"אתם אלוהים אשר התחפש לבן אדם. אתם אהבה אשר עצמה עיניים, וזהו הזמן שלכם, זהו החופש שלכם, זו האפשרות שלכם, לפקוח מחדש עיניים". תקשור חדש של טוהר

להפוך למהות של אור – קובץ להורדה

להפוך למהות של אור – להאזנה

אם כך, שלום.

אם כך, אנו מתחילים. מפגש נוסף, הזדמנות בזמן זה להרחיב ולהתרחב; להתרחב בנוכחות שלכם, להרחיב את המודעות.

אלו הם זמנים מאתגרים בכדור הארץ. פעמים רבות נדמה לכם שאתגרים גדולים כאלו לא היו; ולמרות שמבחינה פיזית, כזו אשר קשורה אך ורק בחמשת החושים, אפשר להתווכח עם האמירה הזו, הרי שמנקודת המבט של הרוח, מנקודת המבט שלנו, יש בחוויה הזו, באמירה הזו, הרבה מן האמת.

כל זה אינו מפתיע, במובן מה. זו היתה אפשרות. אמנם נתיב ההתפתחות שבתוכו הולך העולם הזה, שבתוכו צועדת התרבות ויחד איתה היקום כולו, לא היה כתוב וברור ומובן מאליו, ובהחלט לא היה צפוי שכך תהיה הבחירה, אך משנעשתה הבחירה, זהו הכיוון שבו הכל הולך. לכן, האתגרים אשר אתם מתמודדים איתם ברמה האישית ויותר מכך ברמה הקולקטיבית, הם אינם באמת מפתיעים.

המכנה המשותף של כל מי שנמצא כאן במפגש זה, בערב זה, ושל כל מי שקורא את המילים הללו או מאזין למילים הללו, הוא שזיהיתם את האפשרות, קלושה ככל שהיא היתה, שכל זה עומד לקרות. בין אם העולם הזה היה מגיע לסופו המתוכנן ובין אם לא, אתם ידעתם שאלו אינם זמנים רגילים בעולם הזה. משום כך בחרתם לבוא אל תוך גוף דווקא בזמנים אלו.

עולמות מנוגדים הופכים לאחד

זהו צומת מאוד מסוים, הצטלבות ספציפית במיוחד, אשר מאפשרת התעלות של כלל האנושות. אך זו איננה הפעם הראשונה, זהו איננו הצומת הראשון לאורך ההיסטוריה הנשמתית שלכם, וכפי שמרביתכם הייתם פה בפעמים הקודמות, בצמתים הקודמים, כך אתם נוכחים בגוף בזמן הזה.

זהו העולם שלכם, זהו הזמן שלכם. זוהי האפשרות שלכם, זהו החופש שלכם. למעשה, כל מה שקורה, קורה עבורכם. המשימה, אם אפשר להגדיר אותה כך, המקודדת בתוך ה-DNA, הפוטנציאל אותו באתם לממש אם וכאשר יתאפשרו התנאים לכך, הוא ליצור חיבור פנימי של עולמות. עולמות חיצוניים ופנימיים הנפגשים זה עם זה, עולמות שבעבר היו נתפסים כשונים זה מזה, כחריגים, כנבדלים, כהפכים. אור וחושך, רוח וחומר, אשר נפגשים מחדש והופכים לאחד.

הם אינם נפגשים משום שזה קורה במקרה והם אינם נפגשים בגלל כוח מסתורי כזה או אחר; הם נפגשים, החיבור נוצר, בזכות הבחירה שלכם, בזכות ההחלטה, בזכות ההסכמה של כל אחד וכל אחת מכם, אותה אתם מביעים פעם אחר פעם בתוך עצמכם.

בורות יוצרת מלחמה

אנו מודעים שבתוך מציאות מאתגרת זו, קל להיכנס ברגעים אלו ואחרים לייאוש, משום שאלו המבקשים לשמור על שליטה, אלו המבקשים לשמור על המציאות כפי שהיא הייתה, אינם מרפים.

מה שאפשר להגדירו בתור בורות, מה שאפשר להגדירו בתור חושך, אותו כוח הנמצא בתוך בני האדם, הנמצא ביקום כולו, הכוח הזה נוכח היטב בזמן הזה. צבאות של בני אדם, שהתודעה המשותפת שלהם היא תודעה של בורות, צועדים ברגעים אלו. הבורות איננה בהכרח כזו שאפשר לשייך אותה לצד של הרעים, משום שבמידת מה, בורות היא מה שמשותף לכל הצועדים, לכל הלוחמים.

