מיזוג עולמות עם טוהר

מיזוג עולמות: סדנה חדשה עם טוהר


"אנו מבקשים לעזור לכם למזג. בין האנושי לאלוהי, בין זה המרגיש חסר אונים לבין זה שהוא כל יכול. בין הקטן לגדול, בין החלש לעוצמתי. למזג בין צדדים, בין עולמות, בין ממדים לעתים, בדרך בה אתם הופכים להיות יותר ויותר ממי שאתם באמת – זהות אמיתית, ברורה, חד משמעית, של אלוהים בתוך גוף.
אנו מזמינים אתכם לתהליך של מיזוג, כזה שיתחיל במפגש וימשיך לאחריו. אנו ניפגש, נדבר, נשחק ונחווה, כיצד השלם גדול מסך כל חלקיו".

 

אני שמח להזמין אתכם לסדנה חדשה עם טוהר, שתעסוק במיזוג של החלקים השונים במי שאנחנו לכדי מהות אחת.

למי זה מיועד: אם אתם מרגישים מפוצלים, כך שאף אחד לא מכיר אתכם באמת ובכל מקום פוגשים צד אחר שלכם; אם אתם עוסקים במספר תחומים ואתם לא מצליחים לחבר ביניהם; אם אתם מתקשים להביא את התובנות הרוחניות שלכם ליום יום; אם אתם רוצים להביא יותר מהמהות האלוהית שלכם לחיים שלכם; אז הסדנה הזו היא בשבילכם.

מה יקרה בסדנה: אני אתקשר את טוהר שיעבירו מידע הנוגע ישירות לסוגיות המעסיקות את המשתתפים בסדנה, ויענו על שאלות המשתתפים. מה בדיוק הם יאמרו ומה עוד יקרה אני לא יודע מראש, אבל על סמך ניסיון העבר הם ככל הנראה גם יעבירו תהליך ריפוי ומיזוג אנרגטי דרך מדיטציה. ובין לבין אני אשאל אתכם מה שלומכם ואעזור לכם לעבד את הדברים.

למי זה מיועד: זו סדנה אינטימית המיועדת לשישה אנשים בלבד. 

מתי: 22.7, יום שישי, נפגשים בשעה 10:30 ומתחילים ב-11:00 (שעת סיום משוערת 14:30) נותר מקום אחד

מקום: בביתי, רח' עין ורד 5, דירה 3, תל אביב

מחיר: 140 שקלים. כל נרשם מקבל במתנה עותק של הספר "המדריך למרגיש המתחיל או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו?" + הקלטה של התקשורים מהסדנה.

הרשמה: יש צורך בהרשמה מראש, התשלום נעשה במקום. 

 



לפרטים, דברו איתי בטל' 054-4226546.

נתראה בסדנה,

שחר.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546