יש מידה רבה של הומור בבחירה להיות יוצא דופן. יש מידה רבה של יכולת לגדול מתוך השונות הזאת. משום שזה משחק

אם כך שלום.

אנו מבינים שבאנו הערב לדבר על בעיה, או לפחות אנו מבינים שכך אתם מתייחסים לנושא הזה.

יש מידה רבה של הומור בבחירה להיות יוצא דופן. יש מידה רבה של יכולת לגדול מתוך השונות הזאת. משום שזה משחק. זה משחק של שליטה אשר מתנהל בעולם שבו אתם חיים. אתם אוהבים שהכל יהיה אותו דבר. אתם אוהבים שהכל יהיה אחד. שיהיה מורה אחד, שיהיה אוכל אחד, שיהיה בית ספר אחד, שיהיה בגד אחד, שתהיה משיכה אחת, יהיה תחביב אחד.

והנה, אתם נמצאים בבעיה, משום שאתם פוקחים את העיניים ומתעוררים לתוך חיים, ואתם מוצאים את עצמכם לא אחד אלא שתיים או שלוש, או הכל ביחד. אתם שונים מהתבנית שלימדו אתכם להיות בה. שונים מהמסגרת.

עכשיו, ישנה מידה רבה של שליטה באופן שבו החיים בכדור הארץ מתנהלים. משום שהבינו זאת – השאיפה של כל אלו אשר חיים על פני האדמה, השאיפה הבסיסית ביותר, היא לחזור אל האחדות. היא לחזור אל האלוהות, היא לחזור אל מצב התודעה שבו הכל הוא אחד.

עכשיו, מאחר ואתם נשלטים על ידי פחדים, אלו, בשביל להמשיך לשלוט בכם, באופן לא מודע מספרים לכם שוב ושוב שבשביל לחזור להיות באחדות, הכל צריך להיות אותו דבר. זה כמובן איננו נכון, אך זה בדיוק הדבר שגורם לכל בני האדם להאמין בצורה כה חזקה לפחד בתוכם.

לפחד הזה יש כמובן רשימה של דרישות, דרישות שבהם אתם צריכים לעמוד בשביל להיות ראויים להיות חלק מהאחד. אז באו אנשים והפכו את זה לדבר ממוסד שקוראים לו דת. אך בסופו של דבר, זה מתקיים בתוככם כל הזמן, ללא הפסקה. דרישה חד משמעית להיות דבר מה מסויים בשביל להיות ראויים להתקבל אל הבית שממנו נפרדתם, אל האחדות, אל האלוהות.

אחדות ואחד הם שני דברים שונים. בני האדם הם אינם דבר אחד. החיים על פני האדמה הם דבר מורכב ודינמי, החיים הם דבר משתנה. האחדות היא תודעה, היא חוויה אם אפשר לומר, והיא איננה שייכת לא לאיך אתם נראים, לא למה אתם מרגישים, לא במה אתם בוחרים ולא את מה אתם אוהבים. היא קשורה למידת החופש שאתם מאפשרים לעצמכם לבטא את עצמכם.

באופן פרדוקסלי מעט, רק אנשים ייחודיים, אינדיבידואלים, אשר מטפחים את הייחודיות שלהם והשונות שלהם, הם האנשים אשר קרובים ויכולים להגיע אל אותה אחדות עם האלוהות. כל אותם אלו אשר ממשיכים לנסות להכניס את עצמם לתוך התבניות המוכרות צפויים להישאר הרחק מאחור, ולמצוא את הדלתות של הבית נסגרות בפניהם שוב ושוב, רק בשביל לגלות שאת הדלתות שלהם הם סוגרים בעצמם.

החבורה הזו אשר התכנסה כאן הערב, שחלקה יודעת מדוע היא פה וחלקה לא, לכם יש בחירה. לכם יש אפשרות. אתם באתם עם האתגר שיעזור לכם לממש את האפשרות הזו. אך לפני הכל, ישנה שאלה שצריך לשאול, והיא מהי הבחירה שלכם? האם הבחירה שלכם היא להיות יוצאי דופן, האם הבחירה שלכם היא להיות אנשים שמחים, האם הבחירה שלכם היא להיות אנשים חופשיים, או שאתם מעדיפים להישאר בתוך המסגרות?

