בריאיון מיוחד מספרת המתקשרת מרלין הרפר על חילופי נשמות שעברה, כיצד החלה לתקשר את אדירונדה, ומציעה נקודת מבט חשובה לכל מי שרוצה לחיות את הטוב ביותר בתקופה זו

פגשתי את המתקשרת מרלין הרפר לראשונה בשנת 2014, במפגש תקשור שהיא העבירה בתל אביב. שנה לאחר מכן, כאשר חזרה לישראל, הלכתי אליה לתקשור פרטי, וגם השתתפתי בתקשור שהעבירה במסגרת הביקור של המתקשר לי קרול בישראל.

הסקרנות שלי לשוחח עם מתקשרים אחרים ולהביא את הסיפור שלהם היא שהניעה אותי לפנות אליה ולהציע לה להתראיין, בידיעה שיהיה לי ולקוראים מה לקבל מהסיפור שלה ומנקודת המבט שלה. כהרגלי, לא קראתי לעומק את הסיפור שלה (אני נמנע מלעשות זאת כדי לבוא רענן וסקרן לריאיון), ולכן לא הייתי מוכן לסיפור האישי יוצא הדופן שלה, שהחל עם חילופי נשמות והמשיך לתהליך בו היא התמזגה עם הישות אותה היא מתקשרת.

"לא התכוונתי להיות מתקשרת, בהתחלה אפילו לא האמנתי באפשרות של תקשור", היא מספרת. "הייתי אשת כמורה זוטרה בכנסיה ומכרתי פרסומות, אדם מאוד רגיל. אבל כן היתה לי הכוונה להיות האדם הטוב ביותר שיכולתי להיות.

"בשנת 1993 חוויתי טרנספורמציה משמעותית, והתעוררתי אליה, או הבנתי אותה, שלוש שנים לאחר מכן. כך למעשה התחלתי במסע הרוחני שלי. יש אנשים שיקראו למה שעברתי Walk in, אני פשוט קוראת לזה טרנספורמציה".

את יכולה להסביר מה זו הטרנספורמציה שעברת?

"רות מונטגומרי כתבה את הספר Strangers Among Us בשנות ה-80, והיא טבעה את הביטוי Walk in. מעולם לא שמעתי על הספר לפני שזה קרה לי.

"זה לא קרה בגלל שהיו לי נטיות אובדניות, חווית סף מוות או בגלל שהייתי טרודה רגשית, הסיבות הנפוצות יותר לשינוי הזה. היו לי סיבוכים בעקבות ניתוח, שגררו כאבים עצומים. זה היה ב-22 באפריל 1993. אני זוכרת את היום ההוא – מרוב כאב אמרתי 'אם אני עתידה להיות בכל כך הרבה כאב, אני מעדיפה למות', והרגשתי נחשול של אנרגיה עובר דרכי.

"לאחר מכן לקחו אותי לרנטגן, מצאו מה לא בסדר אצלי וטיפלו בי. חזרתי הביתה מבית החולים אדם אחר, דבר שלא ידעתי שהוא אפשרי. לא הייתי מטאפיזית בזמנו, לא הייתי מודעת, רק ידעתי שכאשר חזרתי מבית החולים, היו לי יכולות אחרות מאלו איתן נכנסתי לבית החולים".

איזה למשל?

"לפני כן הייתי כל הזמן סורגת בסגנון מסוים; לאחר הבית חולים לא ידעתי כיצד לעשות זאת. לפני כן הייתי בתהליך של כתיבת התזה שלי והייתי די טובה בכתיבה. לאחר מכן, לא ידעתי לכתוב באנגלית, שהפכה להיות השפה השניה שלי. זה עדיין ככה עד היום – אנשים אומרים שלי שהם צריכים לקרוא בקול רם את מה שאני כותבת כדי להבין במה מדובר. סדר המילים שבו אני כותבת – ומדברת – השתנה, בדומה למישהו שמדבר וכותב בשפה שניה לזו שהוא גדל בה.

