היא למדה לתקשר במסגרת לימודי הילינג בלונדון ועוסקת בזה כבר שנים רבות, אך עיקר הידע שלה מגיע מאביה, שעסק בספיריטואליזם בתקופה מוקדמת במיוחד

שרה גילאון, 53, מפרדס חנה, מתקשרת מגיל 27

מה גרם לתקשור להתחיל?

"הדרך שבה למדתי הילינג מהילרים קלאסיים היא שההילר הוא גם רואה רוחי, או יותר נכון עושה קריאה על-חושית כחלק מתהליך הריפוי. בטי בלקומב, המורה שלי להילינג מלונדון, טענה שכל הילר הוא Psychic ולהיפך, שזו יכולת שההילרים נושאים בכל הגלגולים כחלק מהנשמה שלהם. התקשור התחיל בתוך הלימוד, כשהתנסיתי בלתקשר לפי שם, תאריך לידה, שמות ההורים ותאריכי ומקומות לידתם, וקיבלתי המון אינפורמציה שלא היה לי שום מושג איך זרמה אלי.

"אני זוכרת שאמי ז"ל נדהמה, כי לצורך התרגול הייתי צריכה לבקש פרטי אדם שמישהו אחר מכיר טוב ואני לא מכירה כלל. היא מסרה לי פרטים של מכרה שלה ונדהמה מכל המידע שקבלתי.

"אחד החזיונות המדהימים שהתגלו לי היה במהלך לימודי. ראיתי את ירושלים העתיקה ממבט על ממעוף הציפור, ולפתע כאילו נלקחתי לראות את התמונה בזום מקרוב בתלת מימד, בתקופת בית המקדש. ראיתי את התמונות כמו סרט והוסבר לי שבית המקדש נחרב גם כי הכוהנים מעלו ולקחו זהב שנתרם. קיבלתי הסבר שמשיח זה לא אדם שיבוא רכוב על חמור לבן, אלא שזהו תדר. ראיתי תמונות מחזון אחרית הימים – 'וגר זאב עם כבש' – ונאמר לי שזה התדר, ושזה אפשרי, זה המעבר שאנחנו עושים. חזיון זה נגלה לי בשנת 1990, כלומר חלפו כבר 27 שנים".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"גדלתי בבית יוצא דופן, עשיר ושופע מבחינה תרבותית ורוחנית. סבי ז"ל היה מנהל תיאטרון "המטאטא" עוד לפני קום המדינה ואמרגן של אמנים בינלאומיים כגון הכנר יהודי מנוחין ז"ל והקומיקאי דני קיי. כילדה פגשתי שחקנים ואמנים רבים בבית סבא וסבתא, הייתי מנויה לקונצרטים של הפילהרמונית מגיל 8 ושמחתי ללבוש את שמלות הקטיפה שלי להיכל התרבות.

"סבי ז"ל מצד אמי היה רופא ששמו הלך לפניו. ילדים שמחו לבוא אליו לטיפול ומאור פניו קידם את כולם בברכה. היום ברור לי שהוא היה הילר. כפי שבטי בלקומב, המורה שלי להילינג מלונדון, אמרה, יש רופאים שהם הילרים ויש שלא. סבתי וירה, אשתו, היתה זמרת וחשבה תמיד שלעסוק באמנות זה דבר מופלא ונשגב וחשוב. לכן היא ביטאה את ההיפך מ'חינוך פולני', ואך טבעי היה בעבורי לבחור שאני הולכת ללמוד משחק ולהיות שחקנית, וכך עשיתי.

"אולם כבר בהיותי שחקנית על הבימות, שמתי לב שאני כל הזמן נמשכת לטפל באנשים. הלכתי בעקבות ליבי והגעתי למוריס דובקינס, הילר שהתמחה בטיפול בחולי סרטן, אצלו למדתי הילינג שנתיים ולאחר מכן בלונדון אצל בטי המופלאה.

"מיד בשיעור הראשון הרגשתי בבית, כי נזכרתי שכילדה אבי ז"ל ביקש ממני לשים לו את ידיי על המצח, 'לעשות לו הילינג'. אבי למד משפטים בלונדון, שם היה מעורה בכל נושא ה'ספירטואליזם' טרם עידן הניו-אייג’. כאשר הוא דיבר על הילינג, על מסע הנשמה ועולמות הרוח, אף אחד עוד לא דיבר בשפה הזו, והוא נחשב ליוצא דופן בכל המובנים.

"אבי, שהתעניין בנושאים אלה, השתתף בארועים מיוחדים ביותר שהעבירו המדיומים, עבר חוויות יוצאות דופן, ואני כילדה שמעתי ממנו על התפתחות רוחנית, גלגולי נשמות, המעבר לעולם האמת ועוד. כך שגדלתי עם הידע הזה של עולם הרוח ועל עולמות עליונים, והיתה לי למעשה הכנה ליעוד שבחרתי כבחירת נשמה.

"קיבלתי מאבי ירושה רוחנית אדירה, ובעצם רוב הידע שאני נושאת לא נרכש בסדנאות וקורסים, אלא גדלתי איתו".

את מי את מתקשרת?