אנו נצא מתוך נקודת הנחה שהבחירה שלכם היא לבטא את הייחודיות שלכם ולא להסתיר אותה, ומכאן נאמר שאתם עושים מהמשיכה המינית השונה שלכם הרבה יותר ממה שהיא. ישנו שימוש לא רק אצלכם, כי אם בכלל אצל כל אלו אשר בוחרים באתגר הזה, ישנו שימוש לרעה בפוטנציאל, שימוש לא נכון במתנה איתה באתם לעולם. ואולי בכך צריך להתמקד.

אתם לעולם לא תהיו חלק מהתבנית, ולצערנו הרב, או לשמחתכם, מעולם לא ראינו אדם אשר חי על פני הפלנטה אשר הכניס את עצמו או מצא את עצמו בתוך התבנית. התבנית אליה הפחד מכוון אתכם היא מתוחכמת מאוד. אף אחד לא יצליח להכנס אליה, כי בכל פעם שאתם עומדים בקריטריונים של הפחד הוא ימציא כאלה חדשים, בשביל להסביר לכם למה אתם לא בסדר, ולמה כדאי לכם להישאר עדיין במירוץ הזה, במאבק נגד עצמכם, להיות משהו שאתם אמורים להיות בשביל להיות ראויים לאהבה, להיות ראויים לחזור הביתה.

הקריאה שלנו הערב, בראשית הדברים, היא להתעורר. להתעורר מהאשליה הזו שבה אתם נתונים. אתם לעולם לא תהיו חלק מהתבנית כל עוד אתם בוחרים לבטא את הייחודיות שלכם. אתם לעולם לא תצליחו, לא משנה מה תהיה הבחירה שלכם. אך אם הבחירה והרצון שלכם הוא בחופש, אז התחילו להסתכל בהתאם על הרגשות שאתם מרגישים מסביב למשיכה הזו.

אם קיימת בושה, והיא קיימת במידה מסויימת, אם קיים פחד, אם קיים פחד לאבד אנשים שאתם אוהבים בשביל זה, אם קיים חוסר נוחות, אם קיים כעס, או קיימים רגשי אשמה, הגיע הזמן להתחיל לנקות את המאורות הפנימיות הללו. כלפי מה באמת אתם מרגישים אשמים? זה לא כלפי ההורים שלכם, זה לא כלפי החברים שלכם, זה לא כלפי בני המשפחה שלכם. ייתכן וחלק מהם אכן עומדים ומאשימים אתכם במודע או שלא במודע, באופן מילולי או באופן לא מילולי, ואתם מבינים את זה ומתכווצים מול זה, אך בסופו של דבר מה שמאשים אתכם באמת זה הפחד, אשר אומר לכם "אתם רואים, אתם לא כמו כולם, אתם יוצאי דופן, ובגלל שאתם יוצאי דופן אתם לעד תהיו מנודים, מגורשים ומורחקים מהבית. אתם צריכים לעבוד קשה מאוד בשביל להתאים את עצמכם לתבנית לפני שנוכל למחול לכם על השונות שלכם ונסכים להכניס אתכם הביתה". כך אומרים לכם הפחדים שלכם, ואתם הולכים בעולם מכווצים וחפויי ראש. אין שום סיבה בעולם לחיות כך.

למי אתם מאמינים? שימו לב שאתם מאמינים לדבר שלא קיים, לפחד שאתם נותנים לו את הכוח. מה אתם מפחדים לאבד? מה אתם לא מוכנים להפסיד? רק אשליה. אשליה שאומרת שיש נכון ולא נכון, שיש מותר ולא מותר. הדבר היחיד שאתם נלחמים עליו כל עוד אתם מרגישים אשמים ואבלים על הבחירה שלכם, על המשיכה שלכם, זה כלא. את הכלא הזה אתם מזינים ומטפחים שוב ושוב, ואתם יכולים לבחור גם שלא.

