הכירו את המתקשרת: מירי יערי

הסיפור של מירי יערי כמתקשרת התחיל בגיל צעיר וקיבל דחיפה משמעותית בקבר הרשב"י. לא מפתיע, שהמסרים שהיא מעבירה כתובים בשפה סמי-תנכ"ית

מירי יערי, קרית ביאליק

מתי התחלת לתקשר?

"מאז שאני זוכרת את עצמי תיקשרתי, ולמעשה האמנתי שכולם חווים כך את הדברים. ידעתי ידיעה מוקדמת על אירועים ואנשים, וזה לא ממש משהו שהיה לי מיוחד".

מה גרם לתקשור להפוך למה שהוא היום?

"התיקשור התחזק ונהיה הרבה יותר דומיננטי בכתיבה אינטואיטיבית מהירה, בה קבלתי מסרים שהתחילו אחרי חוויה יוצאת דופן שחוויתי. ב-7.7.05 השתתפתי בטיול לקברי צדיקים בטבריה ובצפת. לפנות בוקר פקדנו את הקבר של הרשב"י, הייתי מאוד עייפה, ואיך שנכנסנו למקום חלפה העייפות לגמרי ואני בכיתי בבכי, בקול רם וללא שליטה.

"למחרת ישנתי עד הצהריים ושהתעוררתי הופיע לפני מסך גדול, שעמד במרכז החדר. המסך היה בצבעים בוהקים, בגווני ורוד, כתום וזהב, וזה היה הרקע שעליו חלפו במהירות מאוד גדולה מילים. הבנתי שישנו כאן מסר עבורי וביקשתי בליבי שהמילים ירדו לאט יותר, כדי שאוכל לקרוא אותן. הקצב אכן זרם לאט יותר משמאל לימין, בכתב ארמי כמו בזוהר הקדוש.

"הייתי כולי עם צמרמורת, המראה היה מרהיב. בשלב מסוים הופיעו המילים 'קדוש קדוש קדוש' באותיות זהובות ולמטה היה כתוב 'קודש הקדשים'. התרגשתי מאוד ולא רציתי שהמראה יעלם

"לא סיפרתי על החזיון הזה. לאחר חודש קמתי לפנות בוקר בסביבות השעה שלוש, ממש באותה שעה שבה הייתי בקבר הרשב"י. הרגשתי יד שמושכת את היד שלי ומכוונת אותי לסלון, שם היה המחשב. התיישבתי והתחלתי לכתוב במהירות את מה שהגיע בתיקשור, וכשקראתי את התיקשור נפעמתי מהמסר ומהשפה, שהיתה שירית ומאוד תנ"כית.

"מאז כל לילה קמתי בשעה הזאת, והרבה כתבים הגיעו ונרשמו במהירות. עד היום התיקשור שלי מגיע בכתיבה מהירה, אך גם ישנו תיקשור בקול".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"ידיעה אינטואיטיבית היתה חלק מחיי. כאשר הייתי נשואה טרייה ועדיין לא היה לכל אדם טלפון, בבית היתה לי תחושה מאוד חזקה שאבא שלי יבוא אלי בלי להודיע. באותו זמן ממש הייתי אמורה לצאת מהבית ולא רציתי שאבא שלי לא ימצא אותי, אז השארתי פתק שתליתי על הדלת 'אבא, תחכה לי, אני אגיע עוד מעט'. אבא שלי נדהם ולא הבין איך ידעתי על בואו".

את מי את מתקשרת?

"אני מתקשרת את הבריאה. בהתחלת דרכי כמתקשרת אינטואיטיבית קיבלתי תיקשורים מהאחווה הלבנה, ולעיתים הגיעו תיקשורים שנמסרו מהשמש המרכזית וממלאכי הלהבה הסגולה".

מהם המסרים העיקריים שאת מעבירה לאורך השנים?

