חופש להיות

סדנה למטפלים, מאמנים ויועצים הרוצים לעבוד עם אנשים לפי הדרך "חופש להיות", אותה פיתחה המורה הרוחנית ורדה דרור


 

להרגיש, עד תום. את כל הרגשות. להתמסר, עד שהאלכימיה מתרחשת מעצמה, ואני משתנה. ולהכיר אותם בדרך, את הרגשות. להכיר מה מניע אותי, ודרך זה להכיר מי אני. ההתמסרות היא הבסיס, השאלות הן השלב הבא. לדבר על מה שאני עובר זה חלק הכרחי, וכך גם לבקש עזרה.

להיזכר שאני בסדר כמו שאני, שמותר לי להיות כפי שאני, עם עצמי ועם אחרים. חופש, חופש להיות מי שאני, חופש מאסור ומותר, חופש מביקורת וכעס, חופש מפחד ואשמה. חופש. 

כאשר פגשתי את ורדה דרור לראשונה, לפני כמעט 25 שנה, היא לימדה כיצד להביא את הרוחניות ליום יום, בסדנה שארכה 12 פגישות. עם השנים הפכה הסדנה לדרך חיים, בה אנו לומדים חופש, חופש להיות. אני לומד אצלה, אחת לשבוע, עד היום. 

במהלך השנים התחלתי ללמד את הדרך הזו בעצמי, בקבוצות ובאופן פרטי. גם כאשר אני מלמד אנשים לתקשר או מעביר להם סדנאות מתוקשרות עם טוהר, אני מלמד חופש. כלומר, שמותר לנו להיות מי שאנחנו.

הדרך הזו שינתה לטובה את חיי, וכך גם את החיים של אנשים רבים אחרים. 

עכשיו אני עושה משהו שעוד לא נעשה בכל השנים בהן ורדה מלמדת – פותח סדנה למטפלים, מאמנים ויועצים, כדי ללמד אנשים כיצד לעבוד לפי הדרך הזו. אנשים שכבר עובדים עם אנשים או רוצים לעבוד עם אנשים, ויש להם דחף פנימי ללמוד חופש וללמד חופש.

מה יקרה בסדנה הזו? היא תהיה, לפני הכל, סדנה של התפתחות אישית. את הדרך הזו צריך לחוות כדי להבין, ולכן התהליך האישי יהיה העיקר. נדבר הרבה, מעשה מדיטציות ואולי תרגילים נוספים, כדי לחשוף את הכלא הפנימי, להכיר את מרכיביו ולצאת ממנו לחופשי. 

מתוך התהליך האישי נגיע גם לעבודה עם אנשים – כיצד מלמדים חופש, איך זה משפיע על יחסי מטפל-מטופל, כיצד לומדים מהאנשים איתנו אנו עובדים ומדוע זה חשוב, ועוד ועוד. 

לסדנה אין מבנה קבוע , כך שהתוכן ייקבע בהתאם למשתתפים ולמה שיתרחש במפגשים. 

מפגש ראשון: 15.11.19, יום שישי, 10:30-13:30. הסדנה תתקיים אחת לשבוע עד סוף חודש יוני (בהתחשב בחגים ובחופשות), סך הכל 29 מפגשים.

מקום: עין ורד 5, דירה 3, תל אביב.

מחיר:  170 שקלים למפגש. התשלום נעשה עבור המפגש בו משתתפים; אין תשלומים מראש ולא משלמים עבור מפגשים בהם לא יכולים להשתתף. 

הרשמה: יש צורך בהרשמה מראש (ראו בהמשך העמוד). מספר המשתתפים מוגבל לשמונה אנשים – נותרו 2 מקומות בלבד. 

אם יש שאלות וצורך בפרטים נוספים דברו איתי, 054-4226546 (שחר)

אני רוצה להצטרף לסדנה

* indicates required













אתם מוזמנים לקרוא ארבעה מאמרים שכתבתי, בהם אני מתאר את ארבעת המרכיבים העיקריים של הדרך "חופש להיות" 

 

חופש להיות (1): להרגיש
חופש להיות (2): לשאול שאלות
חופש להיות (3): לדבר
חופש להיות (4): לבקש עזרה

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546