הכירו את המתקשרת: אורנה נריה יוגב

היא התחילה לתקשר מגיל צעיר במיוחד, היא מתקשרת את אוריה, מורייה, תמורה ומפנה, והיא מסבירה כיצד כולנו תורמים להליך היסטורי חשוב

אורנה נריה יוגב, ירושלים. התחילה לתקשר בשנת 2000.

מה גרם לתקשור להתחיל?

"התחלתי את הקריירה שלי בתחום המיסטיקה, עם לימודי אסטרולוגיה ב-1976, ועם הזמן ראיתי שלפעמים אני 'יודעת' דברים שאיני יודעת לתת להם הסבר שמעוגן בהורוסקופ. זה גם קרה מבלי שמישהו פנה אלי לייעוץ. היו לי גם חלומות שתוך זמן קצר התבררו כמעוגנים במציאות או מעידים על קושי או על אירוע משמח שחווה האדם עליו חלמתי. באמצע שנות ה-80 התחלתי גם לקרוא בקלפי טארוט, וגם כאן הייתה אותה תופעה – אני פותחת כמה קלפים כדי לבדוק שאלה של מישהו, ויודעת להגיד תשובה שהיא מעבר למה שהופיע בקלפים. בשנת 2000 עזבתי מקום עבודה מסודר, והתקשור התחיל לזרום בצורה שאני מכירה אותה כיום – כאילו פיניתי לזה מקום בחיי ואפשרתי לזה להגיע בצורה מיטבית. יש לציין שכל השנים למדתי בצד הלימודים האקדמיים – גם דברים שהם יותר רוחניים.

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"כאמור, מגיל מאד צעיר. זוכרת בתקופת הנעורים אבל נראה לי שזה התחיל עוד קודם. גדלתי במושב וזוכרת שמאד אהבתי לטייל בשדות ותוך כדי היו באות מחשבות מיוחדות שלא היו קשורות לכאן ולעכשיו.

"לילה אחד חלמתי שחברה של אחותי נבחרת למלכת היופי. מישהו בא להכתיר אותה ולכתר הייתה מחוברת מעין הינומה. למחרת בבוקר היא מתקשרת, אני מספרת לה על החלום והיא צוחקת ומספרת שהתארסה אמש. בפעם אחרת חלמתי על אישה ידועה שלא היה לי שום קשר אישי אליה. בחלומי ראיתי אותה עומדת על שפת הים הסוער עם שתי בנותיה הקטנות שמעולם לא ראיתי את פניהן, צריכה לחצות או לצאת לשיט, אבל אין במקום סירה או שום עזרה אחרת. היא נראתה מאד במצוקה. החלום השאיר אותי בתחושה לא טובה. איתרתי אותה, יצרתי קשר והסתבר שהיא עוברת תקופה מאד קשה. הייעוץ שקיבלה ממני, עזר לה מאד לקבל את ההחלטות הנכונות".

את מי את מתקשרת?

"היישות העיקרית שאני מתקשרת נקראת אוּרייה, ובמצבים מסוימים מגיעה במפתיע תשובה מישויות אחרות שמהותן רלבנטית לשאלה שנשאלה. ביניהן בעיקר תמורה, מוריה מהר המורייה ומפנה מן הספרייה הקוסמית (הר המורייה או הספרייה הקוסמית, הם חלק משם היישות וכך היא מציגה את עצמה)".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"אורייה – לדעתי השם שלו קשור לשם שלי שהוא ראשי תיבות של אור נר ה'. גם שמי הפרטי השני דומה – נריה NERYAH. אורייה הוא סוג של יועץ שעוזר לאדם למצוא את הדרך הנאותה לפעולה בנושא עליו שואלים. הרבה אנשים פונים לתקשור מתוך חיפוש אחר דרך קלה או איזשהו פתרון קסם, ואורייה מעודד אותם לקחת אחריות, לנקוט יוזמה ולפתור את הבעיה אם הדבר אפשרי.

"מורייה מהר המורייה, שזה המקום עליו עקד אברהם את יצחק. היישות הזו מופיעה במצבים בהם יושבת אצלי אישה שיש בחייה מחלוקת בין החיים המקצועיים או תחום אחר שמאפשר ביטוי לנפש ולאישיות שלה, מימוש עצמי וכיו"ב, לבין התפקידים המסורתיים של אישה – אימהות, היות רעיה וכיו"ב. מחלוקת שיוצרת תחושה של הקרבת אחד הצדדים האלה, כדי לממש את משנהו.

"תמורה – כשמה כן היא. מופיעה כאשר יש צורך בשינוי שיניב תוצאה טובה ורצויה, אך הפונה אלי מתקשה לעשות את הצעד.

