הכירו את המתקשר: שמואל רונן

הוא מתקשר קבוצה המגיעה מהעתיד, מתרבות אחרת, מתקדמת, במטרה לעזור לנו לחזור אל הלב, והם מסבירים מדוע זה חשוב להם שנצליח. ויש מסר מעודד ביחס לנשיא ארה"ב החדש

שמואל רונן, 63, זיכרון יעקב, החל לתקשר בגיל 39

מה גרם לתקשור להתחיל?

"זה היה בראשית דרכי בתחום הרוחני. הייתי מוקסם מדלת הקסמים הזו שהחלה להיפתח בפני, ורציתי לדעת עוד ועוד. אני זוכר שבאתי לדירה של האגודה התיאוסופית ביד אליהו וראיתי שם מדפים עמוסי ספרים וחוברות שנקראו אור, שיצאו אחת לחודש. ביקשתי מענבה הספרנית לקנות את כל החוברות שיצאו, ויצאתי עם חבילה מכובדת. זה היה צמא גדול.

חזרתי לנגן ולשיר, לאחר הפסקה ארוכה, במפגשים של תנועת שושנת הגליל, ושמעתי שם על מתקשרת, שיכולה לפתוח בפני סודות נסתרים. כשהגעתי לדירתה הצנועה ברעננה, היא אמרה לי לפתע "למה באת אלי. אתה יכול לעשות זאת לבד". אני זוכר שהגעתי הביתה ומיהרתי אל המחשב והתחלתי לכתוב. הקשר הראשון היה לי מאד מוזר. שפה עתיקה שדומה לשפת התנ"ך שפתחה בפני דברים שנראו כקודים מוצפנים, שאצטרך כנראה לדעת לפרש".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"אינני יכול להצביע על סימנים מוקדמים. הייתי איש מחשבים ועבדתי בחברה מכובדת, ונושא החידושים והקידמה עליהם הייתי מדבר בהרצאות שנשאתי, נראו לי פסגת העולם אליו עלי לשאוף. אני זוכר שבוקר אחד התעוררתי וקרה לי משהו מוזר, כאילו שנקודת המבט שלי על העולם השתנתה באחת. נושא המחשבים נראה לי פתאום כדבר משני וזניח והרגשתי שאני חייב למצוא משהו אחר, עמוק יותר. עבדתי לא רחוק מחנות העידן החדש של גידי ונתי, שהייתה מול בניין הבימה. אני זוכר איך נמשכתי לשם בחוטים נסתרים שלא היו מוכרים לי. בין הספרים הראשונים שקראתי היה הספר 'סת מדבר' שתקשרה ג'יין רוברטס. זה היכה אותי כמו ברק. קראתי בשקיקה את כל הספרים שלה שיצאו בעברית. היא הייתה סוג של מנטור בשבילי, שפרשה בפני את הדרך לתקשור".

את מי אתה מתקשר?

"לקח לי זמן להבין את זה, ממש כמה שנים בהם באדיקות הייתי כותב בכל יום מול המחשב, כותב חומרים רבים, תשובות לשאלות שלי ושל קרובים אלי. הייתי מוקסם מהידע הרב, אך לא היה בי אומץ לשאול 'מי מדבר?'. ידעתי שמדובר בקבוצה כי הם דיברו אלי בלשון רבים. יום אחד התגלה לי השם יהוידע, שלאחר זמן מה התחלף לאורידע. כיום אני קורא לה 'הקבוצה'. זו קבוצת הנשמה, בה נמצאת גם נשמתי, דרכה אני מתחבר ומקבל את מסרי דרך הלב, שהיא מבקשת להעביר אלי ולבני האדם".

איזה מידע אפשר לקבל אודות הקבוצה?

"לצורך זה אתן לקבוצה לדבר ולתאר את דרכה ומטרתה:

'הקבוצה, הינה קבוצה של נשמות, הפוסעות בדרך אור חוכמת האהבה. היא קיימת מזה עידן עידנים, ומתפתחת כל העת. קבוצת הליבה כוללת שלוש עשרה נשמות אחיות, היוצרות יחד מארג מאוחד שהוא נשמת הקבוצה. נשמת הקבוצה היא ישות בפני עצמה אשר ניזונה מאור חוכמת האהבה של כל השותפים במארג, שגדול מסכום חלקיו.