"לפני כן הייתי מאוד חברותית וקולנית, הייתי לובשת בגדים אדומים ושחורים עם עגילים ענקיים. עד היום אני לא מסוגלת ללבוש אדום, ורק לפעמים אני לובשת שחור; והעגילים, אם הם נוגעים בראש שלי או בכתפיים, אני חייבת להוריד אותם. עד אז, הייתי בשמחה יוצאת ביום שישי ב-23:00 לרקוד ולשתות; מאז אני לא שותה, לא יוצאת למסיבות. אני די שקטה.

"באותו זמן היו לי מספר חוזים להופעות; מילאתי את ההתחייבויות שלי אבל הייתי חייבת לשנות את הטקסטים שכתבתי לטובת העניין – הטרנספורמציה יצרה בתוכי תשוקה בוערת לשנות את העולם, ושכתבתי את המחזה כך שיעביר את המסר הזה.

"לקח לי כשנתיים וחצי להבין מה קרה לי. עד אז חשבתי שהשתגעתי, כי זה לא היה הגיוני. האישיות שלי כל כך השתנתה, עד שלא היו לי יותר את אותם החברים. למרות שהחזות החיצונית שלי לא השתנתה, האנרגיה שלי השתנתה באופן כל כך דרמטי, שאחד האחים שלי, שעמד לידי בסיטואציה מסויימת, לא זיהה אותי. אפשר לראות את השינוי הזה בתמונות של לפני ואחרי".

מה זה בעצם אומר, שנשמה אחרת נכנסה לגוף שלך?

"כן, בדיוק, זו החלפת נשמה מלאה. הנשמה שנולדה לתוך הגוף הזה עזבה למקום אליו נשמות הולכות כאשר הגוף מת, אני מניחה, ונשמה חדשה נכנסה לגוף במקומה. הזיכרונות של הנשמה שעזבה נשארו זמינים, אבל הייתי צריכה לעבוד יותר כדי להתחבר אליהם.

"בשנת 2008-9 קרה משהו נוסף, שלא  שמעתי עליו לפני כן. הייתי מתוסכלת באותה התקופה בגלל שכל הזמן עבדתי. שאלתי את עצמי מה אני מה אני רוצה להיות כיצד אני יכולה לממש את המטרה שלי, שידעתי שהיא לתקשר ולהביא מסרים לאנשים על במות גדולות – מאז הטרנספורמציה לא הרגשתי יותר בנוח לעלות על במה.

"מה שקרה הוא שהנשמה שעזבה חזרה, והתמזגה עם הנשמה החדשה שנכנסה לגוף באותה טרנספורמציה. לנשמה שעזבה היתה היכולת לעמוד ולתקשר על במה, ולנשמה החדשה היתה היכולת לשלב את האנרגיה של 2,000 איש, כך שהאנשים שיושבים בשורה האחרונה ירגישו כמו האנשים שיושבים בשורה הראשונה. אני אמנם ממשיכה לדבר על הנשמה שעזבה, אבל אני מאמינה שכולנו ביחד בגוף הזה, שאין עוד הפרדה.

"בשנת 2012 ד"ר טוד אובוקייטיס הזמין אותי לתקשר במפגש של המקהלה הלמוריאנית. היו 300 איש באולם ולמרות שהייתי מאוד עצבנית, ידעתי מה לעשות. ידעתי כיצד להעביר את האנרגיה. דבר דומה קרה בשנת 2015, באירוע של קריון בישראל. למרות שהייתי עצבנית, ידעתי כיצד לדבר ולתקשר בפני 1,000 איש".

כיצד הטרנספורמציה הזו הפכה אותך למתקשרת?

"בשלוש השנים מאז הטרנספורמציה עיגנתי את עצמי היטב בעבודה רוחנית, מאחר וידעתי שיש לי מתנות שאני לא מכירה בהן. בכל יום במשך שנה שלמה עסקתי בכתיבה אוטומטית, וזה היה סוג של הכשרה לתקשור, לזהות כיצד זה מרגיש מתי המדריכים שלי נכנסים.

"הייתי כותבת את מה שהם היו אומרים לי וכבר אז הם אמרו, דרך הכתיבה האוטומטית, שאני מתקשרת ושאני אעשה בעתיד, ובכן, את מה שאני עושה כיום. אבל בזמנו לא האמנתי בזה.