מלחמה היא איננה הדרך ליצור שפע, היא איננה הדרך ליצור שינוי. היא גם איננה הדרך ליצור הגנה. ובכל זאת, פעם אחר פעם, הן ברובד הקולקטיבי והן ברובד האישי, אתם בוחרים במלחמה על פני שיתוף פעולה.

זוהי נטייה מובנית היטב, המושתתת על זיכרונות, על כאבים עמוקים, אשר אומרים כי אין טעם לפתוח את הלב, אין טעם לבחור בשלום, אין אפשרות שכל זה יקרה. אמונות וזכרונות של כאב שהם עמוקים הרבה יותר ממה שאתם כבני אדם מגדירים בתור 'הסכסוך הישראלי-פלסטיני'. זהו רק קצה הקרחון של סכסוך עמוק הרבה יותר, בין אור לחושך, בהירות אל מול בורות.

אל הבור של הבורות בני אדם רבים נופלים בזמן הזה, ואנו כאן כדי להזכיר לכם, להזכיר לכם מי אתם, מדוע אתם פה, ומי באתם להיות.

לפקוח מחדש עיניים

בחלק לא מבוטל מהזמן, החוויה של ה'אני' שלכם היא חלקית במקרה הטוב ורחוקה עד מאוד מהמציאות במקרה הפחות טוב. אתם מזדהים עד מאוד עם פחדים וספקות, עם אמונות של 'בסדר' ו'לא בסדר', עם נטיה למצוא תבנית שאתם יכולים להכנס אליה.

אתם לא סתם מחפשים תבנית להכנס אליה ולהכניס אליה אחרים, משום שתבניות מסייעות לכם ליצור תחושה של שקט ותחושה של יציבות. אחד האתגרים בזמן הזה נובע מכך שהיכולת להכנס ולהכניס אחרים אל תוך תבנית, נפגעת קשות.

התבניות נוטות שלא להחזיק מעמד, וההגדרה של מי אני ומי הם, נוטה להתפרק פעם אחר פעם. מה קורה לכם כשאתם מתפרקים אל תוך עצמכם, מה קורה לכם כשאתם מבינים שאינכם מי שאתם חושבים שאתם? כשאתם מגלים את זה, כשאתם מבינים את זה?

לעתים ההבנה שאתם טובים יותר או אהובים יותר מכפי שאתם תופסים את עצמכם היא זו אשר מתרחשת, ואז הלב שלכם נפתח ואתם שמחים. אבל אם אתם פוגשים בתוך עצמכם צדדים שאינכם רוצים לפגוש, שאינכם רוצים שיהיו בתוככם, אתם נופלים לעיתים בחזרה אל תוך בור של בורות, והתוצאה של בורות היא לעולם מלחמה.

היינו מבקשים עבורכם, אם הדבר היה אפשרי, שתיקחו צעד פנימה אל תוך עצמכם ותסתכלו על עצמכם מהצד. בניגוד למה שבני אדם לעיתים חושבים, בשביל להסתכל על עצמכם מהצד אינכם צריכים לקחת צעד החוצה מעצמכם. דווקא צעד פנימה הוא זה המאפשר פרספקטיבה רחבה.

אנו מבקשים זאת עבורכם, משום שאם תעשו זאת לרגע קט אתם עשויים לצחוק, כאשר תראו את הצורך שלכם בזהות אשר תתן לכם ביטחון. 'אני טוב' או 'אני רע', אני כזה או אחר, תפיסות שלעיתים עשויות להיות מאוד שיפוטיות, אבל הן תמיד תפיסות שנועדו להכניס אתכם לתוך מסגרת, לתת תחושה של ביטחון.

זה איננו אפשרי, זה איננו אפשרי בזמן הזה להיאחז בתפיסות כמו הצלחה או כישלון, ערך וחוסר ערך, רצוי ודחוי. אי אפשר להאחז בהן משום שהן מתפרקות במהרה, כך שתוכלו לחזור אל תוך מי שאתם, עמוק יותר מהתפיסות המגבילות, עמוק יותר מכפי שאתם חושבים שהדברים – שאתם עצמכם – צריכים להיות.

אינכם טובים או רעים, אהובים או דחויים, מוצלחים או נכשלים, אינכם אף אחד מהדברים הללו. אתם אלוהים אשר התחפש לבן אדם. אתם אהבה אשר עצמה עיניים, וזהו הזמן שלכם, זהו החופש שלכם, זו האפשרות שלכם, לפקוח מחדש עיניים. בעודכם בגוף, מבלי הצורך להיפרד ממנו, אתם יכולים לחוות את עצמכם בצורה שאינכם מכירים. מעבר לתפיסות הנותנות ביטחון מדומה, מעבר לתפיסות הנותנות ביטחון אך גם יוצרות גבול.

