"הצמח נועד יותר לשימושים רפואיים, לעזור לבני האדם להתקיים באופן קל. החופש שהוא מביא הוא יותר עלה תאנה מאשר הדבר עצמו"

מריחואנה, בסופו של דבר, היא צמח ידידותי מאוד. ישנם אפקטיביים ממנו בכל הקשור ליצירה של חופש פנימי, אך הוא נבחר בתור הצמח הפופולארי ביותר בקרב בני האדם משום שהוא בו זמנית מביא חופש, אך במידה כזו שלא תגרום לכם לאבד את השליטה של הפחד. זו עוד אשליה או שקר שכדאי לגלות. כל כך הרבה תשומת לב ממוקדת סביב צמח אחד כזה, משום שאם אתם באמת בוחרים להעזר בצמחים טבעיים בשביל להכיר את העולמות מהם אתם באים ואליהם אתם קשורים, בשביל להכיר את האופן שבו אתם באמת בנויים, אנו בכנות מציעים לפנות לצמחים אחרים.

  • איזה?

תחקרו ותגלו. המריחואנה היא צמח שעוזר למוסס תסכול, שפותח רבדים ועולמות, בכך אין ספק. זה חלק מהסוד שלו, אך תשומת הלב שהפחד ממקד סביבו היא בשביל להסיח את דעתכם מהעובדה שיש טובים ממנו. עוד סיבה מדוע הוא כלוא כל כך.

הצמח הזה נועד יותר לשימושים רפואיים, לעזור לבני האדם להתקיים באופן קל על הפלנטה. החופש אשר הוא מביא כאמור הוא יותר עלה תאנה מאשר הדבר עצמו.

  • איך להסתכל על הפחדים שקשורים במריחואנה? במה להתמקד?

הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא שימוש במריחואנה מתוך כעס. ישנם אנשים המשתמשים במריחואנה בתור מרד, משום שזו הדרך שלהם להביע כעס על החוקים של העולם ממנו הם באים. דבר שני, ישנם אנשים שעושים דברים כביכול לא חוקיים בשביל להיתפס. דבר שלישי, כדאי להסתכל על הפחד ללכת אל מעבר לעולם המוכר – ללכת לא רק לתפיסת חיים אחרת, אלא גם לחיים אחרים.

להעיז ולשבור חוקים כה יציבים בעולם בו אתם חיים, המשמעות של זה היא פרידה מהעולם ממנו אתם באים, והליכה לעולם אחר – מעולם של הפרדה לעולם של חופש. זה דורש להסכים להפרד בעיקר מהאופן בו הדברים צריכים להיות. ישנה אשמה באנשים מול ההורים, על כך שהם עושים דברים שכביכול אסורים להעשות. הרבה פחד, שאם תלכו עוד כמה צעדים עם האמת שלכם, כפי שאמרנו, תשארו בודדים, כך שבאופן מוזר אתם לעיתים משמרים רגשי אשמה על כך שאתם מעשנים ופחד להיתפס בשביל לא להרגיש בדידות.

  • זה קטע שמריחואנה היא צמח של חופש, וכל החיים אני לומדת איך להסתיר, לא לספר, לא לדבר. איך היא מלמדת חופש?

בכך שהיא חושפת את הפחד שלך מלהיפגע, את החשדנות שיש לך באנשים. בכך שהיא חושפת חוסר אמון. אלו אינם דברים הקיימים רק עם מריחואנה, אך שם הם יותר ממוקדים. באופן מאוזן, אם אפשר לומר זאת כך, אדם המחובר ללא ספק לאינטואיציה שלו לא צריך להסתיר דבר, משום שאז שום דבר לא יכול לפגוע בו. צריך לחשוף חשדנות וחוסר אמון בשביל להגיע דרך זה אל אותם הרגשות אשר יוצרים אותם ולרפא אותם, כדי שיגדל האמון לא רק באנשים, אלא יגדל האמון באותו קול פנימי. זו ההגנה היחידה שיש.

אתם צריכים להסכים לאבד את הצמח, את השימוש בו. אתם כה תלויים בו, שאתם מפחדים שאם יבואו שוטרים לא תוכלו להשתמש בו, ואז אתם בכלא.

  • הפחד לאבד את הצמח גורם לעוד בלגן.

בהחלט, אתם לא חושבים שאתם יכולים בלעדיו. שיש רק את זה, ושום דבר אחר. כמו בזוגיות.

התקבל בתקשור שנערך בתל-אביב ב- 15.3.2003

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
5 דק' קריאה
מה גורם לרוע, מדוע אנו פוגשים רוע בחיים בכלל ובתקופה זו בפרט, ומהי התקווה שמפגש זה מביא איתו. תקשור כתוב על נושא חשוב
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546