האם אפשר לדעת את העתיד בעזרת תקשור? האם העבר רלבנטי? ואיך תקשור יכול להביא בהירות והקלה? הדברים שתקשור טוב יכול לתת לכם

טוהר מתמקדים בעולם הפנימי שלנו, באופן בו הוא פועל וכיצד שינויים פנימיים בתודעה שלנו יכולים לחולל שינויים במציאות היום-יומית שלנו. זה כמובן רק סוג אחד של תקשור.

התשוקה לדעת מה יקרה בעתיד, לבטל את אי הוודאות שיש בחיים שלנו, מניעה אנשים רבים לנסות לגלות את העתיד בעזרת תקשור. האמת היא שאנו חיים בעידן בו אי אפשר לדעת את העתיד. אנו בונים מחדש את העתיד שלנו בעזרת הבחירות שלנו בכל רגע ורגע, בחירות מודעות ולא מודעות כאחת. לפיכך העתיד אינו ידוע וכתוב, וגם אם אפשר לראות באופן מוגבל לאן האדם הולך, הכיוון בו הוא נמצא יכול להשתנות בכל רגע מחדש.

בתקשור של טוהר, גם כאשר הם מכוונים אנשים בהחלטות ובכיוונים, הם אינם יכולים להגיד מתי יקרה דבר מה מסוים, אם בכלל. נקודת המוצא שלהם אומרת כי כל אחד מאיתנו יוצר את המציאות שלו ולכן כדי לעזור למציאות להשתנות בכיוון הטוב ביותר עבורנו, הם יעזרו לנו לראות מה בתוכנו יוצר את המציאות החיצונית שלנו. מכאן נולדה הכותרת "תקשור עם העולם שבפנים".

זה בעיניי הדבר הטוב ביותר שתקשור יכול לתת ולשמחתי יש מתקשרים נוספים הנותנים סוג זה של הכוונה. אלו המתקשרים שאני הולך אליהם כאשר אני מרגיש שאני צריך בעזרה (אני אמנם מתקשר גם לעצמי אך לעיתים יש לי צורך בנקודת מבט חיצונית).

ההווה הוא מה שחשוב

באותה המידה שהעתיד אינו בר צפייה גם ההתעסקות עם העבר אינה משמעותית. במילים אחרות, אני לא המתקשר שיגיד לכם מה קרה לכם בילדות. אני יוצא מתוך נקודת הנחה שאתם יודעים את הפרטים הללו.

מי שמחפש מתקשרים שיספרו לו מי הוא היה, זקוק ככל הנראה עוד להוכחות שיש דבר כזה תקשור. זה בסדר גמור בעיניי, רק שאני לא אוכל לעזור לכם.

התקשור שלי, בדומה לתקשורים רבים נוספים, מתמקד בכאן ועכשיו. לפעמים יש הצצה לעבר, כאשר דברים שאירעו בו חשובים להתפתחות בהווה. לעיתים יש הכוונה לצעדים בעתיד הקרוב, בהתאם למקום בו האדם נמצא באותו רגע. אך העיקר הוא ההתמודדויות שלי בהווה.

בהירות, הקלה ועידוד

בסופו של דבר, מתקשר טוב אמור לתת שלושה דברים: בהירות, הקלה ועידוד.

בהירות, כלומר אפשרות לראות בצורה טובה יותר מדוע הדברים מתרחשים כפי שהם מתרחשים; מה אני יכול ואמור ללמוד מהם. מתמודדים עם בעיות כספיות? מערכות יחסים רומנטיות לא מצליחות? הבריאות לא טובה? לא מוצאים את עצמכם בעולם העבודה? תקשור בכלל, וכך עושים גם טוהר, יביא בהירות לגבי הסיבות שבגללן המציאות היא כזו.

ההקלה נובעת מהבהירות הזו; יש חוכמה בשגעון, יש סיבה מדוע דברים לא מובנים מתרחשים. תקשור יכול להרגיע ספקות, לחזק את הבטחון ולהזכיר לנו שאנו לא לבד.

מכאן נובע העידוד – מהידיעה שאנו לא לבד, מהעובדה שיש אור במקום החשוך ביותר. עבורי, עצם האנרגיה של טוהר, השקט והעדינות שלהם, מעודדת אותי כאשר במציאות הפיזית שלי הכל מרגיש מעורער. המידע שהם מעבירים עוזרת לי לעשות עוד צעד או שניים בכיוון הטוב ביותר עבורי.

בסופו של דבר, תקשור טוב נותן נקודת מבט רחבה, עמוקה, ביחס לחיים שלנו, להתמודדויות ולשיעורים. זו נקודת מבט שאפשר לקבל בזכות ישויות שאין להן גוף, הרואות תמונה רחבה יותר מזו שאנו בני האדם רואים.

רוצים פרטים לגבי תקשור פרטי? כאן תוכלו לקבל פרטים אודות תקשור במייל ותקשור בפגישה מלאה. אפשר גם לדבר איתי בטלפון, 054-4226546.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

6 דק' צפייה
בסרטון קצר (יחסית) אנו עוסקים בסוגיה חשובה ומשמעותית – המלחמה על האמת, והדרך להפסיק אותה
8 דק' צפייה
בתקופה זו במיוחד, אומרים טוהר, חשוב שנחזור וניקח אחריות על החיים שלנו. מה זה בדיוק אומר ומהי הנטיה שאנו מתמודדים איתה בדרך, הסרטון עוסק בזה ועוד
המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546