תשע שנים עברו מאז הריאיון למגזין "דרך האושר", אבל הריאיון עם המתקשר האמריקאי ג'פרי הופ נותר מסקרן ומעניין גם היום, כשהוא כבר אינו מתקשר את טוביאס

"בפעם הראשונה שפגשתי את טוביאס הייתי בטיסה מפגישת עבודה בדרך הביתה. ניסיתי להרגע בכסא שלי. לא ממש ישנתי אבל לא הייתי לגמרי ערני, ועיניי היו עצומות. לפתע הרגשתי תחושה חזקה של נוכחות, מעין אנרגיה סביבי. אז שמעתי קול שאומר 'אני טוביאס ואני כאן כדי לעבוד איתך'. ממש שמעתי את זה כאילו מישהו מהכסא לידי מדבר אלי. ואז הבנתי שאין אף אחד שיושב לידי".

כך התחיל לפני 10 שנים שיתוף הפעולה של ג'פרי הופ עם טוביאס. הופ, איש עסקים אמריקאי שהיה אז בן 41 הנשוי ללינדה מאז שנת 1977, התעניין במיסטיקה אי שם בתחילת שנות ה-20 לחייו, אולם לאורך השנים הוא התמקד יותר בביטויים הארציים של החיים, קרי משפחה וקריירה. בטיסה, שהיתה מפגישת עבודה בדרכו הביתה, חל שינוי משמעותי שהופ לא צפה אותו מראש.

"בהתחלה זה הפחיד אותי, ומיידית שאלתי אותו חזרה 'אתה מהאור או מהחושך'. פחדתי שזה השטן. וטוביאס ענה לי 'אתה תבין את זה', וזו היתה תשובה טובה. הוא יכל היה להגיד 'אני מהאור' כשהוא למעשה מהחושך, אבל הוא הכריח אותי לבדוק אם האנרגיה שלו הרגישה טוב או לא. זו היתה חוויה מפחידה אבל מרגשת, כמו לעלות על רכבת הרים".

רכבת ההרים בחייו של הופ, כך הוא מספר שנים לאחר מכן, רק החלה בנסיעה שלה באותה טיסה. "כשטוביאס בא אלי היו לי הרבה ספקות. חשבתי שאני משתגע, שאולי אני ממציא את כל זה. היו לי הרבה ספקות ותסכול כי ידעתי שמשהו קורה שזה לא רק ממני, אבל לא יכולתי ממש להגדיר את זה. היה לי קשה להבין את זה באמצעות מוחי האנושי הרגיל. טוביאס לקח אותי דרך שנה של הכשרה. בכל לילה, כשנהגתי חזרה מהמשרד שלי הביתה, הוא היה מגיע והיינו מבלים שעה יחד. לפעמים הוא היה קשה איתי, הוא היה אומר 'אתה חושב יותר מדי, אתה מנתח יותר מדי', אבל לאחר ההכשרה הזו הרגשתי מאוד נוח עם האנרגיה שלו ויכולתי לסמוך עליה".

כיצד זה השפיע על חייך?

"זה השפיע בכל דרך", הוא אומר וצוחק. "כשהתחלתי לעבוד עם טוביאס אני ואישתי עבדנו בעולם העסקים הרגיל (הופ שימש בתפקידי שיווק בכירים במספר חברות לאורך השנים, פתח חברה בתחום השיווק מאוחר יותר ובמקביל היה שותף ביוזמות עסקיות שונות. על שמו רשומים 3 פטנטים בתחום טכנולוגיית התקשורת). זמן קצר לאחר מכן עזבתי את העבודה הרגילה שלי והתחלתי לעבוד כמתקשר, להעביר סדנאות במקומות שונים. זה שינה את כל הקריירה שלי. אבל החשוב יותר שזה עשה, זה שינה את כל הפרספקטיבה שלי על החיים.

"לפני כן רק שרדתי. שילמתי על הבית שלי ואת החשבונות, אבל לא היתה לי הערכה למה אנחנו כאן על כדור הארץ. למרות שתהיתי על כך לא היתה לי תשובה לכך. ברגע שהתחלתי לעבוד עם טוביאס התחלתי להבין למה אנחנו כמלאכים הגענו לכדור הארץ ועטינו על עצמנו גוף פיזי. התחלתי להבין את מערכת היחסים שלי עם עצמי ואלוהים.

