הכירו את המתקשרת: נועם קורל גלעד

היא החלה לתקשר בגיל 6, היא מתקשרת, בין השאר, את הבורא העליון ומאסטר ישוע בן יוסף, והמסר החשוב שהיא מביאה מסביר את הכאוס שמאפיין את התקופה שלנו

נועם קורל גלעד, 48, גבעת שמואל. התחילה לתקשר בגיל 6-7.

מה גרם לתקשור להתחיל?

"באופן לא רשמי התחלתי לתקשר כילדה קטנה, בערך בגיל 6-7. ידעתי שדברים מסויימים יקרו והם אכן קרו. באותה תקופה כנראה שגם היו לי עוצמות מסויימות שלא ידעתי על קיומן ולא הבנתי אותן, ופשוט התייחסתי ליכולות שהיו לי כדבר מובן מאליו, למרות שעבור ההורים והסביבה זה היה מאוד לא רצוי ולא מקובל, ולא התקבל בהבנה. צריך לזכור שאני מדברת על תקופה שלפני 40-42 שנים, אז הדברים האלה לא היו מוכרים בכלל".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"כילדה, הייתי 'עוף מוזר'. נחשבתי לילדה מרחפת עם דמיון מאוד פורה. זכורים לי חלומות חיים ממש, חוזרים ונשנים, על צונאמי, עם חווית פחד משתקת, והתעוררות עם ציפייה מבועתת מוחשית לגל שיגיע, כשבאותו גיל לא ידעתי אפילו איך נקראת התופעה הזאת שעליה אני חולמת. היו לי חוויות נוספות שחזרו על עצמן, כמו מעבר בין מימדים כילדה דרך שער אנרגטי שהיה מתחת לעץ בחצר של אבא שלי (גם כן מתוך חלימה), וחוויה אחת במציאות הממשית – כשהייתי בת 10 ניסיתי להעיר את סבתא שלי ז"ל שהיתה במצב של צמח ולדבר איתה, והצלחתי למספר שניות עד שהיא שקעה שוב. לא לקחתי בחשבון את גודל המעמד – בבית אבות, בזמן ארוחת ערב, כשכל הדיירים, המשפחות ואנשי הצוות נמצאים. אסרו עלי להמשיך והסבירו לי שמה שעשיתי אסור, ולא טוב. אפשר לומר כי מאותו שלב, בערך, הפסקתי לתקשר עד גיל 30, למרות שכל הזמן היו סימני דרך ותזכורות מהרוח".

את מי את מתקשרת?

"את הבורא העליון, מאסטר תות' האחד, מאסטר ישוע בן יוסף, לורד מלכיצדק האחד, איזיס האחת, ורבים נוספים".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"הבורא העליון נחשב בקבלה אור אינסוף, אחדות הניגודים. לעיתים אני מתקשרת אותו ולעתים את יהוה. מאסטר תות' האחד ידוע גם מתקופת אטלנטיס ומתקופת מצרים העתיקה. הוא לימד בבתי ספר רבים למסתורין ולו מיוחסת כתיבת 'לוחות הברקת'. מאסטר ישוע בן יוסף ידוע גם כישוע הנצרתי, כלורד סננדה וכגלגול של דוד המלך. עבורי הוא מסמל חיבור לאהבה ובעיקר לחמלה, ללא קשר לדת כלשהי (שאגב, נוסדה על ידי תלמידיו רק לאחר מותו). לורד מלכיצדק האחד (בשונה ממלכיצדק מלך שלם), נחשב ללוגוס האוניברסאלי, ואיזיס האחת היתה כוהנת גדולה באטלנטיס ובמצרים העתיקה. היא נחשבה לאלה, היו לה בתי ספר רבים למסתורין הן באטלנטיס והן במצרים העתיקה. היא אימו של הורוס, הידוע בבתי הספר למסתורין שהקים במצרים העתיקה (העין הימנית של הורוס והעין השמאלית של הורוס).

מהם המסרים העיקריים שאותן ישויות מעבירות לאורך השנים?

"אפשר לומר שיש שני תחומים עיקריים. הראשון שבהם הוא חשיבות העבודה הפנימית, החיבור לרגשות על כל גווניהם, ההקשבה הפנימית, הקרקוע, ויצירת מרכז פנימי וחיבור אליו, והחשיבות של העבודה והריפוי של הילד הפנימי והגוף הרגשי. התחום השני הוא הבנה ומתן כלים להכנה ולהתמודדות עם התקופה שבה אנחנו נמצאים היום".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"בני אנוש יקרים ואהובים, הנכם נמצאים כעת בתקופת מעבר אשר מעולם לא היתה כמוה. רבות דובר על תקופה זו, ואף תוארה תקופה זו בכתבים עתיקים כתקופה של אוי ואשרי יחדיו, וזאת מדוע? מכיון שבתקופה זו מעורבים הניגודים יחדיו. בעוצמות מטלטלות ביותר, על מנת להגיע למצב של שיא ברמת הניגוד, בכדי ליצור שדה משותף של אחדות ביניהם.

