אם התזונה שלכם לא מסודרת, אם אתם לא מצליחים לאכול לפי מה שצריך וכדאי, אם אתם מרגישים אשמים על מה שאתם אוכלים, אז כדאי שתיכנסו לקרוא מה יש לטוהר להגיד על זה

אתם יכולים לדבר איתי קצת על הבלבול שלי עם אוכל שמקצין, מבחינת מה לאכול, גועל מאוכל, חוסר שליטה באכילה?

"בהחלט, אנו נאמר לגבי אוכל, לגבי אותו בלאגן, שמה שמעורבב מבחינה תודעתית זה הרצון לטוב ביותר עם האמונה שאי אפשר את הטוב ביותר וחייבים להתפשר, והתזונה עשויה לשקף את התערובת הזו של כל הקולות. לעיתים של אחד מהם ולעיתים את הכל ביחד. זאת אומרת, את עשויה לאכול גם דברים שהם לכאורה טובים וגם כאלה שהם לכאורה לא טובים, או הרבה מהלא טובים, או לא לרצות דברים טובים, או לרצות דברים לא טובים ולהפך, או לרצות פתאום רק משהו שהוא נכון עבורך ולא לרצות אחרת.

"כדאי לקחת בחשבון שהתערובת הזו הרגשית-תודעתית-תזונתית, עשויה להיות עוד זמן מה לפני שדברים יתייצבו. ככל שתהיה יותר יציבות חווייתית חדשה, אשר מדברת בזכות לטוב ביותר, כך גם התזונה תוכל לבטא זאת, והתשוקה התזונתית לתזונה כזו או אחרת תבטא זאת. אבל לעת עתה, מאחר ויש תערובת של ישן וחדש, אז הדבר בא לידי ביטוי גם בתזונה".

העניין הוא שכל המחקר שלי לגבי אוכל מכל השנים, אני כבר לא בטוחה לגבי סוגי מזון. שום אסכולה כבר לא נראית לי באמת – אמת.

"הדבר הוא טוב, משום שהאסכולה האולטימטיבית היא את. האסכולה שלך עבור עצמך היא את. והעובדה שהידע כבר איננו נראה לך הוא שלב חשוב בתהליך התפתחות, משום שבהמשך תוכלי להיות יותר מחוברת למה נכון לך. בלי קשר לאסכולה כזו או אחרת".

גם אם בדיקות הדם שלי משקפות משהו אחר ממה שאני מרגישה שנכון לי?

"אנו לא מציעים להתעלם מהגוף, אבל אנו מציעים, איך לומר… זה להתייחס לגוף ולמה שאת מרגישה מתוך הגוף ומה שאת מרגישה ולא בהכרח מתוך מה שאת יודעת. זה לא מבטל את המשמעות של בדיקות דם כאלה ואחרות, או ממצאים כאלה ואחרים, אבל זה מאפשר הקשבה יותר מדוייקת למה נכון לך.

"כל עוד יש משקל לאסכולות או לידע כזה או אחר, את עשויה למצוא סתירות כפי שאת בוודאי יודעת. לעולם יהיו סתירות בין מקורות ידע, וזה מכוון שיהיו סתירות בין מקורות ידע בכל הקשור לתזונה, כשם שיש סתירות בכל הקשור למקורות ידע אשר קשורים ברוח.

"לעולם יהיו סתירות בין המקורות שאמורים להזין את האדם, בין אם זה פיזי או רוחני. הסיבה לסתירות היא כדי להחזיר את בני האדם אל עצמם. יש בלבול מכוון, וידע סותר באופן מכוון, מבלי שאנשים מבינים זאת, כדי להחזיר אותם אל עצמם, כדי למצוא את החיבור שלהם אל עצמם, אל מה טוב להם ונכון להם.

"כשהאדם מחובר אל עצמו והולך עם מה שטוב לו הגוף יכול לשקף זאת היטב, לא אמור להיות פער. אבל כשהאדם מחובר אל עצמו זה לא בהכרח יהיה חופף לאיזושהי אסכולה מסויימת, והוא לעולם יכול למצוא אסכולות שיגידו שהוא עושה טעות והוא מוביל את הגוף שלו לאבדון. את תמיד בדרך לגיהנום כלשהו לפי אסכולה כלשהי, או תזונתית או רוחנית; את תמיד בדרך לגיהנום. אז כדאי לקחת זאת בחשבון שתמיד יש גיהנום בדרך לפי נקודת מבט מסויימת".

אז איך אני מוצאת את היציבות שלי דרך אוכל?

"את לומדת להכיר מי את, כדי לחזק את חיבור שלך אליך".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

2 דק' קריאה
טוהר מסבירים בתקשור כתוב מהו הבסיס הרגשי-תודעתי היוצר דלקת פרקים
4 דק' קריאה
מה הקשר בין בין הנפש לבין הגוף? מדוע אנו חולים? מהי העבודה הפנימית שתעזור לנו להבריא? ואיך מתמודדים עם פחד ממחלות? טוהר עונים על כל זה
6 דק' קריאה
האם עלינו ליצור הרמוניה בחיים, האם חוסר הרמוניה יוצר מחלות ואיך רוצה מאיתנו הנשמה? טוהר עונים על כך בתקשור כתוב מיוחד
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546