"בשלב מסוים הוכשרתי לרייקי 1 ו-2 והתחלתי לטפל ברייקי. בזמן טיפולים התחלתי לשמוע קול אחר בראש שלי, שלא היה חלק מהמדריכים שלי, שאותם כבר הכרתי. אותו קול הזדהה בתור סרפיס ביי (Serapis Bey), שכיום אני יודעת שהוא אחד מהמסאסטרים שהתעלו. באותו זמן לא ידעתי את זה, כמובן.

"אותו קול אמר לי שאני מתקשרת ושיש לו מסר להעביר לאותו אדם שנמצא על מיטת הטיפולים שלי. התווכחתי עם הקול הזה טלפתית לזמן מה, מאחר ולא ידעתי מי זה ולא ממש האמנתי בדברים האלה. הקול אמר לי שזה שליח של אלוהים, והוא השתמש במילה אלוהים מאחר ויכולתי לזהות את המושג הזה, כמובן; והוא אמר שהם צריכים להעביר מידע לאדם ששוכב על מיטת הטיפולים שלי. לבסוף נכנעתי לכל זה, וקיבלתי מידע עבור אותו אדם שמעולם לא יכולתי לדעת בדרך אחרת".

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=g7aMq9NBleY[/embedyt]

התאונה ששינתה את הכל

אותה כניעה לא היתה סוף התהליך, אלא התחלה של שלב חדש ולא לגמרי בטוח, כפי שהיא מספרת. "בשנה לאחר מכן עברתי שלוש תאונות דרכים וקיבלתי חמישה דו"חות מהירות. באחת מהתאונות נפגעתי, אבל היקום סידר את זה כך שהכסא שלי יהיה יותר אחורה מהרגיל, וכך כריות האוויר הגנו עלי מבלי שעצמות בגוף שלי יישברו; והיו במקום התאונה פאראמדיק ועובד חדר מיון, שעזרו לי עוד לפני שהאמבולנס הגיע.

"לאחר מכן היקום סידר את זה שאפגוש אישה בשם אלקסיס, שזיהתה את העובדה שאני לא נוכחת בגוף שלי, וידעה כיצד לדבר לאני העליון שלי או למה שהיה בגוף שלי. זו היתה הפעם הראשונה שאדירונדה דיבר דרכי, הוא הגיע והציג את עצמו: 'אני הדובר של מועצה של 12 ישויות שחלקן היו בלבוש אדם וחלקן מלאכים, ואני מגיע מהמימד ה-17'. אני בכלל לא ידעתי בזמנו שיש 17 מימדים! הוא גם אמר שלכל מקום אליו אני הולכת, אני מפעילה סוג של אנרגיה באחרים, שגורמת למה שבעבר היה לא מקובל, להיות מקובל. הוא אמר שעליי לעבוד עם קבוצות, והקבוצה הראשונה שהנחתי נוצרה 5-6 ימים לאחר מכן. לקח לי בערך עשר שנים כדי לקבל לחלוטין את הכל.

"בשנת 2010 הכל השתנה מחדש. אמרתי לאלוהים 'זו יותר מדי עבודה ואני לא מתכוונת להמשיך ככה'. עבדתי אז במשרה מלאה, בערבים הייתי עושה תקשורים פרטיים וריטריטים בסופי שבוע ובחופשות שלי. באותה תקופה, היקום ארגן שמי שהיא היום השותפה העסקית שלי, ג'וי רובי, תפגוש את אלקסיס, וכך ג'וי ואני נפגשנו. מאז אני עושה את מה שנמסר לי באותה כתיבה אוטומטית, שאני אעשה בהמשך".

איך זה מרגיש לתקשר? מה קורה לך בתהליך?

"זה השתנה מאז שהתחלתי לתקשר. בהתחלה יכולתי כמעט לשמוע את התרגום בראש שלי, מאחר ואדירונדה לא מגיע מהמימד הזה, והוא היה צריך לתרגם את המסר שלו לשפה שאנחנו נוכל להבין.