כפי שהתחלנו ואמרנו, ישנה מידה רבה של הומור בבחירה הזו, משום שאכן נכון הוא הדבר, שבטבע כפי שאתם מכירים אותו דרוש חיבור של שני מינים שונים בשביל ליצור דבר מה שלישי, וזה נכון שבמידה רבה הדבר דרוש תודעתית – כלומר רק חיבור של הגבר והאישה בהוויה שלכם יכול להביא אתכם הביתה. אך מי קבע שבשביל להגיע הביתה בלב, כל גבר חייב להיות עם אישה, וכל אישה חייבת להיות עם גבר?

ישנה מידה רבה של חוכמה בבחירה ההולכת וגוברת של נשמות לבוא לכדור הארץ עם השיעור של משיכה מינית אחרת. ראשית, הדבר עוזר להקל על מצוקת המקום בכדור הארץ, כי כבר קשה לאכלס אתכם. שנית, זו אחת הדרכים האידיאליות ביותר ללמוד ולהבין מהו באמת חופש ומהו באמת כלא. האפשרות לצאת לחופשי מתוך סבך השקרים הללו אשר נקראים "להיות בסדר, להיות נכון, להיות כמו כולם" אינה נמצאת כך בצורות אחרות של שונות.

כפי שאמרנו, ישנה מידה רבה של הומור במשחק הזה, אך הבעיה היחידה היא שאתם מתייחסים לזה ברצינות רבה מדי. יש לכם את הזכות המלאה ללכת על פני הפלנטה ולבטא את האהבה שלכם ואת המיניות שלכם בכל דרך שתרצו. ואם תסכימו לבטא אותה בדרך הזו, אתם עוד עשויים בשלב מסויים לגלות כמה וכמה הפתעות אשר קשורים בזה. הפתעות חיוביות.

אך אם תמשיכו לחיות במאבק פנימי, להתאים את עצמכם למסגרת המוכרת, להתאים את עצמכם לנורמות שעליהם גדלתם, אם תמשיכו להאמין לפחד, הרי שאיבדתם לחלוטין את ההזדמנות שלכם, את האפשרות שלכם, לגלות מי אתם באמת, לחיות את מי שאתם באמת, ליישם את מי שאתם באמת.

הטבע לא זקוק לכל כך הרבה הטרוסקסואלים. היו הרבה מהם עד היום, והם יכולים לתפוס פחות מקום. כך אולי תהיה דרך יותר אלגנטית בשביל כדור הארץ לאזן את עצמו. ואתם יכולים ללמוד מהו חופש, חופש להיות מה שאתם, בלי להתקע בססמאות, בלי להתקע בחוסר בטחון, בלי לרחם על עצמכם.

הבעיה היא שאתם תפוסים, תפוסים על ידי פחד, על ידי בושה, על ידי כעס, על ידי כאב. אתם תפוסים כי אתם מאמינים לפחד, ואז אתם לא גדלים. הטבעת אשר סוגרת אתכם מבפנים ממשיכה להתקיים. זהו איננו מצב בריא.

אין זה מקרי שמחלת האיידס החלה דווקא אצל אלו שמשיכתם המינית היא אחרת. הרצון שלכם להשמיד את עצמכם בגלל שאינכם עונים על הקריטריונים של האחד הוא זה אשר ייצר מחלה כה חריפה, ומאחר וגם לאלו אשר משיכתם המינית מוגדרת נורמאלית יש לא מעט רגשי אשמה, אז הם העתיקו את המחלה הזו. וכך כולם נהנים…

יש מידה רבה מאוד של מזוכיזם במחלה מסוג זה, משום שאפשר לשמוע ולחוש הקלה בתוך אלו אשר חולים במחלה הזו. הם מרגישים שבדרך הזו הפחד יסלח להם, ואולי בכל זאת, אחרי שהם הענישו את עצמם על השונות שלהם, בכל זאת יתנו להם לחזור הביתה. זהו אולי אחד האבסורדים הגדולים ביותר שאתם מייצרים לעצמכם מתוך פחד, ואחת הטרגדיות הגדולות ביותר, משום שזה נובע מחוסר הבנה בסיסי לגבי מהי אלוהות ומהי אהבה.

אין זה ייתכן שאתם תמשיכו ללכת בעולם ולשלם את המחיר שהפחד דורש מכם לשלם רק בגלל שלא קמתם כמו שצריך הבוקר, או שאתם נמשכים לאדם הלא הנכון או אומרים את הדבר הלא יפה, או רוצים את הדבר הלא אמיתי כביכול.

