שמעתם שכל אחד יוצר את המציאטות שלו, אבל לא הבנתם איך זה עובש? אז היכנסו לקרוא. כדאי גם אם אתם חושבים שהבנתם

בימים האחרונים דיברתי עם מספר אנשים שמפחדים מעצמם. הם לא אומרים שהם מפחדים, אבל כך הם מדברים ומתנהגים: אם אני ארגיש את מה שאני מרגיש, הם מסבירים לי, זה ייצור את המציאות. אז צריך להתעלות מעל זה, להתמקד באנרגיה חיובית, בריאה, כדי ליצור את המציאות בהתאם.

אם אני ארגיש את הפחד מלמות, אני אמות; אם אני ארגיש את ה'לא מספיק טוב', לא יקבלו אותי לעבודה; אם אני ארגיש את ה'אין לי כסף', לא יהיה לי כסף.

אז לטובת כל מי שחושב ומרגיש ככה, אני רוצה להזכיר את כללי הבסיס ליצירת מציאות:

1. אנחנו לא יודעים איך מציאות נוצרת. כל הבנה שיש לנו היא הסבר חלקי למנגנון מורכב ומסתורי במידת מה.

2. רגשות בפני עצמם לא יוצרים מציאות. אם בכל פעם שהייתי מפחד שיש לי סרטן, הייתי חולה בסרטן, אז הייתי מת כבר 10 פעמים לפחות. בשנה, הכוונה. ואני בריא.

3. מחשבות בפני עצמן לא יוצרות מציאות. אם בכל פעם שהייתי מפנטז שיהיו לי מיליונים, הייתי מתעשר, אז הייתי עשיר כל כך שלא הייתי צריך לעבוד בכלל. ואני צריך לעבוד.

4. תודעה יוצרת מציאות. ותודעה היא שילוב של החוזה הנשמתי, המצב הרגשי-נפשי, האמונות שלנו והגישה שלנו לעצמנו.

5. הגישה היא מפתח לחולל שינוי בתודעה ומתוך זה במציאות: המלחמה שלי בעצמי – כלומר ביקורת, האשמה, רתיעה, דחייה, נטיזה, הזנחה – יוצרת מציאות בהתאם. החברות שלי עם עצמי – התעניינות, הקשבה, הסכמה, קבלה, איפשור – יוצרת מציאות בהתאם. אם אני מוכן להרגיש ולהיות לא מספיק טוב, אני יכול לקבל את הטוב ביותר עבורי. אם אני מוכן להרגיש את הפחד ולהיות הפחד, אני יכול ליצור בדיוק את ההיפך.

6. מעל הכל, המודעות יוצרת שינוי. אם אני מודע למלחמה הקיימת בתוכי, אני יוצר חברות עם המלחמה, עם הנלחם בתוכי, וכך מתחיל שינוי.

7. אנחנו לא יודעים מה אנו אמורים לעבור ו/או יכולים לעבור. לדוגמה, אף אחד מאיתנו לא ראה בעיני רוחו את האפשרות שיום אחד ניפגש כאן, בפייסבוק, ובכל זאת המציאות הזו נוצרה. לכן חשוב להישאר פתוחים להפתעות.

7.א. הדימיון שלנו מוגבל, הוא מבוסס בעיקר על מה שאנו יודעים ומכירים כבר; קשה לנו לדמיין מציאות שתהיה טובה לנו, שלא מוכרת לנו. לכן אל תדמיינו את הפרטים של המציאות שאתם רוצים – גבר מעל 1.8, בלונדיני, מתכנת עם חיבה לישויות, למשל. דמיינו את האופן בו אתם רוצים להרגיש באותה מציאות – נינוחות, פתיחות, חיבור רגשי ומיני. ותהיו פתוחים לגבי האופן בו מה שאתם רוצים לחוות, יתממש במציאות.

8. כאשר מוכנות פוגשת הזדמנות, נוצרת הצלחה. אופרה אמרה את זה, ואני מחזק: גם מציאות נוצרת באותו האופן. אז תדאגו להכין את עצמכם לטוב ביותר האפשרי עבורכם, והיו פתוחים להזדמנויות ולהפתעות.

בתמונה: אולי הוא אמור להיות חקלאי ולא מתכנת?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

6 דק' קריאה
כדאי שהתפיסה שלנו ביחס לטעויות תעבור רענון מחדש. אם נמאס לכם לעשות טעויות ו/או לנסות להיות מדויקים, היכנסו לקרוא
המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546