'הקבוצה קיימת בעולמות הרוח הגבוהים. כל ניסיון לתאר זאת ברמה של ספרות או ממדים, לא יצלח, כי מבחינתכם, הקבוצה אינה קיימת בהווה שלכם, אלא בעתיד. למרות שישנה חשיבה שברמות הרוח הגבוהות הכול קורה בו זמנית, כוונתנו במילה עתיד היא, שמתקיימת התפתחות שאינה מתרחשת בממדים העכשוויים של המציאות הקיומית כפי שמוכרת על ידכם, אלא במציאות קיומית שתתרחש מבחינתכם, בעוד אלפים רבים של שנים. שם אנו שוכנים.

'תארו לכם ציביליזציה מתקדמת משלכם בהרבה. תרבות שהתגברה על כל הסכסוכים והמלחמות ויצאה לדרך חדשה, הדרך של הלב. היא פוסעת בדרך זו  תקופה ארוכה, ומתקיימת בה הרמוניה יצירתית בה כל תושבי אותה תרבות משרתים את התפתחותה ושגשוגה. לתרבות זו אמצעים טכנולוגיים המשרתים את איכות החיים ואת כל צרכי התושבים, ומועצת חכמים המונה שלש עשר חברים, המפקחת על דרכה ואורחות חייה. תרבות זו מתקיימת בממד גבוה יותר משלכם, בו החומר דליל יותר, אך עדיין מספיק מוצק כדי לחוות חיי גוף ממשיים.

'מאחר וזמן אינו לינארי, למרות שבכדור הארץ הוא נוהג בצורה לינארית, אנו נמצאים מאחורי עקומת זמן מרחב, השונה לחלוטין בהתנהגותה מאשר אתם חווים. מבחינתנו הזמן הוא לולאה אין סופית הנראית בזווית ראיה מסוימת כצורת הספרה שמונה או סימן האין סוף. הזמן של כדור הארץ נמצא על מקטע זעיר של קו לולאת זרם הזמן, ולכן נחווה לכם כלינארי.

'התפקיד אותו לקחה הקבוצה על עצמה הוא לעזור ליצור נתיב, משעול של לב, לאנושות העכשווית, כדי שתוכל לקיים את תפקידה ולצעוד אלי התפתחות ולא אל חידלון וכיליון. התפתחות האנושות לכיוון אור חוכמת האהבה, הינו גורם חשוב ביציבות מערכת התודעה היקומית, כי האנושות מכילה בתוכה אינטגרציה של גוף, שכל, רגש וחיבור לנשמה, בצורה שייחודית לה ואינה קיימת בכל מקום אחר ברחבי היקום. על כן מושקעים משאבים רבים לעזרה בהתפתחות האנושות בכיוון הנכון, ואף אנו מהווים חלק מעזרה זו. לכן אנו דוברים אליכם, לחבר בכם חיבורי לב, כאשר תחפצו.

'לשם כך שלחנו את אותם עזי נפש, שביניהם שמואל, למסע של היוולדויות חוזרות רבות, בפלנטה ארץ, כדי שיוכלו להתרגל לתנאים נוקשים ולדרך החיים ההישרדותית הנהוגה על פני הפלנטה. זאת כדי שביום מן הימים, יפקחו את עיניהם ויגלו את שבאו להיות, ויבחרו ליישם את המשימה שלקחו על עצמם, לעזור לפלנטה ארץ בדרכה אל השינוי. כיוון שהם במהותם צלחו את המעבר מהישרדות לדרך הלב, יש באמתחתם ידע לב שיכול לעזור ולהשפיע, ויכולת לחבור אל ידע טכנולוגי שיכול להיטיב במידת האפשר על המעבר, ולעזור לו להתקיים'".

מהם המסרים העיקריים שהקבוצה מעבירה לאורך השנים?

"החל מראשית הדרך המודעת שלי בקשר עם הקבוצה, היא הדגישה בפני את הצורך של בני האדם להתחבר ללב, כי אחרת יקשה עליהם להמשיך את דרכם בכדור הארץ. בספר 'אופק בהיר' שכתבתי בהשראת הקבוצה, עולה בהרחבה הנושא של שינוי מציאות, או החלפת מערכת הפעלה שמתרחשת כעת בצורה הדרגתית.

