המשפחה הרוחנית שלי

אני חלק מקהילה רוחנית הלומדת ומיישמת את הרעיונות של הדרך "חופש להיות". אנו לומדים ליצור שלום ביחסים שלנו עם הרגשות, המחשבות והחלומות שלנו כמו גם אחד עם השני.

אנחנו קהילה מגוונת מאוד: גברים ונשים, מבוגרים וצעירים, הומואים, לסביות, ביסקסואלים וסטרייטים. יש שחיים בזוגיות, אחרים רווקים. חלק מאיתנו מטפלים באנשים ומלמדים את הדרך הזו הלאה, אך יש גם אנשי מוזיקה, הפקה, תיאטרון, מדע, פרסום ועוד.

אנו לומדים חברות ושיתוף ויצרנו במרוצת השנים קומונה עירונית ייחודית בלב תל אביב. כזו בה כל אחד וכל זוג גר בביתו, ויחד אנו שוכרים בית בעמק האלה, מקום בו אנו יכולים להגיע אליו בסופי שבוע בהרכבים משתנים. מקום לנוח, להנות ולחלום חלומות.

כאן אתם מוזמנים להכיר חלק מחברי הקהילה, שהם המשפחה הרוחנית שלי.

ורדה דרור היא המורה הרוחנית שלי ומי שפיתחה את הדרך הרוחנית "חופש להיות". בואו לקרוא עליה ולצפות בסרטונים שלה.

בפוסט הרביעי והאחרון אני כותב על אחד השיעורים המורכבים ביותר שאני לומד: להיות פגיע, פתוח ולקבל עזרה
5 דק' קריאה
לרגל יום ההולדת ה-46 שלי, אני חוזר לספר על מה שקרה ביומולדת 19 שלי, ומה שקרה מאז ועד היום
המסע הרוחני שלה התחיל ב-1995 והיא מעבירה את החוכמה והאהבה שלה לאנשים באופן פרטי, בטיפולים זוגיים ובקבוצות, וגם מטפלת בחיות
המסע של סילביה משלב בין עבודה רגשית לבין שימוש במריחואנה רפואית
בוידאו זה הם מדברים על הדרך "חופש להיות", על חשיבותם של רגשות בהתפתחות שלנו ועל המתרחש בתקופה זו
היא במסע רוחני מגיל צעיר, תלמידה של ורדה דרור, ומזה שנים רבות מלווה אנשים במסע שלהם ומטפלת בריפוי רגשי
היא מטפלת במיניות ורגשות ומסייעת לאנשים להתמודד עם חוסר סיפוק מיני, קושי ביצירת זוגיות, תקשורת מינית לא נכונה ועוד
היא מוזיקאית, מתופפת ומורה לתופים, שרואה קשר בין עבודה רגשית לבין תופים. "כמו שאני לומדת לתופף, כך אני לומדת לחיות את החיים"

אודות

הגעתם לאתר של טוהר ושחר בן-פורת. טוהר הם קבוצת ישויות המתקשרת באמצעות שחר, והם מעבירים ידע המחבר בין העולם הפנימי שלנו לבין היום יום שלנו.
באתר תמצאו תקשורים רבים של טוהר כמו גם תכנים נוספים הקשורים בריפוי רגשי, המבוססים על הדרך הרוחנית "חופש להיות", אותה עושה שחר מזה שנים רבות.

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546