כמה מילים שיסבירו מה זה בעצם תקשור, איך זה עובד ומי באמת יכול לתקשר (רמז: זה יותר נפוץ ממה שאתם חושבים)

התחלתי לתקשר בגיל 19, חוויה משנת חיים שפתחה אותי לעולם חדש ולא מוכר. באופן טבעי התחלתי לקרוא וללמוד על תקשור כדי להבין מה זה בכלל ואיך זה עובד. לאורך השנים נחשפתי להרבה מאוד ידע בנושא ולאט לאט הבנתי שבפועל אנחנו לא באמת מבינים איך זה עובד.

הניסיון שלנו להבין מה זה תקשור דומה לניסיון להסביר לאנשי ימי הביניים מה זה אינטרנט. בהתחשב בכך שגם כיום יש אנשים רבים בעולמנו המערבי שאינם מבינים כיצד האינטרנט עובד, אפשר להבין למה אנחנו לא מבינים במלואנו מה זה תקשור.

לכולנו יש ישויות המלוות אותנו

למרות כל מה שכתבתי עד עכשיו אני אסביר במילים שלי מה זה תקשור, כדי שתוכלו להבין במידת האפשר מה זה בעצם אומר.

באופן בסיסי ופשוט, תקשור זו יכולת להיות בקשר עם נשמות וישויות מעולמות ומממדים אחרים. אלו יכולות להיות נשמות של אנשים שהלכו לעולם, ישויות שמעולם לא חיו בגוף או מלאכים הקרובים – כך אומרים – יותר מכולנו למקור האלוהי.

אני אישית לא מתחבר לחלוקה הזו. עבורי כולם הם ישויות ואני מודד אותם לפי החוכמה והריפוי שהם מביאים איתם. במידה והאנרגיה שלהם מביאה איתה איכויות של חוכמה וריפוי, אני בעדם. במידה ולא, תודה, אבל אני מעדיף לדבר עם ישות אחרת. ממש כמו בני אדם, אני בוחר לעצמי את הישויות שעוזרות לי להיות יותר ממי שאני.

כדאי להבין כי לכל אחד מבני האדם יש קבוצה של ישויות המלווה אותו. התפקיד של הישויות הללו, שרבים קוראים להם המדריכים, הוא לעזור לנו במסע ההתפתחות שלנו. שיתוף פעולה זה מתבסס על הסכמה שהגענו אליה עוד בטרם שנכנסו לגוף ונולדנו, בממד שהוא כמובן לא פיזי.

ההסכם הזה אינו זכור לרובנו והאופן בו הם מדריכים אותנו אינו ידוע למרבית האנשים. למעשה, אם אני אגיד לאנשים שישויות ללא גוף מדריכות אותם, רובם יחשבו שמשהו לא בסדר איתי. אך זה באמת קורה: אינטואיציה היא למעשה מסר שאנו מקבלים מהאני העליון שלנו ומהמדריכים המלווים אותנו. תחושה של השראה שמתעוררת לפתע גם היא מגיעה מעולמות אחרים שאנו מחוברים אליהם.

כל אחד יכול לתקשר

התקשור שלנו כבני אדם מתבטא בצורות שונות. אומנים מבטאים פעמים רבות את האנרגיה העדינה המלווה אותם מעולמות אחרים: פסלים, שירים, ציורים ותמונות הפותחים את הלב ומרחיבים את התודעה נוצרו בתקשור. העוסקים בכירולוגיה, נומרולוגיה, קריאה בקלפים ובקפה, מחוברים פעמים רבות לישויות המעבירות חוכמה ובהירות גם אם הם אינם מצהירים במפורש שהם מתקשרים. גם מטפלים בהילינג וברייקי מעבירים למעשה אנרגיה מרפאה מממד אחר אל תוך העולם והגוף שלנו.

במקביל ישנם אנשים, כמוני, העוסקים במפורש בתקשור. כל אחד יכול ללמוד כיצד להיות בקשר עם המדריכים שלו ולקבל מהם הכוונה, אך ישנה אנשים מסויימים היכולים להעביר מסרים מישויות לאנשים אחרים. באופן דומה, כל אחד יכול לצייר, אך רק חלק מהאנשים מציירים באיכות כזו שמאפשרת להם להתפרנס מכך.

תקשור מתבצע לרוב בשני אופנים. התקשור המסורתי הוא תקשור בטראנס. זה אומר שהנשמה של האדם עוזבת במידת מה את הגוף והישות המתוקשרת משתמשת בגוף כדי להעביר מסרים. אופן תקשור זה הופך פחות ופחות נפוץ בעולם שלנו.

צורה נוספת של תקשור, נפוצה הרבה יותר, היא תקשור מתוך מדיטציה. זו הצורה בה אני מתקשר. המשמעות היא שהמתקשר נוכח כל זמן התקשור בגוף אך הוא נמצא במצב מדיטטיבי המאפשר לו להתחבר לישויות אותן הוא מתקשר ולהעביר את המסרים שלהם.

לא ברור איך זה עובד

על השאלה איך זה עובד אני לא ממש יודע לענות. למרות שעברו הרבה שנים מאז שהתחלתי לתקשר (21 שנה נכון לרגע כתיבת שורות אלו), אני לא באמת יודע להסביר זאת.

אני כן יודע להסביר למה כדאי לצפות כאשר נעזרים בתקשור ואיך לבחור מתקשר.

רוצים פרטים לגבי תקשור פרטי? כאן תוכלו לקבל פרטים אודות תקשור במייל ותקשור בפגישה מלאה. אפשר גם לדבר איתי ב-054-4226546.

רוצים ללמוד תקשור? אפשר ללמוד באופן פרטי או להצטרף לסדנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

6 דק' צפייה
בסרטון קצר (יחסית) אנו עוסקים בסוגיה חשובה ומשמעותית – המלחמה על האמת, והדרך להפסיק אותה
8 דק' צפייה
בתקופה זו במיוחד, אומרים טוהר, חשוב שנחזור וניקח אחריות על החיים שלנו. מה זה בדיוק אומר ומהי הנטיה שאנו מתמודדים איתה בדרך, הסרטון עוסק בזה ועוד
המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546