"בהתחלה, זה הרגיש כאילו אנרגיה בגודל של ארצות הברית מנסה לעבור דרך הגרון שלי. בשנת 2003 או 2004 היה לי סשן עם אחד המורים שלי, BJ King, והיא אמרה שאדירונדה, המועצה ואני צריכים להתמזג ביחד, שזה יקל עלי פיזית לתקשר. הגוף האנושי לא באמת מתוכנן להעביר כל כך הרבה אנרגיה, ולכן פעמים רבות יש למתקשרים בעיות פיזיות. הם עשויים לעלות במשקל, עשויות להיות להם בעיות עם הכליות או הכבד שלהם. בכך שאנחנו התמזגנו, זה מנע את ההבט הזה בתקשור.

"תהליך המיזוג החל והוא לקח שנה-שנתיים. כיום, כאשר אני מתקשרת, לאדירונדה יש מבטא שהוא שונה מהמבטא שלי, שהלך ופחת עם השנים; וכאשר הם מגיעים, האנרגיה החדר משתנה כליל. אני כבר לא שומעת את התרגום שנעשה במהלך התקשור, זה חיבור ישיר. כאשר אדירונדה מגיע אני לעתים רחוקות שומעת משהו, אלא פשוט מדברת אותו. יש 12 חברים במועצה, וכאשר הם מדברים ישירות הם לא מזדהים ואני לא שואלת מי זה. הם אומרים שזה האגו שרוצה לדעת מי מדבר.

"לפעמים אני יכולה להרגיש מי מגיע מתוך המועצה. כאשר הייתי בישראל ב-2014, מאסטר ישוע, שהוא אחד מחברי המועצה, תקשר ישירות מספר פעמים, ואני יכולה לזהות את האנרגיה שלו".

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=MU3_J2wJfYk[/embedyt]

איך הגיבו החברים הקרובים שלך ובני המשפחה לכך שהתחלת לתקשר?

"החברים הקרובים שלי לא האמינו בהתחלה. לפני הטרנספורמציה שעברתי, הייתי מחזאית ושחקנית. אחרי הטרנספורמציה כבר לא יכולתי לשחק על במה, אבל כמה מהחברים שלי חשבו שזה רק משחק – עד שהם פגשו את אדירונדה והמועצה. הם חוו שינו יכל כך גדול באנרגיה שלו והם ידעו שזה לא משהו שאני יכולה לעשות בעצמי.

"אני חושבת שהניסיון שלי כשחקנית עזר לי לפנות יותר בקלות את המקום עבור אדירונדה. התאים בגוף שלי ידעו כיצד זה מרגיש כאשר אני מאפשרת לדמות אחרת להופיע.

"יש לי שלושה אחים, אחד מהם הוא מעדי יהוה, שהם אנשים מאוד סגורים. אח אחר שלי הפך להיות כומר בכנסיית Assembly of God; שוב, מאוד סגורים. האח השלישי שלי, שאני לא הרבה בקשר איתו, הוא הפתוח ביותר מבין שלושתם, וגם זה עד נקודה מסויימת.

"אימא שלי ראתה אותי בעבר מדברת בכנסיות מסורתיות, והיא יודעת שבמצבים כאלה אני מתקשרת, למרות שאני לא נראית ולא נשמעת בדומה לאופן בו אני נשמעת ונראית כאשר אני מתקשרת את אדירונדה. היא אומרת שיש לי דרך לדבר ישירות לנשמה של האדם. זו הטרמינולוגיה שהיא יכולה להבין.

"אני לא משקרת ביחס למה שאני עושה; אני משתמשת בטרמינולוגיה שונה, שתאפשר לאנשים שונים להבין. אם תרתיע אנשים מיידית בגלל השפה שלך, מבלי שהם הבינו מי אתה, זה לא משרת את המטרה. היקום, אלוהים סידר את זה כך שבאופן עקבי, בכל מקום אליו הגעתי – מסעדה, תחנת אוטובוס, תחנת רכבת, מטוס, שדה תעופה – התיישב לידי אדם קיצוני בדעותיו, ששאל אותי מה אני עושה למחייתי. כך הייתי צריכה ללמוד כיצד להסביר זאת באופן שהם יבינו. אני אומרת להם שאני עוזרת לאנשים למצוא את האושר בתוכם; ומאחר ואתה פגשת את אדירונדה והמועצה, אתה יודע שהם עושים זאת. הם יכולים לראות לתוך הנפש שלך ולראות מה חוסם אותם מהמטרות שלך.

