הסדנה למתקשרים מתקדמים

המקום למתקשרים הרוצים להעמיק את יכולות התקשור שלהם

מפגש ראשון – 19.3.19, יום ג', 19:00, תל אביב


הדרך שלנו כמתקשרים רק מתחילה כאשר אנו לומדים כיצד לתקשר. למעשה, ללמוד כיצד לתקשר זה החלק הקל יחסית – לאחר מכן מתחילה התמודדות ממשית עם ספקות, שאלות ופחדים, אשר עשויים לעצור אותנו מלהעמיק את היכולת שלנו ולמצות את הפוטנציאל הטמון בה. 
כך היה המסע שלי – התחלתי לתקשר מאוד בקלות, עוד כאשר הייתי בן 19. רק לאחר מכן התחיל מסע של ספקות עמוקים ופחדים רבים. החל משאלת השאלות "האם כל זה אמיתי", דרך "כיצד אני יודע להבדיל בין זה לבין המיינד שלי", וכלה בסוגיית האחריות שעולה ברגע שבוחרים לתקשר לאחרים ובפחד מלהעביר מידע מוטעה. 
הסדנה הזו נוצרה מתוך הדרך אותה אני עושה ומטרתה, כאמור, היא לעזור למתקשרים להעמיק את ההתמסרות שלהם ליכולת התקשור. כי זה מה שנדרש מאיתנו – להתמסר ולא להתערב, ואילו הפחדים והספקות הם שעוצרים אותנו. אך כאשר נותנים יד לפחד ולספק ההתמסרות הופכת להיות פשוטה הרבה יותר. 
הסדנה כוללת 16 פגישות, אחת לשבוע. אנחנו נדבר הרבה על הרגשות שלנו ונפגוש אותם במדיטציות, נתקשר עם מהויות ומקורות שונים של חוכמה וידע, ובעיקר נלמד כיצד אומרים 'כן' כאשר באוטומט אנחנו אומרים 'לא'. בנוסף הסדנה משלבת תקשורים חיים של טוהר. המבנה של הסדנה אינו קבוע מראש והיא תיבנה בהתאם למשתתפים ולמה שעולה בפגישות.
הסדנה מיועדת לשמונה משתתפים לכל היותר – והיא כבר מלאה. 

 

מתי

מפגש ראשון ב-19.3.19, יום שלישי, 19:00-22:00.
הסדנה תערך כל שבוע ביום שלישי, סך הכל 16 מפגשים. ב-23.4 (חול המועד) לא יתקיים מפגש, כך שהמפגש האחרון יהיה ב-9.7.19.

מקום

עין ורד 5, דירה 3, תל אביב.

מחיר

150 שקלים לכל פגישה, סך הכל 2,400 שקלים. התשלום נעשה בכל פגישה עבור אותה פגישה. 
יש צורך בהרשמה מראש (ראו בהמשך העמוד). 

לפרטים נוספים

054-4226546, שחר



חוויות של משתתפים בסדנאות ללימוד תקשור

  • הגעתי לקורס תקשור עם סקרנות ראשונית ועם ידיעה פנימית שאני צריכה ורוצה להיות שם. על אף שנסעתי כל שבוע מעפולה – לתל אביב והיו לי סיפורי חניה בכל פעם מחדש, הקורס עבורי היה פתיחת דלת לעצמי כפי שלא נפתחה מעולם. האפשור , ההקשבה, התחושה שאני לא לבד שקיבלתי משחר והקבוצה עזרו לי לפתוח את הפתח למעמקי ה-אני שאני. ומשם, מתוך המקום העמוק הזה, יכולתי יותר לסמוך על עצמי ועל מה שאני רואה / חווה. יכולתי לשתף במה שראיתי ולקבל פידבקים חיוביים ולהפוך את המחשבה מ"וואי, אני כנראה ממש משוגעת" ל"וואו, יש לי אחלה יכולות ואני ממש בסדר". עבורי זה היה משמעותי לא רק בפן של יכולת התקשור אלא גם בפן הרגשי אישי ואולי, כמו ששחר תמיד אומר… הם בכלל לא נפרדים זה מזה. שחר מרגש בפשטות, ברוך באיפשור ובהבנה המעמיקה שלו והכי כיף שאפשר לרקוד פתאום למוזיקה קובנית באמצע 🙂 ממליצה בחום רב ❤

    רוית


  • כל חיי רגשות מעסיקים אותי, המון ומכל כיוון. אשתף מהחוויה שלי: (אני במפגש 14-15 כרגע). בחלק הראשון של הסדנא למדנו באמת להתחבר לעצמנו ולרגשות שלנו,
    מסתבר שגם מי שחושב שהוא רגיש ומרגיש (כמוני), יכול ללמוד עוד כ"כ הרבה על רגשות. למדתי על רגשות, למדתי להרגיש (עדיין לומדת), מה עושים עם כל הרגשות האלה… אני אדם פרקטי וחשוב לי לעשות ולעשות, ולמדתי ואני לומדת הקשבה (תמיד חשבתי שאני יודעת להקשיב). הסדנא יצרה אצלי פתיחות, וחיברה אותי מחדש לעצמי. ולעולמות שמעבר. כמובן שהתהליך הוא תהליך… חשובה ההסכמה להעמיק, להתחבר, להמשיך להתנסות, ללמוד, ופשוט להיות. בחלק השני של הסדנא התחלנו להתחבר למדריכים שלנו, זה עדיין לא טבעי לי, אבל בהחלט קיבלתי כמה מסרים. וכלים להמשך. אני מאוד מאוד ממליצה על שחר. מאוד אהבתי ואוהבת את אופן ההנחייה שלו. ?

    יוליה


  • מה שמצאתי בסדנה זה את יכולת הנגיעה בעצמי, במהותי. שחר ושאר החברים בסדנה היוו רחם שבו חשתי כל כך בטוחה ולכן יכולתי בבטחה להרגיש ולהתחבר לחלקים שונים בי. יכולתי ממש לחוש בועיות כתומות קטנות באוויר, בועיות של אהבה.
    תמיד ידעתי שיש מעבר ויש ליאת היכולת לגעת במעבר. מה שלא ידעתי זה לתת לעצמי לגיטימציה מלאה לחוש הכל, ובכך להתחיל ריפוי פנימי.
    הסנה בעיניי היא תהליך מרפא של אהבה עצמית אשר דרכו מתבצע חיבור פנימה ולמדריכים ולעולמות אחרים. עם הזמן, אט אט, בתרגולים של תקשור שעשינו אחת עבור השנייה, גיליתי שזה עובד. חוויתי וראיתי עולמות אחרים. וגם כשעלו פחדים וספקות בעקבות זאת, היה פשוט לדבא על זה בסדנה, היה לכך מקום.
    כל חיי לא חוויתי כזו חוויה עצומה של אהבה וקבלה וזה נשאר בתוכי ובתאיי. אני נעזרת במה שלמדתי שם יום יום. עוצרת ומתחברת, עוצרת ומרגישה.
    מוקירה מאד את חווית הרחם הזו ואת הנתינה. תודה

    עומר

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546