"אני נולדתי וגדלתי באפלטון, ויסקונסין, שבמרכז ארצות הברית, בחינוך קתולי לא נוקשה מדי. מעולם לא חשתי קרבה או הבנה את התפיסה של אלוהים או רוח. כיום אני מרגיש שיש לי קשר קרוב עם האלוהים שבתוכי ועם האלוהים שבתוך דברים, כולל בתוכך. יותר מהרבה דברים, טוביאס עזר לי להבין את ההנאה שבחיים. אפילו הוא רוצה לחזור לכדור הארץ, הוא רוצה להתגלגל מחדש. הוא הסביר לי את היופי שבלהיות בן אנוש. היכולת לגעת בדברים, להריח אותם, לשתף עם אנשים אחרים ברמה אמיתית מאוד, בצורה פיזית".

להפוך לדוגמא לאחרים

עניין החזרה לגוף של טוביאס היא רמז לכך כי הישות הזו היתה פעם בן אדם. אחד מגלגולי החיים המוכרים יותר שלו, כך לפי הופ, כתוב בספר של טוביה, המשתייך לספרים החיצוניים של התנ"ך שלא נכנסו לגרסה הרשמית. בספר מתואר אדם בשם טוביה, שבשלב מסויים בחייו התעוור. בנו, העונה לאותו שם, יוצא במסע במטרה להשיב חוב של כסף שאדם מסוים חייב לאביו. במהלך המסע, אותו הוא עושה עם אדם שמאוחר יותר יתגלה כמלאך רפאל, הוא מצליח למצוא תרופה לעיוורון האב, להשיב את החוב ואף פוגע אישה אותה הוא נושא לאישה. זהות המלאך מתגלה בסוף המסע, וטוביה הבן זוכה למקום של כבוד בגן עדן. טוביאס הישות הסבירה להופ כי טוביאס היה אז טוביה האב, ואילו בנו הוא הופ של ימינו.

אמרת לי שהבנת את הסיבה שבגללה אנחנו פה. מהי?

"ובכן, יש גרסה ארוכה וגרסה קצרה. אני אתן לך את הגרסה הקצרה. טוביאס בעקרון מסביר שהיינו באחדות עם האלוהות. בנקודה מסוימת הרוח אמרה 'לכו החוצה, מחוץ לממלכתי, מחוץ לתודעה של הבנת האלוהים, לתוך הכלום, ותהיו יוצרים, ולמדו כיצד גם אתם אלוהים'. עזבנו את הממלכה עם הברכה של הרוח, והלכנו מעבר לכל דבר שאלוהים הכיר או ידע, והגענו לכלום. שם יצרנו את הממדים, את היקום הפיזי ובסופו של דבר את כדור הארץ. הנמכנו את האנרגיה המלאכית שלנו ונכנסו לגוף ביצירה שלנו, ואנחנו כעת משחקים ביצירה שלנו, כאשר המטרה היא להבין את היופי של היצירה שלנו".

אני חושב שזו יצירה קשה מאוד, בייחוד כאן בישראל. נדמה שהמדינה מתפרקת, ואין תחליף.

"אחד השיעורים הקשים שלמדתי מטוביאס הוא חמלה. חמלה היא הקבלה של כל הדברים כפי שהם. הייתי נוהג לחשוב שהעולם הוא מקום קשה ושיש אנשים רעים ואנשים טובים, והיו אנשים שנהגתי לרחם עליהם, כי הם היו עניים או היו נכים, והיו אנשים שקינאתי בהם כי היה להם כסף והם היו מאושרים. טוביאס לימד אותי להיות מתבונן בכל מה שקורה, ולקבל את הדברים כפי שהם. הוא לימד אותי שגם אם יש אנשים שאינם מאושרים או נכים, לדוגמא, ברמה מסוימת, הם בוחרים לחוות את זה. יש אנשים או מדינות שנכנסות למלחמה, אבל ברמה עמוקה הם בוחרים את החוויה הזו. לא בהכרח שזו הבחירה הטובה ביותר, וטוביאס לימד אותי את החשיבות שלכבד את הבחירה הזו.

"יש נסיבות קשות בעולם, בייחוד בישראל ובמזרח התיכון, וטוביאס אמר שזה קורה בגלל השינוי בהבנה שלנו את הדת ואת אלוהים. יש אנשים וכנסיות ומערכות אמונות שרוצות להשאר במערכת האמונות הישנה של אלוהים, האומרת שאלוהים הוא מחוצה לנו ושאנחנו קורבנות של היצירה. הוא אומר שהשינוי של האמונה באלוהים ובהבנה שלנו של מי שאנחנו מתבטא במזרח התיכון ובייחוד בישראל. ישראל היא מקום הלידה של הדת המודרנית, של התודעה הרוחנית, ובגלל שכל העולם משתנה בהבנה שלו את הרוחניות, זה מתבטא בישראל. טוביאס מאמין שבתקופת החיים שלנו נראה הילינג בישראל ובמזרח התיכון".

