בתקשור זה טוהר מסבירים מה זה אומר להיות מי שאנחנו באמת, ומתארים את הפער בין החוויה האנושית לבין ההוויה האלוהית

– אתם מדברים על אלוהות ועל להיות מי שאנחנו באמת. אני לא מבין מה זה אומר.

"אתה יכול להרגיש בנוח, אף אחד לא מבין. כל מי שיושב בחדר ורוב מי שיושב בפלנטה לא מבינים את המושגים האלה. אם היית מבין מה זה אומר להיות מי שאתה באמת, לא היית שואל את השאלה; אם היית מבין, לא היית יושב בחדר הזה, במפגש הזה.

"מה זה אומר להיות אלוהים? יש בזה קודם כל איכות עמוקה מאוד ומקיפה של הומור. אתה באופן כמעט מיידי מתחיל להיות יותר קליל ודברים מתחילים להיות יותר מצחיקים עבורך, משום שאתה חווה חוויה יותר מלאה, יותר מקיפה, של הדברים. אתה רואה את האשליה שבתוך הממשות, את הזמניות בתוך מה שמרגיש נצחי ואת הנצחיות בתוך מה שהוא זמני. הראייה הזו, שהיא רבת ממדים, מעוררת צחוק, בעיקר משום שאתה עשוי לראות מסביבך אנשים מאוד רציניים לגבי דברים מאוד מאוד מאוד לא רציניים.

"להיות אלוהי זה קודם כל מידה עמוקה של הומור. מעבר לכך, זו הסכמה לתנועה הטבעית של הדברים. אתם כבני אדם אינכם מסכימים בדרך כלל לתת לדברים להיות כפי שהם. אתם נוטים להתערב בהם, לשלוט בהם, להתמודד איתם, להתגבר עליהם. אתם חיים את החיים מתוך נקודת מוצא שיש בעיות שיש צורך להתמודד איתן, פנימיות ו/או חיצוניות. המיינד שלכם מאוד מפותח בזכות זה – הוא מאתר בעיה, מתכנן תוכניות ויוצא למימוש של התוכניות במטרה להשמיד את הבעיה. אלוהות לעומת זאת מאפשרת לכל להיות. מצב תודעה של חיבור למי שאתה באמת זו ההבנה שהדברים הם זמניים ושהם אינם כה נצחיים או כל כך רציניים, ולכן אין צורך להתערב בהם יותר מדי; אפשר להיות בתוכם, אפשר לתת לדברים להיות ולהתפתח מתוך זה.

"האלוהות היא מצב של הבנה שהכל משתנה והכל מתפתח, וכשאתה מבין שהכל משתנה והכל מתפתח, אינך זקוק לפתור בעיות או להאיץ תהליכים או לעשות משהו כדי שזה ישתנה.

"אם יש משהו אחד שכדאי לך לשנות בתוך עצמך, זה את המחשבה שמשהו צריך להשתנות. אם לא תרצה לשנות דבר, אתה תוכל לחוות יותר מהי אלוהות בגוף. משום שהכל כל הזמן משתנה. אתם יושבים בתוך הגוף הזה, מזוהים עד מאוד עם הזמניות של הגוף; במודע או לא במודע, מרגישים את המוות מתקרב וכולכם חסרי סבלנות. אתם רוצים להספיק כמה שיותר לפני שהכל נגמר, ואז אתם מנסים לתכנן תוכניות ולהציב מטרות ויעדים ולפתור בעיות. אתם עושים עבודה עם עצמכם בשביל לשנות את עצמכם, בשביל לשנות את המציאות. והכל נהיה מאוד רציני ומאוד אינטנסיבי.

"אנו אומרים, שהכל משתנה מטבעו כל הזמן, ובהחלט, הזמן בתוך עולם של בני האדם משתנה והגוף משתנה ובסופו של דבר הגוף גם לא יהיה יותר, זה נכון. דברים אינם נשארים אותו דבר ויש פרידות שמתקיימות. אבל הכל גם משתנה מהצד השני – חוויה שאתה נמצא בה כעת יכולה מחר גם לא להיות, אם תסכים להיות בה. אבל בגלל שאתם חסרי סבלנות, מחפשים לפתור בעיות ולצאת ממצבים, אתם מאריכים את הצורך שלכם להיות באותם המצבים מהם אתם מנסים לצאת בצורה משמעותית.

"הדרך שלכם לשינוי הופכת להיות יותר ארוכה בגלל שאתם רוצים כבר להתקדם. זו ההסכמה לשבת בתוך המציאות שמאפשרת למציאות להשתנות – והיא יכולה להשתנות כהרף עין.

"יש פעמים רבות שאנו פוגשים בני אדם הנמצאים על סף השינוי, וכל מה שהם זקוקים לו הוא מעט זמן ומעט סבלנות. אבל בני אדם לא נמצאים באמונה, הם לא בראייה של הדברים כפי שהם, אז הם כבר רוצים להיות שם, אחרי, שזה יקרה; אבל כל מה שצריך כדי ששינוי יקרה הוא שהאדם יסכים לא להשתנות, שהמיינד יסכים לא להשתנות.

"כשהמיינד מסכים לא להשתנות אין מיינד, יש לב. כאשר יש לב אתה הופך להיות אלוהים בתוך גוף, ואז אתה מי שאתה באמת.

2 מחשבות על “להיות מי שאני באמת”

  1. עופרה יעקב

    אז אם אני ב"דאון" בעקבות אירוע מסויים שחוויתי, אין שום צורך לרפא אותו?
    למרות שכבר חוויתי אותו לעומק, ושחררתי כאב הוא עדיין מופיע אצלי בגוף כמחלה 🙁
    שעדיין מעיקה עליי…

    1. שחר בן-פורת

      בוודאי שצריך וכדאי לרפא אותו. ההסכמה להרגיש אותו היא חלק מהריפוי, ואם את מרגישה צורך, קבלי עזרה בדרך

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
5 דק' קריאה
מה גורם לרוע, מדוע אנו פוגשים רוע בחיים בכלל ובתקופה זו בפרט, ומהי התקווה שמפגש זה מביא איתו. תקשור כתוב על נושא חשוב
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546