"יש לי ארבעה נכדים; פעם אחת לקחתי את הנכדה שלי לארוחת ערב. היא היתה בת 15 באותו הזמן, והיא שאלה אותי 'סבתא, את חותמת בשם אדירונדה על הצ'קים שלך?'. אמרתי לה לא, והתחלתי להסביר לה מי זה אדירונדה ואיך כל זה קרה. היא חזרה הביתה וישבה עם האחים שלה, אימא שלה והבעל הנוכחי של אימא שלה, שהוא אינו הבן שלי, והם כולם צפו בסרטונים שיש בערוץ היוטיוב שלי. הם עדיין מדברים איתי, והם מבינים מצוין מה אני עושה למחייתי".

מרלין הרפר ופגי פניקס דוברו, ישראל, 2015

דרך חדשה ליצור מציאות

בצד הטרנספורמציה הייחודית שעברה הרפר במהלך השנים, גם אנחנו, כולנו, עברנו טרנספורמציה. הכוונה היא ל-21 בדצמבר 2012, אותו התאריך שתורגם בטעות על ידי רבים בתור סוף העולם. "זה היה סוף העולם כפי שהכרנו אותו", מדגישה הרפר את ההבדל, "הכל עבר שינוי. אם היום תנסה לעשות דברים כפי שעשית אותם לפני כן, זה יהיה מאוד מתסכל עבורך. כל דבר, מהאופן בו אתה מדבר ועד האופן שבו אתה נוהג, השתנה. הדרך בה אנו מגשימים דברים השתנתה – אם אתה עדיין כותב את מה שאתה רוצה שיקרה על פתק, שם את זה בפינה מסויימת בחדר, שורף את הפתק, עומד על רגל אחת ורוקד את הריקוד של ההגשמה, אתה מפריע לאנרגיה. היום אנחנו מגשימים דברים בכך שאנחנו נושמים ומרגישים את התוצאה שאנחנו רוצים, מבלי להתעסק באופן בו אנחנו רוצים שזה יקרה.

"להתנגד למשהו זו האנרגיה הישנה. האנרגיה החדשה היא להתחבר אל הזרימה, להרגיש את זה בגוף ובמרכז הלב, למדוט, לראות, לחוש, להרגיש כיצד התנועה הזו הופכת למציאות, ואז פשוט לאפשר ליקום להגשים זאת. הדרך לתקשר השתנתה גם היא. כיום אנחנו יותר מכווננים אינטואיטיבית.

"מורים רוחניים רבים עברו שנה מאוד מתסכלת ב-2013, כי הם לא הבינו מה קורה ולמה דברים לא קורים כבעבר, למה הכנסים שהם מקיימים לא מתמלאים כבעבר. זה בגלל שהם המשיכו לעשות זאת באותו האופן כמו לפני ה-21 בדצמבר 2012.

"אנו נעים אל עבר המימד החמישי, והפלנטה מעולם לא שינתה את התדר שלה בעודה מאוכלסת, זה תמיד קרה בזמן עידן קרח.

"כאשר הייתי בישראל בפברואר האחרון, המסר שקיבלתי ממאסטר ישוע הוא שהעולם נמצא בפרוזדור של שלוש שנים שהחל ב-2017, ושתהיה התעוררות גדולה בשנת 2020. חשוב שיהיה שלום עד 2020, אחרת עלולה להיות רעידת אדמה מאוד גדולה באזור שלכם, במטרה לנער את הדברים. זה מפתיע כיצד אסון טבע מקרב אנשים".

זה פותח את הלבבות.

"זה עושה את זה, בהחלט. אנחנו עובדים על דרכים אחרות לפתוח את הלב. לכן נאמר לי לחזור לישראל מדי שנה-שנתיים. אני עובדת כעת על מסע לישראל שיהיה ב-2019. ייתכן ואחזור לישראל בשנת 2018 לשבוע-שבועיים של תקשורים פרטיים וקבוצות קטנות.