"אני לא מקבלת תקשור מישות מסוימת כמו מתקשרים אחרים, וגם לא בשפה אחרת. אני מקבלת אינפורמציה שזורמת דרכי, ויכולה לומר אחרי מנסיון של מעל 25 שנה, שזה מידע מדויק, שעזר להרבה אנשים בהכוונה לעלות על הנתיב שלהם.

"התקשור מכוון את האדם לביטוי העצמי הגבוה שלו ואכן סייעתי להרבה אנשים לבחור בעסוק שתואם את היעוד שלהם, לנשים שהתקשו להרות לראות ולהאמין שאכן יתעברו ויהפכו לאמהות, לזוגות שחוו משבר להישאר יחד ועוד דוגמאות רבות של עזרה בהכוונה. העיקרון שמכוון אותי שתקשור/קריאה כזו מטרתה תמיד לעודד ולאפשר לאדם לצאת מלא כוחות והשראה. !

"אני מחוברת למשה רבנו, לאליהו הנביא, לרוח היהדות, לזוהר ולקבלה, ומצד אחר לגמרי לאיזה כוכב קסום שהתגלה לי מספר פעמים. הרבה פעמים, במהלך טיפול הילינג או תקשור, מופיעות נשמות הקשורות לאותו אדם שאני מטפלת בו ומוסרות מסרים. הם תמיד באים מלאי אהבה ואור כדי לעזור".

מהם המסרים העיקריים שאת מקבלת לאורך השנים?

"המסרים שאני מעבירה מדברים על השינוי והמעבר שאנחנו כאנושות חייבים לעשות כדי שהכדור הזה ימשיך להתקיים. דיברתי על חשיבות החיבור לאקולוגיה כבר לפני שנים רבות, הרבה לפני הצונאמי. ראיינו אותי בשנת 2000 לג'רוזלם פוסט, וכשדיברתי בעקר על הדגש האקולוגי כמסר, אמרו שזה לא 'סקסי' מספיק והראיון לא פורסם.

"הסימפטום של הרס האדמה, הצומח ומקורות המים, ניצול היתר וחוסר הכבוד, כל אלה משקפים את הנתק מהלב, מהמיית הקיום. החיבור לתדר הלב אומר שהאנושות תהיה בערבות הדדית, שיש לנו שפע מספיק להאכיל את כל הרעבים בעולם. כיום המשאבים לא מחולקים נכון. תאוות הממון והשליטה השתלטה. בסיפור של הרבי נחמן מברסלב – בעל התפילה – הוא מדבר על כך שתאוות הממון היא התאווה הקשה מכל וחוזה את המצב היום. גם רודולף שטיינר, שהיה ענק רוח ונביא, דיבר על התקופה הזו וחזה את המתרחש כעת.

"מצד שני אנחנו בעידן שכל הסודות צפים ומתגלים, האמת נחשפת וכל התדרים מהירים מאוד. אם אנחנו בוחרים בטוב – 'ובחרת בחיים' – הטוב מתגלה בעוצמה. אם מאמינים לאשליית הפחד, לסבל ולכאב – זה מתעצם".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"בחודשים האחרונים יורדים תדרים מאוד עוצמתיים, והאנרגיה מפרקת גופי כאב שאנחנו מוזמנים לשחרר. התהליך לפעמים עובר דרך הפחד והכאב הרגשי מחוויות ילדות, ויש להתמקד באור, באהבה ללא תנאי וקבלה עצמית.

"הרבה אנשים, שהיו תקופה ממושכת לבד, מוצאים אהבה. אנחנו צריכים להיות כמו חמנייה שמסתכלת תמיד אל השמש, מסובבת עצמה אל האור. כדאי להרבות במדיטציה, לשהות בחיק הטבע ולהתמלא באנרגיה, להתבטא באופן יצירתי, לאהוב, לצחוק, לחבק, לשיר, לרקוד, להאיר דרך, לתת, להוקיר ולכבד".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מציעה מפגש יעוץ תקשור בקליניקה/בטלפון/סקייפ, ומשלבת אם רוצים במפגש קלירינגס מתוקשר, כלומר משפטי ניקוי אנרגטי מילולי מבית Access Consciousness.

"אני מנחה סדנאות נשים. האחת היא 'ארבע אמהות' – סדנה לריפוי החיבור לשושלת שלך, חיבור לילדה הפנימית, לאם הפנימית ולאמהות הרוחניות שלנו. בסדנה נשים חוות תקשור שהן מקבלות במדיטציות מהדמויות הנשיות בשושלת שלהן. השניה היא 'נשים עושות שלום עם הגוף' – סדנה לשלום עם הגוף והאוכל, נושא שהתחלתי בו כחלוצה בתחום לפני כ-20 שנה. בסדנה שלישית היא סדנה לנשים וגברים ששמה 'לובשים דמויות' – סדנה לתהליכי שינוי וטרנספורמציה דרך משחק.

"אני מעבירה גם קורס אקסס בארס, לימוד 32 נקודות אנרגיה בראש, האחראיות על נושאים שונים בחיים, שהמגע בהן משחרר דפוסים, אמונות, זכרונות מימים ימימה".

צרו קשר עם שרה

052-2424022

www.sarahgillon.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546