תקשור נקי: כך תדעו שאתם מתקשרים

האם אני מתקשר נקי היא אחת השאלות שמתקשרים שואלים את עצמם. יש כמה דרכים לדעת ולעזור לעצמכם להיות טובים יותר בתקשור שלכם

לתקשר דומה במידה רבה לשיחה עם חבר. ההבדל בין שיחה עם חברה או חבר לבין שיחה עם טוהר היא העובדה שאני לא צריך להתקשר לאף אחד כדי לדבר איתם. במילים פשוטות, אין שום קרינה בשיחה הזו, מלבד קרינה של אהבה 🙂 אבל יש עוד משהו שחסר בשיחה הזו – אין להם גוף פיזי, כך שאיני יכול לראות אותם ולשמוע אותם עם העיניים והאוזניים הפיזיות שלי.

עובדה זו היא שעושה לנו את עיקר הבלגן כאשר אנו מתחילים לתקשר. מאחר ואין לנו את חמשת החושים להשתמש בהם כדי לדעת שאני באמת מתקשר, ומאחר ואנו לא מורגלים להשתמש בחושים הנוספים שלנו (טלפתיה, ראייה על חושית וכד'), אנו מתמודדים עם הרבה ספקות וסימני שאלה.

למעשה, יש שני סימני שאלה עיקריים. האחד – האם אני בכלל מתקשר? והשני – איך אני יודע אם אני מתקשר נקי? בעיניי, השאלה השניה היא השאלה המורכבת מבין השתיים. כל אחד יכול בצורה קלה יחסית ליצור קשר עם המדריכים שלו, ובתקופה שאחרי ה-21 בדצמבר 2012, זה הופך להיות קל מבעבר. אחרי שהיכולת נפתחת אנו מתחילים בתהליך מורכב שבמהלכו אנו לומדים והופכים להיות מתקשרים יותר ויותר מדויקים.

השאלה שחוזרת על עצמה פעם אחר פעם בסדנאות למתקשרים בתחילת דרכם "תקשור: השלב הבא" שאני מעביר ובפגישות הפרטיות, היא "איך אני יודע שאני מתקשר נקי?". הנה מה שיש לי לומר על הנושא:

אין דבר כזה תקשור נקי ב-100%. תקשור הוא שיתוף פעולה בין המתקשר לבין המהות אותה הוא מתקשר, בין אם מדובר בנשמה, בישות או במלאך. התקשור מושפע מהשפה שלנו, מעולם המושגים שלנו ומהידע שצברנו. כאשר אני מתקשר אני עושה עבודה לא מודעת של תרגום האנרגיה שאני מקבל מטוהר למילים (יש מתקשרים המתרגמים את האנרגיה לתמונות, אחרים לציור), שכן טוהר בעצמם לא מדברים, ולכן התרגום הזה מושפע ממני.

המצב הרגשי משפיע על התקשור. במצבים רגשיים סוערים כמו היסטריה, חרדה או כעס, הרגשות הללו עשויים לצבוע את התקשור ולהשפיע על האופן בו אני מתרגם ומעביר את המילים הלאה. גם פחד מלשמוע תשובה שתביא לשינוי יכול לגרום לי לא לקבל את המסר של טוהר במלואו. באותה המידה גם ספק וחוסר אמונה יכולים להשפיע על הצלילות של התקשור שאני מקבל.

על פניו משתמע ממה שכתבתי שכל עוד אני בספק, בפחד או בבלבול, התקשור לא יהיה נקי כפי שהוא יכול להיות ולכן חייבים להפסיק להרגיש ככה. בפועל, אם הייתי מחכה עד שייפסקו כל הספקות והפחדים שלי לפני שאני אתחיל לתקשר, לא הייתי מתקשר לעולם. זה אחד הדברים שחשוב לדעת – כמו כל כישרון, גם תקשור זה כישרון שככל שאנו נעשים מיומנים בו, אנו יכולים להיות יותר ויותר טובים בו. אני היום מתקשר יותר נקי וצלול מלפני 10 שנים, ובעוד 10 שנים אני אהיה יותר נקי מכפי שאני היום.

עם זאת, ניסיון אינו מספיק כדי שאני אתרגם את האנרגיה בתקשור בצורה מדויקת יותר ויותר. האחריות המוטלת עלי ועל כל מתקשר היא לטפל בעצמי ובמקומות הפגועים בתוכי. ככל שיש בי פחות כאב ופחד, כך אני יותר פתוח ונינוח. זה משנה לטובה את כל החיים, ובין השאר זה מאפשר לי להיות פתוח יותר כאשר אני מתקשר, ולהעביר את התקשור המדויק ביותר. בתהליך של ריפוי עצמי אני גם הופך להיות חכם יותר (ההדחקה של הכאבים הרגשיים שלנו עושה אותנו לטיפשים), והדבר מאפשר לידע עמוק יותר לעבור דרכי.

שימו לב לשפה. אם אתם שומעים ביטויים כמו "אתה צריך…", "אין לך ברירה", "זה לא בסדר", "למה עשית ככה?!", "בפעם הבאה תעשה מה שאנחנו אומרים לך!", זה לא תקשור, זה המיינד שלך מדבר. השפה של ישויות אור תמיד תהיה עדינה, מכבדת ומאפשרת חופש בחירה. גם כשטוהר יכולים לדבר אלי בחדות, הם עושים זאת עם המון אהבה במטרה לעזור לי להתעורר. הם לעולם לא יירדו עלי או יבואו אלי בטענות, והם בוודאי לא יגידו לי מה אני חייב לעשות.

כדאי לתרגל. תקשרו לאנשים שאתם סומכים על הכנות שלהם כדי לשמוע מהם איך הם הרגישו במהלך התקשור והאם המסרים שקיבלתם עבורם היו מדויקים ונכונים להם. רק קחו בחשבון שלא תמיד אנו מבינים מיד למה בתקשור אומרים לנו משהו מסוים; תקשור בנוי משכבות של מידע שאת חלקו אנו מבינים רק לאחר זמן, כאשר אנו עוברים עוד שינויים בתהליך ההתפתחות שלנו.

גייסו את הסבלנות שלכם. אנחנו נעשים יותר ויותר טובים עם הזמן, הניסיון והריפוי העצמי. זה בסדר להיות בתחילת דרך, זה בסדר שתהליכים לוקחים זמן. בשונה מתחומים רבים אחרים, שלרוב מיועדים לצעירים יחסית, תקשור הוא תחום שכל שאנו מבוגרים יותר, אנו יכולים להיות יותר טובים במה שאנו עושים. תנו לעצמכם את הרשות להתפתח בקצב שלכם.

1 מחשבה על “תקשור נקי: כך תדעו שאתם מתקשרים”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546