"אנשים כמוני וכמוך נשלחים כל הזמן לישראל, מאחר ועד שלא יהיה שלום בישראל, לא יהיה שלום בעולם. כאשר אדירונדה ומועצת האור מדברים על האפשרות של רעידת אדמה באזור שלכם בשנת 2020, הם לא אומרים את זה בתור אזהרה אלא כאפשרות, במטרה להסביר לנו כמה זה חשוב שנתעורר עכשיו, כדי למנוע את זה מלקרות".

מהי נקודת המבט שלך ושל אדירונדה על דונלד טראמפ? מנקודת מבט אנושית זה לא נראה כל כך טוב.

"אדירונדה חזה שמי שייבחר על ידי האנשים לתפקיד הנשיא הוא לא מי שייבחר בפועל על ידי האלקטורים, וזה בדיוק מה שקרה. כאשר הוא נבחר, אני ורבים מהאנשים שאני מכירה פשוט נבהלנו, לא הבנו איך זה יכול להיות, שאדם כזה ינהיג את העולם. אבל כאשר עושים את הנומרולוגיה והאסטרולוגיה של הנשיאות שלו ביחס לעולם, זה יוצא מאוד חיובי.

באמת?

"כן, זה מדהים. הוא מחולל שינוי; ואנחנו יודעים שאנו צריכים שיהיה שינוי בעולם הזה. אנחנו יודעים שרוב מנהיגי העולם אינם פועלים מתוך יושר, ואדירונדה אמר שכל דבר שאינו בא מתוך יושר יתפוצץ ולא ימשיך. אני מאמינה שטראמפ הוא הזרז לכך.

"אני שומעת אנשים שמתלוננים עליו, אבל הם הרבה פעמים חלק מהבעיה בעצמם. אנחנו, כעובדי אור, יכולים להתגבר על כך ולהזכיר לאנשים שכל דבר שאתה מתלונן עליו נעשה גדול יותר. זה חלק ממה שקרה אחרי 2012 – כל דבר שאתה אומר עליו 'אני לא רוצה שזה יקרה', הוא בדיוק מה שיקרה.

"אני מבקשת Walk in עבור דונלד טראמפ; שהוא יעבור חילופי נשמות כך שהוא יקבל החלטות שאינן מבוססות על האגו שלו או על שיקולים כספיים, אלא על מה שטוב עבור האנושות.

"למרות שאנחנו לא בהכרח מסכימים עם המדיניות שלו, עדיין עלינו למצוא את הטוב שבזה. כאשר אנו מוצאים את הטוב, אנחנו הופכים להיות חלק מהפיתרון. אני רק מקווה שהשינוי יקרה עם הכי הרבה עדינות וחסד שאפשר".

תקשורים שונים הם מאוד אופטימיים לגבי תהליך השינוי שאנו עוברים, אבל המציאות היום-יומית היא פעמים רבות מייאשת. האם הפער באמת קיים או שאני מפספס משהו?

"פעמים רבות, המתקשרים שמביאים מסרים מממדים גבוהים יותר, נוטים לדבר מנקודת מבט של שינוי חיובי. בפועל, הפלנטה נמצאת בכאוס גדול מאוד כרגע. הסרטים אלימים, משחקי הווידאו אלימים, ואנשים לומדים לפתור בעיות עם אלימות. זה מה שאנו רואים מנקודת המבט האנושית.

"כמתקשרת, אני רואה שהעולם משתנה וכיצד אנשים משפיעים על השינוי. אם לאדם יש שדה אנרגיה שלילית והוא יפגוש בשדה האנרגיה שלך, הוא ישפיע על שדה האנרגיה שלך; ואם לאדם יש שדה אנרגיה חיובית, המפגש ישפיע בהתאם. אני חושבת שזו הסיבה שבגללה אנשים שעושים את מה שאני עושה, מחזיקים בראייה חיובית על התהליך, כדי להשפיע לטובה על הסביבה. אם אתה מדבר על תאוריות הקונספירציה, על כך שהממשלות עושות דברים רעים, שהמנהיגים עושים רע וכו' וכו', אז אתה בעצם חלק מהבעיה".

