הכירו את המתקשרת: הכירו את לירון אריאל קור

היא מתקשרת מאז ומתמיד, עוסקת בזה באופן מקצועי מזה תשע שנים, והמסר שהיא מביאה איתה לימים אלו עוסק בחופש להיות והוא חשוב במיוחד

לירון אריאל קור, פתח תקווה, מתקשרת מזה 9 שנים

מה גרם לתקשור להתחיל?

"אני מתקשרת מאז שאני זוכרת את עצמי. כבר שהייתי ילדה דיברתי שעות עם חברים 'דמיוניים'. למעשה, דיברתי עם המדריכים הרוחניים שלי שהיו סביבי כל הזמן, סיפרתי להם סיפורים, התייעצתי, שיחקתי. התקשורת איתם היתה בהירה וטבעית עבורי, נהניתי מכך שיש 'חבר'ה' נחמדים שמלווים ומסתובבים איתי בכל מקום".

אילו דברים מיוחדים קרו לך בדרך?

"חוויה מיוחדת מאוד שאני זוכרת היתה בפסח, כשהייתי בת 14. נסענו לערב פסח עם המשפחה ופתאום שמעתי בראש 'חג שמח לירון'. זו היתה הפעם הראשונה ששמעתי קול שונה בתוך הראש שלי, שהיה ברור לי שהוא לא הקול שלי. התרגשתי מאוד, זו היתה הפעם הראשונה ששמעתי את ההדרכות. עד אז יותר ראיתי אותן, וזו הפעם הראשונה ששמעתי אותן בבירור.

"מיד אחר כך, בתקופת התיכון, יכולות התקשור התעצמו, ופתאום חוויתי גם חוויות שהיו לי נעימות פחות. היום אני יודעת שאלה לימדו אותי לעזור בהמשך לרבים אחרים בתקשורת עם העולם שמעבר.

"אחת החוויות היתה בלילה אחד, בו הגיעו אליי הדרכות שהיו מופשטות מאוד בצורתן, ולי היה קשה להכיל אותן בצורה הזו. יותר מזה, הן הופיעו באמצע הלילה וזה היה די מלחיץ. אז למדתי שאפשר לעשות איתם 'חוזה התקשרות' בתנאים שמתאימים לי. הבנתי שגם אם ההדרכות איתי כל הזמן ומבקשות להעביר לי או דרכי מסרים, אפשר לבקש מהם לבוא בשעות שמתאימות לי וזה לגמרי בסדר, המסרים יחכו. בנוסף ביקשתי שיגיעו באופן המתאים לי, שאוכל להכיל אותם. מאז כל ההדרכות התחילו להופיע כחתנים וכלות, משמח ומצחיק. "התקשורת עם ההדרכות הינה הדדית. חשוב להבין שיש לנו חלק שווה בה ומכאן אפשר לבקש תקשורת שנוחה לנו.

"כעיסוק מקצועי התחלתי לתקשר לפני 9 שנים. הייתי מפיקה בטלוויזיה ויום אחד ההדרכות פנו אליי ואמרו לי קדימה, זה הזמן להתפנות לייעוד שלך. אותה קריאה עוררה בתוכי התרחבות ושמחה, הבנתי שזה הזמן המדויק והתמסרתי לגמרי. תוך זמן קצר התחלתי לקיים פגישות תקשור אישיות, פתחתי קבוצות למודעות ותקשור, ואני נהנית מכל רגע".

את מי את מתקשרת?

"אני מתקשרת לרוב עם הבורא העליון, המאסטרים מטטרון, מלכיצדק, כוהנות הבריאה, מלאכי השרת והמלאך מיכאל. מגיעות אליי הדרכות רבות נוספות, כמו מלכיאל, אוריאל, יוסף, אליהו ומשה".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"מהות ההדרכות היא חיבור ותיווך – חיבור פנימה, לתוכנו, לידיעת הלב והרחבת האלוהי שבנו, חיבור שוטף לנשמה, לאני העליון, תקשורת בהירה ושופעת טוב עם הסביבה ועם הבריאה כולה, חיבור ותיווך במעבר בין העידן הישן לעידן חדש".

מהם המסרים העיקריים שאת מקבלת לאורך השנים?

"הלימוד המשמעותי ביותר הוא ראיה וחוויה של החיים כמשחק. ההדרכות מסבירות כי אנו שחקנים הראשיים בסרט החיים שלנו ובמקביל הבוראים והיוצרים שלו. יש בתוכנו ניצוץ אלוהי שמתרחב בזמנים מבורכים אלה, ומכאן אנחנו גם יוצרי ובוראי מציאות, וככל שנאפשר לעצמנו לראות זאת כך, נקדם את יצירת הפוטנציאלים הגבוהים שלנו.

"בעידן הקארמה ובעידנים שלפניו, 'פשטנו ולבשנו' צורות קיום שונות, כולן חלק מהלימוד שלנו. לכל נשמה יש דרך לימודית לעבור ובכל מקום שהיינו למדנו והתפתחנו.

"בתקופות רבות, כחלק מההתנסות, הסתרנו את האלוהי שבנו מעצמנו, בכדי לחוות חוויות אנושיות בעוצמה הרגשית/פיזית המלאה שלהן, כמו שחקן בסרט שנכנס לעומק החוויה וחווה אותה ממקום סובייקטיבי.