"המידע שמגיע מהמהות שעימה אני בתקשורת מוסר מידע אוניברסלי, שפונה לאנושות, ומעביר מיידעים על תהליכי ריפוי וגם על התקופה שבה אנחנו חווים את האור כמשנה תודעה.

"ההדרכות השונות שאני מתקשרת פונות אלינו ומלמדות את החיבור ללב הקולקטיבי ולשלום כדרך חיים. המהות היא תמיד אהבה אוניברסלית בכל צורותיה, והמסרים מדייקים את התקופה ונותנים כלים שאיתם אנשים יכולים להתפתח וללמוד על עצמם".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"זורמים מראות האינסוף, מסמנים את שבילי הדרך. והדרך הינה רבה ורצופת סימנים למתבוננים, שמראתם בהירה ועיניהם צופה בהלכי הרוח המנשבים חליפות.

"כי רבה התכונה במעלות יומכם, אחים יקרים. העת הינה עת רבת תהפוכות ומשנתכם הסדורה כבר אינה משכבר. כי רבים ושונים הינם התכנים המעלים את שיחתם בפניכם המשתוממות, עיתות רבות שינוי הנן, הזמניות היא החור שבמנעול.

"דלת רחבת יריעה, הפותחת את ליבתה להתבוננות בשמי החשכה, המתכווצת שאורם של שמיכם מתמלאים באורה של השמשות המרובות, וסימניכם כבר לא נראים כתמול שלשום.

"אם כך, הפנו ראשיכם אל מבטה של ההינומה, המכסה את אורותיהם המבליחים של האחים הבוגרים, המעוררים בכם את הזיכרון שהינכם עשויים מחלומותיהם הנשגבים, ובוראים הנכם את חזונם למעלות אור רבות תשורה.

"אחים יקרים, אנו אתכם, מושיטים את ברכתנו להצטלצלות השמע והמראה רחב היריעה, המגביה מבטכם למהות היותכם חיים בעולמכם ארץ".

תיקשור נוסף:

"מבורכים הנכם, ילדיי.

"זמן רב נושמים הינכם לתוככם את רוחות השינוי, והשינוי כבר הינו ונמצא בכל אחד ואחת מכם. השינוי שן בו להנביט בכם את היותכם תדרים מגנטיים הנמשכים מעצם היותכם למגמת כדור הארץ.

"הארץ הינה שדה ההתרחשות, נובעת הינה ממעמקי האינסופיות ושממתה נוגעת בכל אחד ואחת מכם.

"התבוננו הנה בחייכם, כי אין הם דומים לכל מה שהכרתם עד כה. רבים מכם מורים את הדרך לחבריהם, אחים הנכם ותעצומותיה של הארץ נושבת בכל אחד ואחת מכם.

"הרימו ראשיכם והנכם צועדים במרומי הגופים. גופי האור נמסכים בשנתכם וכנפי האור שמצויים לכם להתעלותכם מנביטות הינן את התצורות הזורמות ומתברכות בגופים חדשים, שמלאותם זורמת הינה מעמנו, הצופים בכם. רבות התשואות אנו מריעים לכם על עבודתכם.

"הרבה מכם היו גם הצופים, שהם אנו, ישויות אור רב-מימדיות, והינכם מוצאים את עצמכם נזכרים בהיותכם רב-מימדיים, ופועלים הנכם בשנתכם וכעת גם בערנותכם.

"אנו בכם, מברכים את הבריות הנרגשות, שמגשרות בין הצפיפות לנרחבות בין התצורות הבין מימדיות, כי הנכם מביאים את ההתנסות בעולמכם לשפעת רגשותיכם, והנכם מרווים את עינינו במראות רבות תוכן למימדי ההיזכרות, וההזדככות הנרתמת לה משנתה כאן, באה לתדר בכם את עלילות האור בנסיונותיו. היו ברוכים".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני עושה תיקשורים אישיים, מנחה ערבי תקשור, סדנאות והרצאות בנושאי מודעות והתפתחות אישית".

צרו קשר עם מירי

050-8776240

פרופיל הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546