להתחבר לממרכז הלב

תקופה זו מלווה בקשיים רגשיים, כלכליים ובריאותיים רבים. כאשר אני שואל את הרפר כיצד אנו יכולים לעזור לעצמנו, היא אומרת שחשוב לחזור לתרגולים, למדוט, ולהתחבר להבנה שאנו לא מבודדים בעולם. "אם כל תאגיד בעולם יקדיש 10 דקות בתחילת יום עבודה לזמן מדיטציה עבור העובדים, העולם ייראה אחרת", היא מוסיפה. "ואנחנו, כעובדי אור, עלינו להבין שבכל פעם שאנחנו מתלוננים על משהו, אנחנו חלק מהבעיה. כאשר אנו לוקחים בפעולה חיובית כדי להיות בנתינה, אנחנו יכולים להיות חלק מהפיתרון.

"אני חושבת שכולם מרגישים מידה של קדחתנות בשדה האנרגיה; חלק מתמודדים איתה בעזרת אלימות, חלק בעזרת דיכאון. מה שממליצים לנו הוא להתמודד עם זה בעזרת חיבור לשקט בפנים.

"חשוב לטפל בגוף. מאחר והתדר של העולם משתנה, והוא נע במהירות אחרת בהשוואה למספר שנים אחורה, הגוף זקוק ליותר ויטמינים ומינרלים. אנחנו צריכים לאכול אוכל יותר בריא במקום אוכל מעובד, אם אנחנו יכולים; אוכל אורגני שקרוב למקור שלו.

"הדרך לעשות שינוי, יותר מכל דרך אחרת, היא לא להיבהל מכך. במקום זאת, להתכנס ביחד ולעשות עבודת אור ביחד. אם הקהילה שלך מושכת אותך למטה והיא חלק מהבעיה, אז כדאי למצוא קהילה חדשה".

[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=oMrXgybwJEU[/embedyt]

יש בעולם שלנו שפע של אפשרויות והזדמנויות, ולפעמים אנשים הולכים לאיבוד מתוך הפחד מלעשות טעות. כיצד אפשר להתאים את עצמנו לעידן השפע?

"ראשית, עליך להבין ולקבל שכבר יש לנו את כל מה שאנו צריכים או רוצים. זה כבר נמצא. הדבר היחיד שמרחיק אותנו מזה הוא תבניות ישנות, וכאשר אתה מרפא אותן, אתה יודע שאתה תמיד תקבל את מה שאתה זקוק לו. ההבנה הזו משנה את התודעה. ברגע שאתה נבהל ומתערב בתהליך רגשית, הכל נעצר. כאשר אתה חוזר לאמון, לידיעה שכל צורך יקבל מענה, השפע חוזר להתממש.

"חשוב להגיד שאתה לא יכול לשבת על הספה שלך ולבטוח שהכל יקבל מענה מבלי שתקום לעולם מהספה. הרבה אנשים חשבו שזה הרעיון של שפע. במקום זאת, צריך לשבת על הספה, לעשות את המדיטציה, ואז לקום מהספה, לצאת מהדלת של הבית ולפעול.

"באים אלי לפעמים אנשים לתקשורים, שמספרים שהם רוצים שתהיה להם קליניקה לטיפולי הילינג אבל אנשים לא מגיעים אליהם לטיפולים. כשאני שואלת אותם אם יש להם תוכנית עסקית, אם יש להם כרטיס ביקור, אם יש להם אתר, אם יש להם מקום לקליניקה, לא פעם הם אומרים 'לא'. אז איך הם רוצים שהעסק שלהם יצליח?

"מה שהלב שלך משתוקק אליו, היכן שנמצאת השמחה הגדולה ביותר שלך, שם יש אפשרות לפרנסה. אבל אם השמחה הגדולה ביותר שלך אינה המקור לפרסנה שלך, מה אתה מוכן לעשות כדי לשלב בין השניים?".

