מי היה מרלין הקוסם, מה זה קסם, איך זה קשור לטכנולוגיה והאם גם אנחנו קוסמים. התקשור הראשון שלי עם מרלין הקוסם, זמין עכשיו לקריאה

כן, כן, בואו נתחיל. בואו נתחיל במסע, המתרחש בארץ זרה, המתרחש במקום שונה מזה שרובכם מכירים; ובכל זאת הוא מוכר לכם היטב, הנוף הזה, שכן הוא הנוף של ליבכם. זוהי ארץ של קסמים עתיקים, של מעברים בין ממדים, זוהי ארץ בה הילכו יצורים קסומים זה עם זה, יחד עם בני אדם אשר יכלו לראות אותם, לגעת בהם, לדבר איתם. זו ארץ קדומה אשר התקיימה בעבר הרחוק, במושגי בני אדם, ובו בזמן מתקיימת גם כעת, עכשיו, ממש כאן, היכן שאתם נמצאים.

אתם נוכחים בתוך אותה הארץ, מעוורים את עיניכם, אוטמים את אוזניכם, מעמידים פנים כי זוהי ארץ תלת-ממדית מוכרת, ידועה כמעט. האם אתם מוכנים להקשיב, להתבונן, לראות ולחוש את המתקיים סביב? האם אתם מוכנים לזהות את עצמכם כפי שאתם, בדיוק כפי שאתם, ולא גרם אחד פחות?

אני הוא מרלין, כך הכירו אותי יושבי עולם זה בתקופות שונות בהיסטוריה. וגם אם זה לא היה שמי הפרטי – היו לי כמה שמות שכן הייתי בכמה גופים באותו התואר, באותו התפקיד – הרי שכך מכירים אותי בני אדם, בתור מרלין. הקוסם, המכשף, זה אשר יודע לנוע בין עולמות, זה אשר ראה את העבר ואת העתיד, זה אשר יודע לעבור בין ממדים. זה אשר יוצר יש מאין, זה אשר יש ביכולתו לשלוט במזג האוויר ובבני אדם בדרכים כאלה ואחרות. כך מכירים אותי – או כך חושבים שמכירים אותי. חלק קטן מזה היה אמת, וישנה אמת לגבי מי שהייתי ומי שאני עכשיו, שאתם אינכם מכירים כלל וכלל.

בשביל זה אנחנו נפגשים כאן, בפורמט הזה, בדרך הזו, בעזרתו של שחר, ידידי משכבר הימים, כדי לספר לכם את האמת. לא רק לגבי מי שהייתי – אני מבין שאתם מוצאים את היותי מי שהייתי מעניין ומסקרן – אלא בעיקר לגבי מי שהייתם, מי שאתם עדיין. כי הקסם, במהותו, מעולם לא עזב את ארצם של בני האדם.

ישנם דברים רבים ושונים שאתם רגילים אליהם ביום-יום, שהם בבחינת קסם עבור מי שהייתם לפני מספר קטן של גלגולים. אין כאן באמת שום דבר שהוא קסום, תגידו לי בתגובה, ובכל זאת, לכו תאמרו את זה למי שהייתם: לכו תסבירו לנערה היתומה שהייתם במאה ה-17 או לבחור הנמרץ שהייתם במאה ה-18 או אולי לאישה גדולת הממדים שחיה במאה ה-19 ושתתה לשוכרה ומתה במסבאה, כי היכולת שלכם להשתמש במחשבים ובטלפונים סלולאריים ולתקשר זה עם זה למרות שאתם במרחק עצום זה מזה; לכו תסבירו להם כי כל זה אינו קסם. אם תצליחו, אני אשמח לתת לכם את אחד מכובעיי המחודדים, שתישאו אותו בגאון. כי עבור מי שהייתם, מי שאתם כעת הוא קסם של ממש. ולכן אני אומר לכם כי מי שאתם יכולים להיות הוא עבור מי שאתם היום בבחינת קסם של ממש. אבל אם תנועו קדימה בזמן, אל עבר מי שאתם יכולים להיות, אתם תגלו כי מי שאתם חושבים שאתם יכולים להיות – אותה מהות שהיא קסם לכל דבר – הוא המציאות הפשוטה, הברורה מאליה, של אותה הוויה עתידית של עצמכם.