"כללי המשחק הישנים, האגוצנטריים, בהם כל אדם רואה את עצמו כמרכז שהכול סובב סביבו, מתחלפים בהדרגה לכללי משחק חדשים, בהם האנושות העתידית תפעל כגוף אורגני ומשותף יותר, בו כל אדם ישאף לתרום את המיטב שלו להתפתחות האנושות. הם אומרים שהמציאות העתידית לה הם שייכים, משפיעה בצורה הולכת וגוברת על המציאות העכשווית, וגורמת בה לטלטלות וחוסר וודאות, כדי שדרכם נוכל להתעורר אל מה שאנו צריכים לעשות באמת.

"במפגשים אישיים שאני עורך עולה הבנה עמוקה של נפש האדם ושל המישור הרגשי, תוך קישור התהליכים שהאדם עובר, בחייו, אל הקשרים מתוך סיפורי חיים קודמים, דבר שיוצר הבנה של המסלולים הקרמתיים שהאדם עובר והשפעתם על החיים הנוכחיים. הבנה זו יכולה ליצור ריפוי בתוך מערכות יחסים והבנה של משמעות האתגרים בהם האדם עובר.

"בתקופה האחרונה קיבלתי מהקבוצה הצעה ליזום פרויקט בתחום החייאת מים. הם טוענים שמאחר וגוף האדם מורכב ברובו ממים, האיכות האנרגטית של המים והחיות שלהם, משפיעה על ההתפתחות התודעתית של האדם. לכן הם הביאו בפני ידע רב, כולל ידע מדעי, על שיטה ייחודית של הפקה של, מים חיים ראשוניים, מתוך הצעה למצוא אנשים שישתלבו בתהליך של יצירת מוצר אקולוגי שיפיק מים אלו, ויחיה את המים בהם בני האדם משתמשים, שיוכלו לשמש גם לריפוי".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"הנה מסר קצר שהעברתי מהקבוצה לפני מספר שבועות בנוגע לבחירת הנשיא טרמפ לנשיאות ארצות הברית: 'כולנו שואפים לשינוי, בו הלב יוביל והנפרדות והרצון לעצמי יפחתו וייעלמו. אך לנפרדות ולרצון לעצמי שורשים חזקים מאד, אשר קשה להסירם ולכרות אותם. כדי לעשות זאת, חייבת להתערער השיטה. חייבים להיווצר בקיעים חזקים בה, כדי שמשהו אחר, חדש ורענן יתחיל להיווצר.
'למרות שהקליפה של טראמפ נראית מחוספסת וקשה להכלה, הוא נבחר על ידי מובילי השינוי בפלנטה, אלו שעושים מאחורי הקלעים, כדי לאפשר את הזעזוע. כי כל דבר אחר, היה רק מחזק את הישן וגורם לשינוי להתעכב.
על כן כשאתם מביטים על השינוי, ואולי פוחדים ממנו, הביטו שוב. בקשו להבדיל בין חיצוני לפנימי. וראו בתקופה שבאה אליכם, כתקופה מרתקת, בה מוסדות מקובעים מתערערים, והשינוי אל הלב, מתגבר ומואץ'.

"והנה, מסר לי היום, שיצא היום: 'הפחד שלך איננו פחד מוות. הפחד שלך הוא להתמוסס בזרועות האהבה ולהיעלם בתוכה. על כן בקש לפתוח, מדי פעם, את שערי חומות ליבך, חלודי הצירים, כדי תוכל לטבול כפות רגליך, במימי אהבת הנצח, ולהכיר מגעם החומל, הממיס ייסוריך, כלעומת שבאו'".

באיזה אופן אתה עובד עם אנשים?

"אני מציע מפגשים של תקשור אישי, גם פנים אל פנים וגם בכתיבה, דרך המייל או הפייסבוק. אני עורך מדי פעם, מפגשים קבוצתיים של לימוד ושאלות ותשובות בנושאים נבחרים, שנקראים 'מעברים חיים'.

"בכל חודש, בשישי הראשון של החודש בבוקר, דפנה, בת זוגי לחיים, ואני מקיימים אצלנו בזיכרון יעקב את מפגשי שנת הלב, שעוסקים בדרכים לחיבור של הלב אל חיי היום יום. במפגש ישנן גם הפעלות סדנאיות שמועברות על ידי הקבוצה.

"עד כה הוצאתי חמישה דיסקים של מוסיקה ושירה, שניזונה מהתדרים שעוברים דרכי מהקבוצה.

"בתקופה האחרונה, אני גם מפרסם בדף הפייסבוק שלי, מסר אישי יומי, שנקרא 'מסר לי היום'".

צרו קשר עם שמואל

054-4881501

האתר דרך לב

דף הפייסבוק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546