"הארה היא דבר אפשרי, אך היא לא כל התמונה. אור ואהבה הם אינם מספיקים בשביל ליצור תרבות אחרת"

תהליך ההתפתחות של אנשים מוארים אינו נגמר. הארה אינה מסמלת סוף של תהליך התפתחות, כשם שאנו, אם אפשר לומר, מתפתחים. כשם החיים עצמם כל הזמן מתפתחים. אין סוף לתהליך, אין סוף ללמידה.

הרי גם אנחנו, אפשר לומר, בכל פרק הזמן הממושך שאנו מלווים אתכם, בכל פרק הזמן הממושך שבו מתרחש שינוי בעולם הזה, לומדים שוב ושוב על האופן שבו הדברים עובדים בעולם הזה, ועל האופן שבו אתם פועלים. גם על עומק ההשפעה של הרגשות וגם על עומק ההשפעה של ההתכווננות שלכם.

רגשות משפיעים בצורה עמוקה יותר ממה שנראה, אך יותר ויותר אנו רואים שהבחירות שלכם וההתכווננות שלכם יש להם השפעה רבה יותר, ויש נחישות רבה יותר ממה שהיה נראה בעבר בקרב בני האדם. כך כשם שאנו לומדים, הרי שגם להם יש מה ללמוד.

הארה היא דבר אפשרי, אך היא לא כל התמונה. אור ואהבה הם אינם מספיקים בשביל ליצור תרבות אחרת. משום כך הארה לאורך כל ההיסטוריה היתה דבר אפשרי רק למעטים. האם אי פעם שאלת את עצמך מדוע הארה לא היתה דבר קל בשביל אנשים רבים? מדוע אנשים מעטים הצליחו לעשות את הקפיצה הזו? וזה נכון גם היום, מעטים עושים זאת.

אין זה מספיק. ישנו מטען עמוק של פחד בבני האדם, אשר צריך ללמוד לפרק ולחצות דרכו בשביל להגיע אל תוך מצב תודעה של הארה, שאפשר לכנותה הוליסטית, המכילה את כל מרכיבי המציאות.

כדור הארץ, עם כל בני האדם החיים בו, נמצא בתהליך ממושך של התפרקות לגורמים, כדי להכין את האפשרות לתרבות אחרת, לצורת חיים אחרת, ולצורך כך, ההארה הישנה, האופן שבו הדברים עבדו, איננה מתאימה עוד.

ישנה כאן אי-הבנה עמוקה מאוד לגבי האופן שבו הכל פועל, ולגבי האופן שבו רגשות פועלים. את זה כולם חייבים להבין: אי-ההבנה הזו קיימת בכל הרמות, היא גם קיימת מעבר לגוף, בצד שלנו. אתם נמצאים בתוך מסע, בתוך דהירה של מסע, שהוא הדבר הכי פחות צפוי והכי מפתיע ביחס למה שאפשר היה לומר על התרבות הזו. הבחירה שבחרתם ללכת בה היא איננה דבר מובן מאליו. היא לא היתה מובנת מאליו בכלל, והיא גם עדיין איננה מובנת מאליו, גם לא העובדה שהבחירה תמשך בכיוון הזה, והכל צריך להתאים את עצמו בהתאם למה שאתם צריכים לעשות ולעבור, על מנת שתצליחו להילחץ מתוך הקונספירציה הזו.

לכן ידע רוחני נוטה יותר ויותר להתאים את עצמו בכיוון שבני האדם מוכנים ללכת בו. הידע, גם שלנו וגם של ישויות אחרות, השתנה מאוד במהלך השנים. הרבה דברים לא מדוברים עוד, והרבה דברים מדוברים, שלא דוברו מעולם. הכל מתפתח כל הזמן.

הקושי הגדול בתוך ההתפכחות הזו היא שאף אחד, בשום מקום, איננו יודע מה הולך לקרות. אף אחד לא יודע באמת מה אתם צריכים לעבור באופן שאפשר להנחותו צעד אחר צעד.

ישנו הפוטנציאל שלכם והיכולת שלכם להגיע לנקודה מסוימת בהתפתחות. אנו יכולים לראות זאת ולכוון אתכם, אך גם אנו רואים מכל צעד שאתם עושים מה יכול להיות הצעד הבא, ואיך לעזור לכם להגיע אליו. מעבר לכך איננו יכולים לראות דבר.

הרגש הוא דבר מה חשוב מאוד, הוא חשוב ביותר. הוא יהיה מקפצת ההמונים, אם אפשר לומר זאת כך, לתרבות אחרת. משום כך קורים אירועים כה רבים במציאות של בני האדם, שגורמים להם להרגיש.

ההתנגדות לרגש תצטרך להתפרק. רק כשבני האדם יסכימו להרים ידיים ולהתמסר למה שהם מרגישים, אז יהיה גן-עדן. אך לכך עוד ייקח זמן.

התקבל בתקשור שנערך בתל-אביב ב- 5.3.04

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
5 דק' קריאה
מה גורם לרוע, מדוע אנו פוגשים רוע בחיים בכלל ובתקופה זו בפרט, ומהי התקווה שמפגש זה מביא איתו. תקשור כתוב על נושא חשוב
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546