להפוך למהות של אור

בזמן הזה שבו אתם נמצאים, מאז שהאנרגיה השתנתה, כמעט שלוש שנים לשינוי של אותה אנרגיה, אתם חיים בתוך זמן מיוחד מאוד. זמן בו אתם יכולים ליצור הרבה יותר מכפי שאתם באמת, לבטא ולממש את מי שאתם בצורה רחבה יותר, בצורה קלה יותר.

אפשר לומר שקפצתם כיתה, אולי אפילו שתיים, ואתם מתמודדים עם כלים שאין לכם ניסיון ובעיקר ביטחון ביכולת להפעיל אותם. זה מאתגר, משום שבאותה מידה שאתם יכולים ליצור שפע אתם גם יכולים ליצור חוסר, והחוסר יכול להיות ממשי עד מאוד באותה המידה שהשפע עשוי להיות ממשי עד מאוד.

כדאי לקחת בחשבון שבמעברים מסוג זה, מעברים שהם במידת מה קיצוניים, עשויות להיות יצירות קיצוניות של דרך פתוחה או דרך סגורה, והן עשויות להיות לזמן מה. עד שתשכילו לדעת – לא להבין בראש, כי אם לדעת מבפנים – כיצד עובדים עם אותם כלים.

התשובה פשוטה לאמירה במילים – הם אינם כלים פיזיים, הם אינם כלים של אנרגיה, ולכן אין באמת במה להשתמש. זו ההסכמה, זוהי הנכונות לשאת את האור של מי שאתם. לעמוד בשקט, בנינוחות, ולהסכים להיות מהות שאיננה ניתנת להגדרה, שלא ניתן להכניס אותה למסגרת, שמשנה עד מאוד את החיים שלכם.

כפי שאתם יודעים, זו המהות העושה אתכם יוצאי דופן, העושה אתכם שונים, והיא הופכת אתכם לעיתים לחריגים. היא לוקחת אתכם ממסעות שונים מאלו שגדלתם בהם, מאלו שראיתם סביבכם כשגדלתם. זו מהות הדורשת לעיתים לוותר ויתורים עמוקים מאוד על דברים אותם אתם מגדירים בתור 'אני'.

אין זה פשוט, לעיתים אתם רוצים לחזור ולהיות בני אדם רגילים. יש האומרים שבורות היא ברכה, ואם זה כך, הרי שאנו יכולים לומר שמה שקורה כעת בעולם שלכם הוא הפירות של אותה הברכה. אז אל תתפללו לבורות ואל תקנאו באלו אשר שכחו את מי שהם, משום שהשיכחה היא העומדת בבסיס של הקושי המתרחש בעולם שלכם, וזו ההיזכרות באמת אשר יכולה להביא יותר ויותר לשינוי.

הזמנים הללו מעמתים אתכם עם תפיסות עצמיות, עם הגדרות עצמיות, שאינן רלבנטיות למי שאתם באמת. המשיכו לעבור דרכן ולגלות מי אתם באמת, לחזק ולבנות הערכה עצמית שאיננה תלויה במה יאמרו עליכם, שאיננה תלויה באיך אתם נראים, שאיננה תלויה במה שאתם עושים, במה שאתם אומרים, במה שאתם חושבים או מרגישים.

הערכה עצמית שאין דרך אחת להגדיר אותה, למרות שזו אהבה אשר מהווה אותה. ככל שתהיו בנוחות, בשקט, בתוך אותה מהות של אור, כך יותר ויותר תפעל המציאות בהתאם. כך יותר ויותר תהיה המציאות מה שאתם מגדירים כקסומה, מה שאנו רואים בתור אמת.

בשלב זה אנו נסיים.

שמחנו,

אם כך שלום.

טוהר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

תקשור מיוחד המתייחס לסיום 2015 ולשלוש שנים למעבר האנרגיה שחל ב-21.12.12. הם מדברים על השינויים שמתחוללים, על הקשיים שאנו מתמודדים איתם ומה באמת אנו צריכים לדעת
מרגישים שהדברים מקצינים? האלימות, חוסר הסובלנות, החוסר, הבדידות, הסבל? זה חלק מהדרך שלנו להפוך להיות רב ממדיים. טוהר מסבירים את זה בתקשור החדש
בתקשור זה טוהר מתייחסים למאבקים השונים שיש במציאות הקולקטיבית, כולל גל הטרור, והם משייכים זאת לתרגום לא נכון של מושג האחדות. הם מדברים בתקשור על מהותה של אחדות, על אי ההבנה וקוראים לבחינה עצמית מחודשת
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546