"היום אנחנו מתחברים יותר ויותר לידיעת הלב השלם, נזכרים כי יש בתוכנו ניצוץ אלוהי – ואם יש בתוכנו אלוהי, יש בנו את כל מה שצריכים. אמונות כמו 'לא מגיע לי, אלא בתנאי…' ו'אני לא מסוגל/ת' הן חלק מתסריטי החיים שחווינו. היום, מתוך חיבור לידיעת הלב השלם ובו האלוהי, הגישה משתנה, החוויה משתנה, אנו מגלים את עצמנו מחדש ויוצרים את המשחק הארצי מהמקום הזה.

"המסרים והריפוי שמגיעים מההדרכות מסייעים לשחרר את חווית המשחק הישנה ולהיפתח למשחק של עידן חדש. מכאן, כל קושי יכול להשתנות. ההדרכות מסייעות לראות את הקושי כלימוד בתוך משחק ארצי לעומת גורל. מעבר לכך, הן מכוונות אותנו להכיר את הכלים שיש לנו לשחרר את הישן ולהתחדש בחוויה החדשה".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"'החופש להיות אנחנו', מסר שהתקבל בתקשור מאת המאסטר מטטרון, המלאך מיכאל ואיחוד האור:

"'בקוראיכם דברים אלה, נשמו עמוק והרפו. התכווננו לעורר בכם את הידיעה כי הנכם חופשיים בחוויות כדור הארץ. אמרו: אני מאפשר/ת לעורר בי את הווית החופש בתוכי מרגע לרגע.

"'ראו אור זהוב נפלא שוטף אתכם ממעל, אפשרו לו להיספג בתוככם. כעת דמיינו כי הנכם פורסים את כנפיכם האנרגטיות מהשכמות לצדי הגוף. דמיינו והרגישו את תנועה קלה של התרחבות וחופש.

"'בד בבד קרקעו עצמכם עם שורשים מהרגליים ועצם הזנב למטה למעמקי האדמה. המשיכו לאפשר התרחבות, נשמו עמוק.

"'כעת פתחו את לבכם לחופש שיש לכם להיות אתם. חופש לגלות עצמכם מחדש. חופש ליצור את משחק חייכם מתוך לבכם החופשי.

"'התכווננו לכך ודמיינו את פתיחת והתרחבות הלב וכל ההוויה באהבה.

"'הרפו, שחררו שליטה של המיינד והגוף, התחברו פנימה, התמסרו לחיבור למרכז הלב. התחברו לאלוהי שבכם אשר במרכזו. ראו את הניצוץ האלוהי, אפשרו לו להדהד מכם כמו שמש.

"'אפשרו לידיעת האלוהי להתרחב בכם, הידיעה כי הנכם חופשיים להיות אתם, לבטא עצמכם, ליצור, ליהנות.

"'נדרשת תשומת לב לכך. נדרשת בחירה בכך. בחירה להיות חופשי/ה, לעורר את האלוהי במרכז הלב כאן ועכשיו.

"'החופש להיות אתם הוא החופש לבטא את רגשותיכם, רצונותיכם וכל אשר תרצו בחופשיות. זהו חופש להבין שכל התנאים, ההגבלות והפחדים הם חלק מאשליית המשחק. כיום יש לכם אפשרות לא רק לבחור מחדש, אלא גם לדעת שהבחירה החדשה בטוחה עבורכם.

"'אפשר לדמות את החוויה עד כה לשהות בחדר מוכר שבו הגבלות רבות ואתם שוהים בו בצמצום. זאת מבלי לשים לב שיש פתח יציאה לחדר אחר.

"'התחברו לליבכם ואפשרו לו להדהד את אורו ואת האהבה שבו למרחב. תגלו כעת כי ישנה דלת חדשה באותו חדר ואולי גם מספר דלתות. וכעת כל שעליכם לעשות הוא לפתוח את הדלת ולגלות חדר אחר, משחק אחר ואם הוא לא יימצא חן בעיניכם, מצאו דלת נוספת.

"'הגיעה העת לחגוג את הקיום הארצי בהוויה של חופש. חופש של האלוהי שבכם בכל חוויה ומצב. זה הזמן ליהנות מכל אשר פוגשים אתם בפנים ובחוץ. זה הזמן לבחור לשחק משחק חדש. זה הזמן להניע את כנפיכם ומבלי לעוף למקום רחוק, לאפשר לעצמכם חופש כאן ועכשיו. באהבה'".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מקיימת פגישות תקשור בהן אני מעבירה ייעוץ והכוונה על כל נושא. ההדרכה מסבירה מדוע יש חסימות ומקבלים הבנה על שיעורי החיים וכיצד להקל ולשחרר את הישן. כמו כן מבינים כיצד להתחבר לפוטנציאל הגבוה בכל התחומים – מימוש עצמי, זוגיות, חיבור לנשמה, חיבור ליכולות רוחניות ועוד.

"מעבר לכך, אני מנחה סדנאות למודעות גבוהה ובהן חניכות לריפוי והתעלות, המתקבלות בתקשור. קורס הדגל שלי הוא 'תקשור עם ההדרכה הגבוהה'".

צרו קשר עם לירון

050-6302610 

[email protected]

דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546