בתוך כל זה, מדגישה הרפר שעלינו גם להבין מחדש מהו באמת שפע. "שפע הוא יותר מכסף, שפע הוא יותר ממטבעות. שפע הוא מצב שיש לך גג מעל הראש ובגדים ללבוש; זה לא בהכרח מצב בו יש לך את הבית הכי גדול או את הבגדים הכי טובים.

"השפע מתחיל בלב שלך, בהרגשה ובידיעה שלכל יהיה מענה ופיתרון. איך אפשר שלא? אלוהים הוא המקור של כל מה שיש, הוא לא יביא אותך למקום של מחסור.

"אם אתה מרגיש הכרת תודעה על כך שאתה חי מתוך שמחה ומתפרנס מזה, שאתה יכול לעשות דברים שאתה רוצה, זה שפע. אבל אם אתה אומר תודה אבל לא בוטח שזה יימשך כך, אתה לא מחובר ליושר שלך, וכל דבר שאינו פועל מתוך יושר, סופו להתפרק. כך שלמעשה, זה עניין של חיבור לליבה שלך, למרכז הלב, להיות מתואם עם השפע שיש לך, ולהבין ששפע אין פירושו כמה מזומן יש לך בחשבון הבנק. שפע פירושו להיות מחובר לעצמך, לחיות את הייעוד שלך בשמחה  ולהתפרנס מזה; והידיעה שכל צורך יקבל תמיד מענה חייבת להשתלב על טיפול נכון בכסף שלך".

חיבור עמוק לישראל

"הייתי קצת מתוחה כשירדתי מהמטוס בפעם הראשונה לבדי בישראל, וראיתי את אנשי הביטחון עם הרובים", מספרת מרלין, שביקרה עד כה שלוש פעמים בישראל. "בפעם הראשונה באתי לישראל לבדי, גרתי במלון וקיבלתי אנשים לתקשורים פרטים, אז נפגשנו בפעם הראשונה אתה ואני. הרגשתי בטוחה מאוד, טיילתי על חוף הים וזה היה נפלא. למדתי שאני יכולה לשאול כמה ישראלים כיצד להגיע לבנק, וכל אחד מהם יציע לי דרך אחרת להגיע לשם וכל אחד יהיה בטוח שהוא זה שצודק, והם מדברים על כך בצורה מאוד רגשית".

יש בדיחה שאומרת, שאם תשימי שני יהודים בחדר תקבלי שלוש דעות.

"זה מאוד נכון. הייתי שלוש פעמים בירושלים, בכותל, ואני מבינה שדורות על דורות טוענים כבר אלפי שנים שזה המקום המקודש ביותר בעולם, וכולם רוצים בעלות עליו – וזו בעיה. ככל שנצליח לעזור לאנשים להבין שגם אם יש לאנשים דתות שונות או אמונות שונות, זה לא אומר שמישהו טועה ומישהו צודק. יש מקור אחד, יש אלוהים אחד, וכל הדתות מאמינות באותו אל. מאסטר ישוע מעביר מסרים, שנמצאים באתר שלי ואפשר להקשיב להם, שעוסקים באחדות ולא בהפרדה.

"לישראלים שאני פגשתי יש לב פתוח, הם אוהבים ומכבדים. הפלסטינאים שפגשתי הם בעלי לב פתוח, אוהבים ומכבדים. אני מאמינה ששני העמים יגיעו להסכם, שיכבד את ההבדלים ויסיר את הגבולות.

"אני אוהבת את ישראל. הלב והנשמה שלי קשורים בדרך כלשהי למקום הזה ברמה עמוקה שאני אפילו לא יכולה להסביר. אני אמשיך לבקר בישראל, ואני יודעת שזה יהיה בטוח בכל פעם שאעשה זאת. אני תמיד זוכה לראות משהו חדש כל פעם".

מדינה קטנה, הרבה הפתעות, אין ספק.

"כן, בהחלט".

מרלין, תודה רבה רבה.
לאתר של מרלין הרפר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
5 דק' קריאה
מה גורם לרוע, מדוע אנו פוגשים רוע בחיים בכלל ובתקופה זו בפרט, ומהי התקווה שמפגש זה מביא איתו. תקשור כתוב על נושא חשוב
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546