אז מהו קסם? יותר מכל, זה מה שנוצר כתוצאה מהפער בין מי שאתם כיום לבין מי שהייתם או לבין מי שתהיו. אם הייתם בעבר מוגבלים בתפיסה שלכם, היכולות הרחבות שלכם היום הן סוג של קסם. וביחס ליכולות שעתידות להיות לכם, ובכן, זה בהחלט דבר מה פלאי, בלתי הגיוני ובלתי אפשרי. קסם, לא?

אבל זה העניין עם קסם: מה שאתם תופסים כעת כבלתי הגיוני וכבלתי אפשרי, כלומר קסום, הוא מציאות ברורה ופשוטה והגיונית עבור אחרים, במקום ובזמן אחר, והם אינם מגדירים זאת כקסם. כך שהתשובה לשאלה מהו קסם תלויה בנקודת המבט שלכם, במקום בו אתם נוכחים, בתודעה העכשווית שלכם.

אתם יכולים לומר כי אני הוא מרלין הקוסם, ואתם יכולים לומר על עצמכם, כי אתם קוסמים גם כן. עבור חלקכם זה הגיוני שאני הייתי קוסם אבל זה לא הגיוני שאתם קוסמים, וזו הסיבה – העצובה, עליי לציין – לכך שאני כותב את המילים הללו בעזרתו של ידידי.

האמת היא שכולכם קוסמים, ואם תבינו את המכניקה התודעתית של יצירת קסם – כלומר, הפיכת הרצון והמשאלה למציאות מוצקה – אז תוכלו ליצור יותר קסמים מכפי שאתם מבינים, מכפי שאי פעם יצרתם. לשם כך אנו נפגשים כאן, מעל דפים אלה, אם כי קחו בחשבון כי המפגש לא יוגבל לזמן הקריאה שלכם ולא יתרחש רק בזמן שאתם קוראים.

אם תסכימו לכך – ואני מתייחס לעובדה כי אתם קוראים את מילותיי בתור הזמנה מודעת – ואם לא ציינו זאת בקול רם – אז אני אבוא לבקר אתכם. בחלומות, בעיקר, במדיטציות, לפעמים במצבי ערות מלאה. צפו לביקורים שלי; אני אדגדג אתכם במקומות לא צפויים, אתגלה מאחורי חפצים לא ברורים, אופיע במרחבים עצומים. אני אגיע, אני כבר מגיע, שכן מה שאני מוסר כאן במילים צריך להבין; ולא רק להבין, אלא גם לדעת. וכדי לדעת זאת, קריאה אינה מספיקה. כך שקריאתן של מילים אלו היא הזמנה ליצור משהו חדש, ואני בא כדי לעבוד איתכם, כדי להכיר אתכם, כדי לעזור לכם להכיר את עצמכם.

אתם קוסמים, וקוסמות, מהמעלה הראשונה; הגיע הזמן להכיר בכך, להודות בכך, ולהביא זאת לידי ביטוי ביום-יום. האם אתם מוכנים לכך? כן. אחרת מה אתם עושים כאן?

מרלין.

2 מחשבות על “שיחותיי עם מרלין הקוסם – הקדמה”

  1. היי שחר.מעניין ומלהיב.אני חושב שאני ארכוש את הספר הדיגיטלי של שיחותיך עם מרלין הקוסם.אני רק צריך קישור לתשלום נניח דרך pay של בנק לאומי
    אני מבין שזה 25שח?האם קישור לספר יגיע למייל([email protected]) או לאייפון(054-7645076) ?אולי עדיף למייל שם לא ילך לאיבוד כמו בנייד.בבקשה להסביר לי את תהליך התשלום דרך פיי
    ומתי ישלח אלי הספר?האם עם אישור פיי אליך?
    דני גייר רמת אביב ת״א.

    1. שחר בן-פורת

      הי דני, לאחר רכישה אני שולח את הקובץ למייל. לגבי התשלום, אתה יכול לשלם בעזרת פיי, שלח את התשלום למספר שלי, 054-4226546.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546