תקשור בנושא גברים, גבריות ואנרגיה גברית (2)

"האנרגיה הגברית. היא מתעוררת בתוך השמים, בתוך הלבבות של האנשים, היא מתעוררת מחדש בתוך האדמה, ונוצר מחדש איזון"

כפי שאת שמים לב בזמן הזה, שמה שמתחולל הוא התעוררות עמוקה מאוד של האנרגיה הגברית, גם באדמה וגם בבני האדם. הכח הגברי מרים את הראש מתוך התרדמה העמוקה שלו, והאנרגיה הזו מחוללת סערות פנימיות, משום שהיא מעמידה אתכם באופן ממוקד וברור מול דפוסים עמוקים ביותר, מול כל אותם מקומות אפשריים בהם אתם מזדהים עם האופי שלכם, עם האישיות שלכם, עם ההתנהגויות והדפוסים שלכם. אתם עומדים מול זה עכשיו משום שזהו זמן חשוב להיפרד מהדברים. זוהי הפרדה שאתם מרפאים וממיסים, אשר באה לידי ביטוי בצורות שונות. ההפרדה הזו, אשר ממנה אתם נפרדים, מאפשרת מעבר לאחדות יותר עמוקה, אך היא אחרת, משום שאתם נדרשים לוותר על הזהות שלכם כפי שאתם מכירים אותה. האפשור לאנרגיה הגברית להיכנס יותר פנימה, יוצרת איזון חדש, מיזוג חדש בין האנרגיה הנשית לאנרגיה הגברית. כתוצאה מכך אתם משתנים.

הפרידה אשר מתרחשת בפנים מאותם מקומות מוכרים היא קשה, והכעס שישנו עכשיו בחדר, כמו כל אותן מחשבות רבות של פרישה מהתהליכים הללו, הם ביטוי של הפחד, של הפחד מהפרידה. ישנו דבר מה שאנו מבקשים לחדד בהקשר הזה. ההזדהות שלכם עם אותם דפוסים של פחד היא עמוקה מאוד. עמוקה עד כדי כך, שלאורך הגלגולים התחלןתם לזהות את עצמכם בתור אותם פחדים. הפחד, אשר במהותו נפרד מכם, ואיננו אתם, הפך להיות לחלק בלתי נפרד מכם.

הפחד במהותו היא אנרגיה ריקה. אין שם נוכחות של אינטליגנציה, במובן שיש באהבה. הפחד פועל מכוח האנרציה של עצמו, הוא פועל על פי תכתיבים ידועים מראש, וכך הוא משכתב את עצמו שוב ושוב ברחבי היקום. בעוד שהאהבה, משום האינטליגנציה שמהווה אותה, מתפתחת ומשתנה שוב ושוב.

היום אתם עומדים מול פחדים, הפחדים בתוככם אשר יוצרים דפוסים מסויימים, ומהם אתם נדרשים להסכים להיפרד. עכשיו, כאן עולות שתי בעיות עיקריות. הראשונה, אתם מאמינים שאתם נפרדים מעצמכם, וכאן ישר מתעוררת ההתנגדות הראשונה. הדבר השני, וזה שאתם נפרדים ממשהו שאתם מזהים באופן אינסטינקטיבי כריק, כך שההבנה שאתם נפרדים ממשהו שהוא ריק מולידה אוטומטית את המסקנה שאתם תשארו אחר כך בלי כלום. כלומר, אתם גם נפרדים מעצמכם, וגם נשארים בלי שום דבר אחר כך ביד, אז כל הנורות האדומות שדלוקות לכם עכשיו במוח, או בצד האחורי של המוח, אומרות "בשביל מה בכלל לעשות את זה? בשביל מה בכלל להיפרד, אם לא הולך לקרות אחר כך כלום?".