אתה בטוח? נדמה שהכל הולך אחורה.

"זה עניין של פרספקטיבה. אתה נמצא בישראל באמצע של כל זה, וזה יהיה יותר קשה לראות את כל התמונה. אני בצד השני של העולם ואני לא רואה את זה כהולך אחורה.

"ישראל והפלשתינאים הם לפי טוביאס כולם מאותה משפחה רוחנית, ואתה יודע איך משפחות רבות לפעמים. אבל בשנים הבאות אני מרגיש שתהיה התקדמות לקראת הבאת שלום אמיתי. זה יתן דוגמא לשאר העולם, למדינות אחרות עם מלחמות אזרחים".

כיצד אנשים יכולים בחיי היום יום שלהם לעזור לזה לקרות?

"זו שאלה מצוינת. אנשים יכולים להפוך לדוגמא לאחרים, והחשוב ביותר, במקום לדאוג לשאר העולם לדאוג לעצמנו קודם. לוודא שאנחנו מאוזנים רוחנית ושאנחנו מאפשרים לאנרגיה הרוחנית שלנו להדהד לעולם. לוודא שאנחנו בקשר עם הגוף הפיזי שלנו, שאנחנו בריאים, ולוודא שאנחנו מאזנים את המיינד, הגוף והרוח. ברגע שאתה הופך מאוזן בתוכך זה נותן דוגמא לאחרים.

"אתה רואה אדם שיש לו בעיות משלו מנסה לעזור לאחרים. איך אתה יכול לעזור לאחרים אם אתה לא יכול לנהל את החיים שלך? אדם לא מאוזן שמנסה לעבוד עם אחרים הופך דוגמטי. הוא בא מהמיינד ולא מהלב האמיתי.

"אם אתה מאפשר לעצמך לצאת למסע של גילוי פנימי, וזה לזהות את עצמך ואת הרוח או אלוהים, ואתה מוכן לשנות דברים בחיים שלך, מתרחש תהליך טבעי של שינוי. יותר מכל אתה לומד איך לצאת מהמגבלות של המיינד שלך ולהיפתח ללב שלך ולמרכז הרוחני שלך. טוביאס אומר שאתה לעולם לא תדע את אלוהים דרך המיינד שלך, ושאתה לא תבין את אלוהים על ידי לימוד מספר, זה בא כשאתה מוכן לצאת למסע של גילוי פנימי של עצמך".

ישראל היא ארץ המולדת שלו

התהליך שעבר הופ בדרכו להפוך למתקשר בעל שם עולמי, המפעיל ארגון הנקרא The Crimson Circle, לא היתה פשוטה. ראשית, היה את עניין התקשור שיש להתרגל אליו. "הקושי הוא שמלאכים אינם עושים שימוש במילים, הם לא מדברים בעברית או באנגלית, הם מדברים באנרגיות או ברעיונות. כך שכשהתחלתי לדבר עם טוביאס הוא השתמש בסוג של אנגלית איתי, אבל זמן קצר לאחר שהתחלנו לדבר הוא אמר שאנחנו לא נשתמש במילים יותר, כך שאנחנו נשתמש במחשבות. זה יהיה כאילו אתה ואני נדבר עכשיו בטלפון, ואנחנו נוותר על המילים, ונשתמש בידיעה הפנימית שלנו כדי לתקשר אחד עם השני. הדבר הראשון הוא היה צריך ללמד אותי כיצד לחוש דברים באמצעות החושים הלא פיזיים שלי. בהתחלה זה היה מאוד קשה ומתסכל, אבל ברגע שלמדתי איך לעשות זאת הבנתי שזו דרך קלה יותר לתקשר. אני מוצא שמילים הן מאוד מוגבלות, בעוד שרעיונות או מחשבות שעוברות בין שניים הן יותר שלמות. זה לקח לא מעט לימוד והכשרה להביא אותי להבחין בין המחשבות שלי לבין אלו המגיעות ממנו".

איך זה מרגיש לתקשר?

"זו שאלה טובה. כשאני נכנס לתקשור עמוק, אני נושם – הנשימה עוזרת להרגע ולהיפתח – ואז אני מזמין את טוביאס פנימה. הוא מביא את האנרגיה שלו לא רק לתודעה שלי. אני מאפשר לו להביא אותה גם לגוף הפיזי שלי. כאשר אני מרגיש אותו נכנס לתודעה שלי ואז לגוף שלי אני מרגיש תחושה חמה ומוזהבת. זה מרגיש מאוד טוב, ידידותי, מוכר, ואז יש נקודה שבה אני מרגיש תחושה מדגדגת, כמעט ויברציה, שמתחילה בקצה ראשי ועוברת לכל אורך גופי. אני קורא לזה שטיפת אהבה. בנקודה הזו אני יודע שטוביאס נמצא".

