היא מתקשרת את יהווה וקבוצות של מדענים קוסמיים, מעבירה מסרים המחברים בין הפסיכולוגיה האנושית לבין הפסיכולוגיה הנשמתית וקוראת לנו להפוך להיות אנטי ממסדיים

ד"ר ליאורה בירנבאום, בת 57, הוד השרון. החלה לתקשר בגיל 38.

מה גרם לך להתחיל לתקשור? האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"במסגרת עבודתי כמרצה באקדמיה פיתחתי סדנת מיומנויות לסטודנטים לטיפול, שהכשירה אותם להשתמש במדיטציית Mindfulness, משום שבכך עסקתי גם בחיי הפרטיים ובקליניקה הפרטית שלי כפסיכותרפיסטית. תוך כדי התרגול עם הסטודנטים שמתי לב שאני מאזינה בעצם לשני קולות: אחד קולם של הסטודנטים ששיתפו בהתנסויות שלהם, וקול שני שמסר לי מידע אישי שיכול היה לסייע להם. המידע הוכיח עצמו כמדוייק. בשלב הזה עוד לא הייתי בטוחה במתרחש; שיערתי שאני מתקשרת את המדריכים הרוחניים שלי או את אנרגית הנשמה.

"המשכתי להתאמן בתקשור בחיי הפרטיים וערב אחד, כשבני ביקש להתייעץ עימי בנושא כלשהו, שמתי לב שהשפה השגורה בפי בדרך כלל משתנה, ותוכן המסר היה שונה. התחושה הפנימית היתה כאילו 'מישהו אחר' דובר דרכי. כשעצרתי לשאול מי 'נחת' בתודעה שלי קיבלתי שם של ישות מסויימת, שלשאלתי ענתה כי 'אני הסכמתי לחוזה עבודה עם היקום וכי הוא נכנס לפעולה כעת'. מאז ועד היום את זאת אני עושה בשילוב עבודתי הקלינית".

את מי את מתקשרת?

"מגוון ישויות בעלות 'התמחות' בתחומי ידע שונים, את יהווה, המוכר כאלוהות הבוראת את פלנטת ארץ, וקבוצות מדענים קוסמיים".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"יהווה מסר מידע די מפורט על ההתהוות שלו כחלק מהאלוהות הרחבה, כמו גם מידע על קיומן של אלוהויות נוספות ועל המשמעות של האמונה באל אחד עבורינו. המידע הנרחב מצוי באתר הבית שלי. ישות אחרת שייכת לפליאדות ומעולם לא התממשה באופן פיסי, והיא מסייעת לי באבחון וטיפול פסיכולוגי באופן שוטף, ובעיקר כדי להיחלץ מהגדרות 'פתולוגיות' המקובלות בפסיכיאטריה הארצית, ולהבין אנשים באופן שקשור לתנועת הנשמה דרך האישיות. ישות אחרת כיהנה בתפקיד מלכותי בעבר, עם קשר הדוק להתפתחות מושג האל האחד וליהדות, ויש עוד".

מהם המסרים העיקריים שהם מעבירים?

"מגוון המסרים נרחב ולא פוסח על פוליטיקה וממשל (תחזית על התפרקות הממשלה בשנת 2013 לאחר כשנה ומחצה שהתממשה), או התראה מפני רעידת אדמה במאי 2012 שאכן התרחשה. בעיקר ניתן לזהות שני כיוונים עיקריים: אחד, ליווי בני האדם מתוך ראייתם כנשמות העוברות בחומר ומתפתחות דרכו. אלו מסרים שמחברים בין תהליכים גלובליים וקוסמיים לבין התהליכים של הרוח בעולמנו ומצביעים על האתגרים שעומדים בפנינו. השני הוא החיבור שבין הפסיכולוגיה האנושית-אישיותית, המוכרת לנו, לבין הפסיכולוגיה הנשמתית, תזה עליה אני כותבת כעת בספרי. הרעיון הוא שתהליכי התפתחות של ה'עצמי' ראשיתם אינה בלידה הפיסית אלא בתהליכי התהוות אנרגטיים כמו פיצול הנשמה מהתודעה הרחבה (האלוהות, היקום וכו'), תהליך של נפרדות ויצירת אינדיוידואליות, אירגון אופי הנשמה הבסיסי, פחד הפיצול, תכונות מובילות וכדומה. מדובר על תהליכי התהוות שמקדימים את ההתממשות בחומר ובאים דרכו לידי ביטוי".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"אנו מצויים במעבר ביניים שמעולם לא חוינו כפלנטה (התהפכות, התפרקות והתמוססות ארגונים ותבניות תפישתיות שקנו להם אחיזה בעולמינו ברמה הכללית), ופריצת קוד הנשמה הפרטי מהכבלים הקרמתיים העתיקים ברמה הפרטית, מה שאומר שאנו מוזמנים ל'התהפך ולהתפרק' גם בתוכנו. עד כה המעברים שלנו בפלנטה הזו היו מבוססים על שני עקרונות בסיסיים: אשליית הפיצול, (אנו באמת נפרדים זה מזה), ופחד הנשמה או פחד הפיצול שרכשה הנשמה בעת התפתחותה המוקדמת, שהוביל את המעברים הפיסיים והוא לא היה פתיר.

"לכן, עלינו לדעת איך לפרק את התבניות המוקדמות שלנו, כפי שעושה העולם כעת, את 'הממסד הפנימי' שלנו, ולהפוך לאנטי ממסדיים לא באופן כאוטי אלא באופן מושכל. המסרים שנמסרים לבני האדם מלווים אותם בתהליך הזה על מנת שלא הפחד והחרדה יובילו את הדרך אלא האתגרים החדשים שעד כה השגתם לא היתה אפשרית".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"ניתן להפגש עימי לפגישת ייעוץ ראשונית. בפגישה נמסר מידע נרחב ומפורט הן לגבי שאלות ספציפיות שנשאלות והן מידע שהמועצות עימן אני עובדת מוצאות לנכון למסור לאנשים. פגישה זו יכולה לעמוד בפני עצמה או לשמש כבסיס לתהליך טיפולי מתמשך, על פי ראות הפונים.

"ישנם מאמרים שכתבתי, זמינים לציבור באתר שלי וסרטוני יוטיוב רבים ובהם הסברים, תקשורים ומדיטציות. קורסים שאני מעבירה מתמקדים הן בהוראת התקשור והן במטאפיזיקה, כלומר בחיבור שבין שתי המציאויות, הפיסית, שזמינה לחושים, וזו הסמויה הלא נראית לעין, על מנת לאפשר לבני אדם קריאת מציאות נכונה יותר ברוח השינויים הדרמטיים שמתחוללים כעת".

צרו קשר עם ליאורה

www.yehova1.co.il

052-4495666

[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546