הפחד הוא ריק במהותו, והוא חסר חיים, ומשום כך האמונה היא שהפרידה מביאה למוות. משום כך הפחד ממוות הוא כה עמוק בתוך בני האדם. אתם חושבים שאתם הופכים להיות מוות. זהו במובן מסוים האתגר הגדול ביותר שלכם, גם בזמן הזה וגם בכלל, למה אתם מאמינים? האם אתם מסכימים להיפרד ממשהו ריק, ממשהו שאתם מזהים בתור אתם? האם אתם באמת סומכים על כך שהפרידה הפנימית הזו מביאה אפשרות לחיים חדשים, שהפרידה הזו מביאה לחופש? האם אתם באמת סומכים על כך שאתם רק הולכים לגדול מזה ולא למות מזה? האם אתם באמת מבינים שאתם נפרדים ממשהו שהוא לא אתם? האם אתם מבינים באמת שאתם מזדהים עם משהו חיצוני, למרות שאתם מרגישים שאתם נפרדים מעצמכם?

את כל זה מעוררת בצורה חזקה ביותר האנרגיה הגברית. היא מתעוררת בתוך השמים, בתוך הלבבות של האנשים, היא מתעוררת מחדש בתוך האדמה, ונוצר מחדש איזון. עכשיו, תראו את הפרדוקס. אתם מחפשים את המיזוג הזה בפנים ובחוץ כבר הרבה מאוד זמן. להגיע אל השקט הזה, אשר נולד כתוצאה מהאיחוד של הזהות הגברית והנשית בתוככם, וחלקכם רוצים ליצור מערכת יחסים עם אותה אנרגיה בחוץ.

שימו לב למה היא מעוררת כשהיא מתעוררת אפילו רק באופן אנרגטי. מה היא עושה, איזה שינויים היא מעוררת, איזה התנגדות פנימית מתעוררת כתוצאה מכך. כמה פחד וכמה כעס, כמה ספקות עולים כתוצאה מהשינויים שהאנרגיה הגברית מבקשת להעביר אתכם, בשביל להגיע לאותו שקט. אנו מציינים זאת לא בשביל שתכנסו לייאוש, אלא בשביל שתבינו למה המיזוג הזה גם בפנים וגם בחוץ לוקח לו זמן כה רב. יש לכם מידה רבה של חוסר סבלנות, שלעיתים נדמה שהוא גדל במקום להתמוסס. אנו מקווים שמה שאנו אומרים יתחיל לחלחל באמת, ויגביר את הקבלה שלכם כלפי הקצב שלכם.

אתם חושבים שאתם בסך הכל רוצים להגשים את החלומות שלכם, בסך הכל רוצים להיות בזוגיות, או בסך הכל רוצים יחסים נעימים יותר. אתם חושבים שאתם מבקשים דברים קטנים, ואתם צריכים להזכיר זאת לעצמכם, ולהבין בעומק, שהבקשה האמיתית היא לשינוי. בשביל להגשים את אותם דברים ישנם דברים מהותיים שצריכים להשתנות בתוככם. זוגיות היא איננה דבר של מה בכך, חברות היא איננה דבר של מה בכך. כל זה דורש מכם ליצור מערכת יחסים שונה לגמרי בפנים, והדבר נוגע בפחדים עמוקים מאוד, באמונות עמוקות מאוד, והקצב חייב להיות איטי. אתם כועסים ומתוסכלים מכך שאינכם מקבלים את הדברים שאתם רוצים, ואנו אומרים שמה שקורה בזמן הזה הוא שאתם מתקרבים יותר לקבל את הדברים שאתם רוצים, ושימו לב לאיזה בלגן זה מעורר. שימו לב כמה הדבר קשה. אין זה פשוט לחיות מתוך לב פתוח.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

תקשור-סיפור מיוחד לימי המלחמה כמו גם לחיים בכלל, על חברות ועל ויכוח ועל הדרך בחזרה הביתה. ספרו אותו לילדים שלכם, ספרו אותו לעצמכם
3 דק' קריאה
"יכול להיות שאתם ראויים לאהבה למרות מה שאמרו לכם ולמרות האופן שבו התנהגו אליכם, למרות הכאב הזה שיש לכם בלב, הגורם לכם להתרחק מאהבה כאשר היא נוקשת בדלת?" טוהר מדברים על אהבה
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546