הכירו את המתקשרת: רחלי גנון

היא מתקשרת מגיל 9 אבל התמסרה ליכולת בגיל מאוחר יותר, מתקשרת את העצמי הגבוה ועוד ישויות, ועוזרת לאנשים להקשיב למלודיית הלב

רחלי גנון, 58, מהוד השרון, מתקשרת מגיל 9

מתי התחלת לתקשר?

"משחר נעוריי, עוד הרבה לפני שידעתי מהו תקשור. כילדת אינדיגו ערה, נשמה הפוכה, תמיד הרגשתי את החבל הכסוף המחבר אותי למחוזות אחרים. אחזתי בשני קצותיו ונעתי בטבעיות בין קטביו. הדבר היחידי שידעתי היה אותו מקום של חופש בתוכי שאינו תלוי בדבר, אך מגדל השן הזה היה עטוף בתמימות גדולה במיוחד. היכולת שלי לראות נשמות במלוא זוהרן, ואחר כך לחוות אותם כבני-אדם, גרם לדיסוננס עצום בתוכי ולמופנמות גדולה. משם החלו החיים הפרגמטיים לקצץ את כנפיי ואת מעופי, כי בעידן ההוא, לא היה אף אדם בסביבתי שיכול היה לאשר את החזיונות והחלומות בהקיץ שהיו בני לוויה קבועים. ואז קרה האירוע המכונן בחיי, בו חוויתי הארה פתאומית בלידת בתי ואני בת 27. קראתי לה ליאור ("כי האור נופל על אלה שברך אותם מלך"). מתוך ההתפרקות הטוטאלית, של חלום ושברו, החלה הבנייה מחדש ומסע תודעה שהביא עמו עולם ומלואו. ההבנה הגיעה בדיעבד לכל אותם פעמים בחיי בהם שימשתי קטליזטור מבלי דעת. רק בנוכחות האנרגטית שלי, או במילים שיצאו מגרוני שלא ידעתי את מקורן, אשר גרמו לאנרגיה האנושית להשתנות ממש מולי".

מה גרם לתקשור להתחיל?

"הזיכרון הראשון הוא מגיל תשע, בשנה בה גרתי אצל סבי וסבתי, בעוד אימי שרויה בתרדמת בבית-חולים. חיזיון ער במיוחד העיר אותי משנתי בוקר אחד, וסבי, שהיה מקובל גדול, בחר להקשיב להסבריי בקשב רם ואף יישם אותן. למחרת אימי התעוררה. זו הייתה הפעם הראשונה בה סייעתי לנשמה להתעורר. מאז הייתה לי הזכות ללוות נשמות רבות אחרות שהיו בקומה, או במצב שבין שמיים וארץ. הליווי הוא תמיד בהתאם לרצון הנשמה, בין אם לחזור ובין אם להמשיך הלאה במסעה. לפני ארבע שנים למדתי משמעותה של ענווה. אבי, שהיה השמש של ליבי, משוש חיי, הלך לעולמו. באבלי הכבד, היה מאתגר ללוות אותו בהתעלותו, כי נשמתי ביקשה לה ללכת אתו…ומתוך הריק והחושך הגדול, החלו הכוכבים לזהור ביתר שאת והאירו שוב את נתיבי כהולכת בדרך, וידעתי כי לא תם ונשלם עבורי".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"נולדתי עם הידיעה הזו. הקול הפנימי שלי דיבר אלי בחוזקה וגם כשלא הייתי במודעות, הוא ניתב את מסלול חיי. עיני הרנטגן שלי, ביכולתן לסרוק אדם ולדעת את כל שיש לדעת. הדבר שלמדתי עם השנים הוא לשכוח מיידית את כל מה שאני רואה, ולאמר ולשתף רק על פי דרישה. יכולת ועוצמה כזו מגיעה תמיד עם גבולות ברורים של יושרה ודיוק. הזמן לימד אותי לרכך מילים חדות כסכין כדי שניתן יהיה להכילם. חזיונות, חלומות בהקיץ ומעבר בין מימדים הם חלק משגרת חיי.

