הכירו את המתקשר: דורון אורסיאנו-ויטנר

הוא מתקשר את יואל ההדרכה והנשר הלבן, ישויות אור שבאות לחבר אותנו לאלוהים בתוכנו, וקוראות לעלות על גל של ודאות מוחלטת. ויש גם חיבור לאינדיאנים (וליהדות)

דורון אורסיאנו-ויטנר, בן 43, ראש פינה. התחיל לתקשר בגיל 24.

מה גרם לך להתחיל לתקשר?

"אני מגיע מבית רוחני. אימי תמיד עודדה את אחותי ואותי לשמור מקום של כבוד לתחום הרוחני. בגיל 24 חוויתי חוויה מאוד אישית ומיוחדת, שדומה להארה, ולאחר מכן התחלתי לקבל מסרים ותאריכים משמעותיים וגם הוכחות לקיומם של מלאכים בחיי ובביתי".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"היו לי חלומות נבואיים. באחד מהם אבא של סבא שלי הגיע אלי בחלום, הכרתי אותו והתחבקנו. הוא לבש מקטורן, שעון עם שרשרת לכיס ומשקפיים עגולים. באותו הזמן לא ידעתי שזה הסבא הגדול שלי (מאיר מרכוס טובנהויז) כי מעולם לא פגשתי אותו. אני נולדתי הרבה אחרי שהוא נפטר אבל אחרי שהתעוררתי זיהיתי אותו בתמונות. הוא פתח לי תדרים לתקשור וחיבר ביני לבין דורות קודמים במשפחה שלי, אשר קשורים לחכמת הקבלה ולאנשי תורה ורוח, כמו אברהם המלאך, המגיד הגדול ממזריטש ומאיר הגדול מפרמישלאן. סבא שלי, למזלי הגדול, השאיר בירושה ספר שמספר על כל ההיסטוריה של אותו סבא גדול שלי ומשפחתו, וככה התחברו עבורי הדברים גם במישור הרוחני וגם במישור הגשמי. הספר נקרא 'בנתיב היחיד: חיי חולם ולוחם בעיר המקובלים' מאת סבי אפרים טובנהויז, שיצא בהוצאת מצודה.

"בערבי תקשור שאני עושה במהלך השנים צולמו כדורי אור ענקיים איתי, לידי ומעל ראשי".

את מי אתה מתקשר?

"את יואל ההדרכה והנשר הלבן, ככה הם קוראים לעצמם. ראשי התיבות של השם הזה הוא יהוה – זו אינטליגנציה פלנטרית גבוהה, שתפקידה הוא להעביר אהבה, ריפוי ותובנות שישפיעו על המוח הגבוה שלנו ויעודדו אותנו להתחבר לאלוהים שבתוכנו".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאתה מתקשר?

"אני באופן אישי אוהב להתייחס אליהם כאל מלאכים, אבל הם מציגים את עצמם כישויות אור שמעולם לא הוגשמו בגוף פיזי, אשר נמצאים כאן כשליחי האמת והאהבה בזמנים האלה. זו קבוצה אדירה שכוללת בתוכה ידע רב ותובנות חכמות ממקורות שונים. בערבי התקשור ניתן להרגיש בנוכחותם ולהיטען באנרגיות. הם אוהבים להעניק ידע פלנטרי ולאתגר אותנו להתחבר לחלקיק האלוהי כדי לשפר את חיינו. הם מדברים בזמנים האלה על 'וודאות מוחלטת'," שהיא דרך יציאה מהסבל. התקשורים נמצאים כולם ביוטיוב תחת הכותרת 'הנשר הלבן'".

מהם המסרים העיקריים שהם מעבירים?

"שאנחנו הרבה יותר גדולים ועוצמתיים מהדרך בה אנו תופשים את עצמנו, שיש לנו כוחות עצומים שמחכים להתגלות, שהמוח שלנו מסוגל להיות כלי קדוש שמעביר ידע קדוש (כך נכתבו ספרים חשובים בעולמנו), שאנחנו עולים לממד חמישי, שהעולם הזה משתנה ועובר טרנספורמציה, ושאהבה היא התשובה לכל השאלות שיש לנו".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"המלאכים מדברים בכל ערבי התקשור האחרונים על כך שעלינו לעלות על גל של  'ודאות מוחלטת' שיושיע אותנו מקבלי הדואליות עמה נולדנו. כל המסר זמין ביוטיוב:

באיזה אופן אתה עובד עם אנשים?

"מעגל הצבעים האינדיאני – מתנות הלידה והמתנות המאוחרות של הנשמה. פגישה בת כשעה ורבע בה אני פותח/עורך את מעגל הצבעים האישי שלכם, המורכב מ-12 צבעים שונים שמשקפים את מתנות הלידה שלכם ואת המתנות המאוחרות החבויות בתוככם. את המעגל הזה עושים רק פעם אחת בחיים לכל החיים על פי הפילוסופיה האינדיאנית של שבט הסנקה. במפת הצבעים ניתן לראות, לדעת ולהבין מה הנשמה שלכם רוצה עבורכם בעולם הגשמי ובמפגש מעצים ניתן לקבל תובנות ותמונה רחבה על חייכם כפי שהנשמה שלכם רוצה בעבורכם.

"טוטם החיות האינדיאני – תעודת זהות לנשמה. פגישה בת כשעה ורבע בה אני פותח בקלפי סגולה את הטוטם האישי שלכם המורכב מתשע חיות עצמה היושבות בתשעה בתים שונים, ומייעצות לכם כיצד להתחבר עם המתנות האישיות שלכם אותן קיבלתם במתנה מהנשמה שלכם. טוטם החיות הוא תעודת זהות של הנשמה על פי הפילוסופיה האינדיאנית של שבט הסנקה.

"פגישת יעוץ בתקשור ופתיחה בקלפים. בפגישה אישית ואינטימית בת שעה ורבע אפשר להתייעץ עם המלאכים על כל נושא ועניין ולקבל מענה לשאלות. אני מתקשר עם מלאכים ופותח בקלפי סגולה למעלה מ-18 שנים.

ערב תקשור עם המלאכים מתקיים אחת לחודש בראש פינה ובאזור המרכז".

צרו קשר עם דורון

פילוסופיה אינדיאנית ותקשור

054-4736087

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546