"מפנה מן הספרייה הקוסמית – היישות היחידה שאותה אני ממש יכולה לראות בעיני רוחי. הוא אחראי על הרשומות הקוסמיות ומופיע כאשר השאלה קשורה לתכנית של הנשמה עוד מלפני שנולדה. מופיע לעתים כדי לעודד ללכת בדרך שתממש את התכנית הזו ולעתים כדי לעצור את האדם מללכת נגד התכנית המקורית שלו".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"הרעיון המרכזי במסרים, שאולי גם קשור לאישיות שלי (שזה בכלל דבר שקיים בכל חיבור בין מתקשר לבין הישויות שאותן הוא מתקשר), הוא לקיחת האחריות והתמודדות אקטיבית עם דברים, מבלי לפחד משינוי.

"מאחר ואני אדם שלא עוסק בפוליטיקה ובעניינים שברומו של עולם, העבודה שלי היא פרטית ואישית גם כאשר מדובר בלקוח שהוא פוליטיקאי או איש כלכלה בכיר.

"משהו מרגש שכן קיבלתי לפני כמה חודשים, במהלך מדיטציה עם תלמידות קורס שלי לקריאת קלפי טארוט – נאמר שכמו הרבה תהליכים היסטוריים חשובים שהתחילו כאן במזרח התיכון, גם עכשיו כל התוצאות של האביב הערבי, משבר הפליטים בסוריה ובעיראק וכיו"ב, מניעים תהליך חשוב של נדידת עמים וחילופי אוכלוסין. אנחנו נמצאים בעיצומו של משבר ובעין הסערה ולכן לא יכולים לראות ולדעת מה הסיבה, מה המטרה ולאן כל זה יוביל. וכל אחד מאתנו שעושה דברים המשפיעים לטובה על סביבתו, אפילו הקרובה ביותר, תורם מבלי דעת, לתהליך ההיסטורי החשוב. אנחנו כאן בישראל ובעיקר כל העוסק בעשייה רוחנית, מהווים מעין נקודת אור המקרינה ומשפיעה לטובה על סביבותיה. המספר הגדול של קורבנות בנפש במסגרת התהליך הזה, הם נשמות שאינן מסוגלות לצמוח לתפקיד אחר במסגרת הסביבה או האישיות שנולדו לתוכה. לא בגוף זה. לכן הם עוזבים עכשיו את גופם כדי להיוולד מחדש לסביבה אחרת שתאפשר להם חוויה אחרת. לאחר שקיבלתי את המסר הזה, הבנתי למה יש כל כך הרבה ישראלים (ביניהם אחי שהוא עובד סוציאלי) שמתנדבים ועוזרים לפליטים.

"ומשהו שחוויתי לפני כמה שנים – לאחר אסון פוקושימה, נתתי הרצאה על העבודה שלי במסגרת חברתית שעסקה בדברים רוחניים, והזמינו אותי כמרצה אורחת. מישהי שאלה על אסון פוקושימה ועל הקורבנות הנפש, וגם אז קיבלתי מסר דומה, אבל ראיתי בתוך התקשור איך הנספים פשוט עומדים בנחת במקומם ועולים כלפי מעלה, בהרגשה טובה ונינוחה, מבלי לחוות סבל נפשי או גופני. פשוט עולים בעמידה, ידיים לצדי הגוף, כמו עמידת דום אבל לא דום מתוח. הייתה הרגשה של משהו טבעי ומאד נעים ומשלים עם מה שקורה. אותי זה מאד ריגש".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"הדבר העיקרי הוא תקשור פרטי. אני גם מלמדת קריאה בקלפי טארוט בקבוצות מאד קטנות – 5-7 איש, בעיקר נשים, ובשיעורים האלה משלבת גם דברים נוספים שפותחים ערוצים ומאפשרים השפעה אלטרנטיבית על החיים שלנו.

"בעבר כתבתי במשך 15 שנה את ההורוסקופ של השבועון לאישה ולימדתי אסטרולוגיה בבייתי ובאוניברסיטה העממית של עיריית ירושלים.

"אני גם נותנת בונוס לכל מי שהיה אצלי אי פעם בייעוץ אישי או למד אצלי – ברכה בתקשור ליום ההולדת, ללא תשלום. אני אוהבת במיוחד את האפשרות לתקשר לאנשים ברכות כאלה שהן מקסימות, וכל כך שונות מהייעוץ האישי שבו אנשים מביאים בעיקר את הקשיים שלהם".

צרו קשר עם אורנה

02-6422671 ואל תהססו להשאיר הודעה במשיבון.

[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546