"אחד מהדברים ההכרחיים ביותר על מנת להגיע לאחדות הוא ליצור את אותו הכאוס אשר דרכו למעשה מתרחש הניעור, המאפשר את ההפרדה בין הישן לחדש ואת מות הישן ולידת החדש, אך תקופה זו מביאה עימה בלבול רב עבורכם. רבים מכם חשים כי הקרקע נשמטת מתחת לרגליכם, רבים מכם מרגישים חסרי אונים ונאבקים מול מציאות אשר אינכם רוצים בה ונאלצים לשחרר שליטה על מנת לזרום עם הרוח.

"תקופה זו מכילה בחובה שינוי גדול ועוצמתי אשר מיועד לעזור לכם לגלות את עוצמותיכם האמיתיות, אך דבר זה אפשרי רק כאשר מסכימים אתם לשחרר שליטה מכל המוכר והידוע אשר הנחה את חייכם עד עצם היום הזה. אנרגיית גאמא עוצמתית נכנסת כעת אל כל מרחביכם, ויוצרת שם שינויים עמוקים, הן ברחבי הפלנטה שלכם, הן במרחבי גופיכם השונים, והן ברמת התא המתחדשת בתוככם. תהליך זה אינו קל ולעתים אף מעורר מחלות ותחושות של מצוקה, אשר נובעות מהמפגש עם אנרגיות אשר גופכם טרם הכיר וטרם למד כיצד להתמודד אתן.

"אחד הדברים אשר יש באפשרותכם לעשות הוא לפעול מתוך מקום אשר מסכים לקבל את השינוי ולאפשר אותו, גם אם אינכם יודעים עדיין מה תהיינה תוצאותיו. יכולים אתם לנשום לתוך מערכת העצבים שלכם ולבקש כי תתאים את עצמה בהדרגתיות לעוצמת האנרגיה הנכנסת לתוכה, הן את יכולת ההכלה שלה והן את יכולת התנגודת והמעבר דרכה. ככל שהכלים שלכם – בחירותיכם, גופכם והמיינד שלכם – ירחיבו את יכולת ההכלה שלהם, כך תוכלו לקבל את השינויים בדרך קלה ופשוטה יותר.

"מטרת כל השינויים הללו היא להכין אתכם לצעד הבא של האבולוציה החדשה, בדרכים חדשות ושונות מאלה אשר אי פעם היו. כל שינוי מביא עימו טלטלה, וכאשר מודעים אתם לכך ומקבלים זאת מבלי לנסות להילחם בדברים, כך השינוי מתחרש בצורה קלה יותר מהירה יותר ופשוטה יותר. התנגדות – יוצרת כאב.

"מברכים אנו אתכם על בחירתכם להיות מובילים בתקופה חשובה, מפוארת ועוצמתית זו. זכרו – כי אנו עמכם, מלווים אתכם בדרככם, ותומכים בהתפתחותכם בכל צעד ושעל. מבקשים אנו להזכירכם, כי לא פעם, עיניכם האנושיות מטעות אתכם כאשר הן מראות לכן חלק צר ומוגבל מהתמונה הכללית.

"זכרו כי הדברים אינם תמיד כפי שהם נראים, ובטחו בלבכם, הוא המצפן שלכם כעת, הוא היודע את כל התשובות מתוככם.

"ברוכים ואהובים תהיו,

מאסטר ישוע בן יוסף".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מציעה תקשורים וטיפולים של תהליכי עומק פרטניים, שהכלים לעבודה ניתנים בתקשור. בנוסף אני מציעה טיפולים אנרגטיים בשיטת Divine Intervention ובשיטות נוספות, קבוצות לימוד וסדנאות בתחומים שונים, החל מנושאי חיבור עם הילד הפנימי, דרך קרקוע, כלים וחשיבות, עבודה על כעסים ורגשות, למידת כלי השיקוף לעומק, לימוד כלים שונים שקבלתי בתקשור, צפנים הקשורים לנשמה, ועוד. הוצאתי גם דיסק של ריפוי בנגינה באמצעות תקשור".

צרו קשר עם נועם

054-8058854

האתר

דף הפייסבוק

ערוץ היוטיוב

[email protected]

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546