ג'פרי הופ ואישתו לינדה
ג'פרי הופ ואישתו לינדה

 

אחרי שההסתגלות לאופן התקשור עברה בהצלחה, הגיע השלב בו הופ התבקש לחשוף זאת בפני הסביבה שלו. "בהתחלה אפילו לא סיפרתי לאשתי שדיברתי עם המלאך הזה. אבל ברגע שהתחלתי לתקשר לאנשים אחרים, בהתחלה זה היה לקבוצה קטנה שהיו פתוחים לדברים הללו. הרבה אנשים שידעתי התרחקו מהחיים שלי, חשבו שאני משוגע. אבל בעבור אדם אחד שעזב את חיי 50 אנשים חדשים הגיעו". לאורך השנים מקיים ג'פרי מפגש תקשור חודשי, המשודר חי באינטרנט ומתקיים ב-Coal Creek, קולורדו, בהשתתפות עשרות אנשים. במקביל הוא מקיים סדנאות שונות ברחבי ארצות הברית והעולם, כולל שוויץ, גרמניה, רומניה, אמסטרדם, פינלנד, נורבגיה, יפן, אוסטרליה, ניו זינלנד ועוד.

"מעגל הארגמן הוא לא דת. התנ"ך שאנו עושים בו שימוש הוא 250 דפים אורכו, ויש בו ארבע מילים: גם אתה הוא אלוהים. כל שאר העמודים הם ריקים, ואתה כאלוהים יכול ליצור כל דבר בדפים הריקים הללו".

אחרי שזה קרה, גילה הופ שמלבד טוביאס יש עוד כמה ישויות המבקשות לתקשר איתו, כולן חברות במה שטוביאס מכנה מועצת הארגמן. אם תכנסו לאתר האינטרנט של מעגל הארגמן תמצאו שם תקשורים של קותומי, אדמוס סנט ג'רמיין ועוד (הערה שנוספה ב-2016: בשנים האחרונות הופ הפסיק לתקשר את טוביאס ועבר לתקשר ישויות אחרות במעגל הארגמן. טוביאס נפרד ממנו לאחר שהחל בתקופת חיים חדשה).

"המטרה של הנסיעה לישראל, וזה תכנון של טוביאס, היא לדבר על סוג חדש של הילינג, דרך חזקה ויעילה לאזן את עצמך פיזית, מנטלית ורוחנית. טוביאס הוא קורא לזה לגישה הזו Standart Technology".

למה דווקא בישראל?

"אני לא בטוח, הוא לא אמר לי. יש לו אהבה גדולה לישראל – הוא מחשיב אותה כארץ המולדת שלו, ואני מרגיש שהוא רוצה להציג אותה בישראל כי הוא מרגיש שהישראלים במיוחד יוכלו להבין את הטכנולוגיה המובילה הזו, ולהתחיל להציג אותה ולהשתמש בה".

הוא אומר משהו על התפקיד של היהודים?

"כן. הוא אומר שהיהודים באים ממשפחה מלאכית בשם HAPIRU. הוא אומר שגם כמשפחה מלאכית הם היו קרובים מאוד, מנהיגים וממציאים. הם תמיד היו קצת יותר מתקדמים ממשפחות מלאכיות אחרות. כאשר היהודים באו לכדור הארץ, אפילו בזמן של אטלנטיס, הם היו המנהיגים של האנושות. זה כמובן הביא להרבה קנאה והתנגדות מצד אנשים אחרים, ובייחוד מדתות אחרות".

טוביאס מדבר על כיתת הלימוד של האנרגיה החדשה. מהי האנרגיה החדשה?

"האנרגיה החדשה מאפשרת לכל חלק מהאני האלוהי שלי להשתתף בחוויה הזו של להיות בכדור הארץ כרגע. אנשים רבים מפרידים את האנושיות שלהם מהאלוהיות שלהם, וזה שם אותם בשני מקומות נפרדים. טוביאס לימד אותי להזמין את החלק האלוהי שלי להשתתף בחיים הארציים שלי.

"יש תוצאות נפלאות לכך. אני צוחק משום שבמשך שנים רבות בעולם העסקים התמקדתי בלעשות כסף. עשיתי בסדר אבל לא נפלא. ברגע שהפסקתי להתמקד בזה ואפשרתי לעצמי להנות מהחיים, השפע – אם זה כסף או אהבה או בריאות או מערכות יחסים – כל זה מגיע בטבעיות עכשיו. אני לא מנסה להיות בשפע, זה חלק תוצר טבעי מלאפשר לרוחניות להיות בחיים שלי".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546