"חיזיון מיוחד הגיע אלי בחנוכה בשנת 1998. בעודי מדליקה חנוכייה, החלו להגיע מראות מתוך האש הזכה. ראיתי את בבואתי צועדת בשביל חשוך מלא באבנים ומהמורות, ובשולי הכביש המון המושיט את ידיו לגעת בי, לקרוע את בגדיי ועורי מעלי. ראיתי את עצמי שרוטה וחבולה, בגדי קרועים ומלוכלכים, ואני נופלת וקמה וממשיכה ללכת. בכל צעד התחלף לו הנוף, המראות השתנו, עד שראיתי את עצמי בנתיב מואר ומואץ, והמון מנופף בידו לשלום, ואני בגלימה שזורה בכוכבים ופסל החירות כאילו קם לתחייה כנגד עיני, מואר ועצום בגודלו. הדמעות ששטפו אותי החזירו אותי למציאות, שהייתה מאתגרת באותה העת. אך ההבזק הזה, כמו הצצה אל המשך הסרט, הפיחה בי כל כך הרבה תקווה ומילאה אותי בכוחות מחודשים, כצידה לדרך המאתגרת שהייתה ועודה מנת חלקי. זיכרון החיזיון הזה מונצח בתמונת הכריכה של ספרי החדש".

את מי את מתקשרת?

"רק על 'עצמי' לספר ידעתי. אני מתקשרת, מדברת, מתווכחת, רוקדת, שרה, ובעיקר כותבת, באמצעות העצמי הגבוה שלי, שהוא חלק בלתי נפרד ממקור כל שישנו. מרגע התמזגותי עמו במפץ ההארה, דרך כל רגעי ההתעוררות הרבים שבאו וממשיכים להגיע. לפני ארבע שנים התחלתי לתקשר את סירירון, שהוא המדריך הגלקטי שלי מסיריוס".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאת מתקשרת?

"אני משוחחת עם אלוהים, מחוברת למקור כל שישנו. כפי שאומרים בפשטות – נאמנה למקור. שומר הסף שלי מתחלף לפרקים, אני מחוברת למדריך הגלקטי שלי ולמלאך גבריאל".

מהם המסרים העיקריים שאת מעבירה לאורך השנים?

"הלימוד העיקרי הוא להקשיב למלודיית הלב ולנקות מעליה את כל רעשי הרקע, להיכנס פנימה, אל ההיכל האמיתי בתוכנו, החי-שם (בהיפוך – משיח). לדבוק בטוהר הרטט הזה שנמצא שם תמיד ואינו תלוי בדבר, להיכנס אל תוך הריק, הדממה, הריקנות, ולהקשיב ללב האחד, הפועם, הנצחי, הנמצא בכולנו. לתקשר יותר את מי שאנחנו. כולנו מאסטרים נעלים בהתהוות".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"המסר העיקרי הוא לנצח ולנתץ את התבניות הישנות המוטבעות בנו מזה עידנים. להבין כי מה שהיה אינו מה שיהיה. אנו מתעלים, כי כבר הצלחנו. עלינו להכיל את כל חלקי ה'אני' שלנו ולהגדיר את נקודת האפס מחדש. כל אחד מאתנו הוא אור גדול, חלק מושלם וייחודי מהשלם. עלינו לזכור כי הטבע הוא מקורי ולעולם אינו חוזר על עצמו. השירות האולטימטיבי הוא להיות זה שאנו, לעשות כמיטב יכולתנו בחלקת אלוהים הקטנה שלנו. כל אדם הוא יקום מקביל הנמצא בדף אחר בסיפור הבריאה. אין מקום להשוואה. ישנו רק מקום להערכה ולהשראה, לחברות, פרגון אהבה. עלינו לשים את מבטחנו במקור היצירתי המתזמר את כל הקסם הזה, ובמיוחד ברגעים קשים, לא להתייאש, להתנתק במידת האפשר מה'תשקורת' שבתקשורת, ורק להמשיך וללכת במסע שאין לו התחלה או סוף הנקרא – חיים".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"ניתן להגיע אלי למפגשים אישיים או קבוצתיים (ניתן להצטרף למפגש ב-2.6, יום שישי). אני מטפלת גם אנרגטית מרחוק ומסייעת במידת הצורך גם בטלפון. האתר שלי מלא בפוסטים ובחומרים מתורגמים מטובי המורים בעולם, ומוגש כשירות להפצת האור. באחרונה יצא הספר שלי, 'נסיכת הצללים', ובימים אלו כבר שוקדת על ספרי הבא, 'נשימת בראשית'".

צרו קשר עם רחלי

054-4739889

www.healingwithinthelight.co.il

דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546