מי שאני מתקשרת איתו תמיד מגיע כדי לתמוך ולעזור. יש אנשים שחוששים מנשמות וחשוב לי להבהיר שנשמות אינן רעות במהות שלהן. גם בפעמים שראיתי נשמות שחוות כאב או קושי זה לא מכיוון שהן רוצות להרע לנו אלא כי הם עדיין לא עברו הלאה והן זקוקות לעזרה. במקרה כזה אני מבקשת הכוונה מבורא עולם כיצד לסייע לאותה נשמה. אני יודעת שאם היא הגיעה אלי כנראה שאני יכולה לעזור לה".

מהם המסרים העיקריים שהם מעבירים?

"המסרים שלהם לרוב מדברים על הסיבה שבגללה אנחנו נמצאים כעת במקום שאנחנו נמצאים בו ומה עלינו לעשות כדי לשנות את המצב. אם מגיע אלי מישהו שמרגיש שהוא תקוע בנושא מסויים או שיש לו קושי עם אדם בחייו אני שואלת מה השיעור שלו בנושא הזה ואז לרוב הם מראים לי מה החוויה שהנשמה חוותה בגלגול אחר, שהובילה את הנשמה למסקנה מסויימת שבעקבותה היא בחרה לחוות את השיעור הזה עכשיו. לדוגמא, אישה שחווה קושי בזוגיות עם בעלה אבל מרגישה שאיננה יכולה לעזוב אותו כי היא חייבת לו. היא מספרת שמבחינה רציונאלית היא לא מבינה למה היא מרגישה את זה, הרי היא ניסתה בכל דרך שהזוגיות תעבוד אך עדיין זה לא צלח. בבדיקה שעשיתי ראינו שבגלגול אחר היא ובעלה היו שכנים והיא בטעות שרפה לשכן את השדה שממנו הוא ומשפחתו היו מתפרנסים, ומאז היא מרגישה שהיא חייבת לו. היה עלינו להתיר את הנדר שהיא נדרה אז ולשחרר את תחושת המחויבות שנוצרה על מנת שתוכל לבחור בגלגול הנוכחי מה באמת טוב עבורה. כשאנחנו מבינים מדוע אנחנו חווים את השיעור יותר קל לנו לשחרר דברים ולחוות אותם אחרת".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"המסר הרלבנטי ביותר הוא השינוי הגדול שהאנושות עוברת. עד כה זו היתה תקופה של למידה מתוך פחד, לדוגמא תקופת השואה, קשיים כלכליים ותחושה כללית שעבור כל דבר צריך להתאמץ.

"בשנים האחרונות אנחנו רואים כי תקופה חדשה החלה. התקופה הזאת נקראת תקופת הבחירה והמסר העיקרי בה הוא שהבחירה היא שלנו והיא מבוססת על היכולת לבחור אחרת, היכולת לבחור שיהיה לנו טוב ולשנות את הבחירה מתוך הפחד לבחירה מתוך אהבה. בתקופה הזאת השאלה 'במה אהבה הייתה בוחרת?' תוביל אותנו למקומות טובים יותר. גם בספר שהוכתב לי על ידי המלאכים גבריאל, מיכאל ואוריאל, 'להיות השינוי', המסר הזה חוזר על עצמו ובעזרתו מתקיים התהליך של השינוי שהספר מעביר את הקורא.

"לאחר שנלמד לבחור מאהבה ונשחרר את מנגנון הפחד נגיע לתקופה חדשה, תקופת המודעות והשפע. בתקופה הזאת, שאנו כבר חווים את תחילתה, הדברים פשוט יקרו בקלות ונחווה הצלחה ושמחה מבלי להתאמץ. לאחר תקופת המודעות תגיע תקופת ההתעלות הרוחנית ושם נחווה את היכולות האלוהיות הקיימות בכל אחד מאיתנו, ונגלה שאנו יכולים לעשות 'קסמים', דברים שהיום המוח שלנו לא מאפשר לנו לעשות כמו לעבור דרך קירות ולרחף מעל פני הקרקע".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מציעה מגוון של טיפולים אנרגטיים ושיחות תקשור. אופי הטיפול לרוב נאמר לי על ידי המדירכים של אותו אדם בהתאם לסיבה שלשמה הוא הגיע. אני מעבירה גם סדנאות תקשור וסדנאות שמבוססות על תרגילים מתוך הספר. בהמשך תהיה גם סדנאת סוף שבוע שתעביר את התהליך במלואו. ניתן לשמוע תקשורים שלי בבלוג שלי ובדף שלי בפייסבוק".

צרו קשר עם רקפת

050-8508303

[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546