***

– מה עושים כאלה שיש להם משיכה לשני המינים?

הם נמצאים בבעיה הכי גדולה, אבל הם יכולים לצחוק יותר מכולם. הם חצי מתאימים לפחד, אז הם נמצאים בסד העינויים הכבד ביותר, כי הם כאילו מצליחים לענות על הדרישה הפנימית, אבל לא לגמרי. האשמה שם היא מהכבדות יותר. מצד שני, אם אדם כזה מבין את האבסורד באשמה הזו, אז הצחוק הוא חזק יותר, כי אפשר להנות מכל העולמות, ואין סיבה שלא. אין דבר שהוא אסור ודבר שהוא לא אסור.

– מהי משיכה מינית? ממה היא נובעת?

זוהי בחירה עמוקה מאוד של אדם להימשך לאנרגיה מסויימת, אשר יכולה לעזור לו להכיר את עצמו. במילים של פעם אפשר לומר, שהאדם נמשך למה שחסר לו, אך זה לא באמת מה שחסר, כי אם משהו שאולי חבוי, לא ברור או מוסתר.

בסופו של דבר, האהבה מתקיימת עם אנשים מעטים, ושם לרוב טמון מפתח רב עוצמה לגדילה. לעיתים הגדילה הזו מיועדת לתקופות קצרות ולעיתים היא מיועדת לשנים רבות. באותה מידה ייתכן שאישה זקוקה לגבר באופן כללי ולמישהו מסויים באופן ספציפי בשביל לגדול, וייתכן שזה נכון כלפי אישה.

– האם משיכה מינית כזו יכולה להשתנות?

אצל מעטים אפשרות כזו קיימת, אך רוב האנשים אשר בוחרים לבוא לעולם עם משיכה כזו זקוקים לה לכל המסע שלהם.

– ההומור של ההומואים מאוד מקסים ומאוד ציני.

איפה שיש אשמה, יש ציניות.

– הם כאילו באו מצחיקים במיוחד, הם יודעים לעשות מסיבות מצוינות. מה זה אומר?

זה מימוש של פוטנציאל החופש. אם כבר להיות שונה, אז לעשות את זה בסטייל…

– זה נכון שגייז באים עם איזון יותר ונכון של גבר-אישה בתוכם?

זה נכון באופן פוטנציאלי.

– מה הכוונה? מה זה גבר-אישה? מה ההבדל בין האנרגיות?

האנרגיה הגברית מביאה את הבהירות של המחשבה, את הבהירות של הראיה. אנרגיה נשית מביאה את החיבוק, את החיבוק של העומק. ביחד, השילוב של שתי האנרגיות יוצר דבר מה חדש – הוא יוצר אדם, אשר מקושר לחוכמה הראשונה, אל ההתחלה, אל העומק של הידע האלוהי, עם הבהירות וההבנה לגבי האופן שבו מיישמים וחיים את החוכמה הזו והידע הזה ביום-יום. חוכמה כזו, מטבעה, חוצה את הגבולות המוכרים, היא חוצה את הגדרות, את הגבולות, את ההגדרות.

אדם אשר בא עם משיכה מינית שונה, הוא בא כאשר באופן מסוים הוא מעבר להגדרות הללו. יש יותר חופש ופוטנציאל להרבה יותר מזה. חופש פנימי נוצר  משילוב של שתי התודעות הללו, של האנרגיה הגברית והאנרגיה הנשית.

– קשה לי שאלוהים כועס עלי שאני הומו.

אבל אין אלוהים, הוא לא קיים. האם אתה מוכן להתחיל לחשוב על זה שאין אלוהים? משום שהמציאו לך אלוהים. אין אלוהים שם למעלה, הוא לא קיים, ואין לך ממי לפחד, אלא מעצמך. אתה כועס על עצמך, והכעס שלך על עצמך לא שייך לאלוהים.

– כל הגייז באים עם השיעור הזה בתור בחירה, או שיש אנשים שבוחרים בזה פה, מתוך מצוקה כלשהי?

כל אדם עם משיכה מינית שונה בחר זאת מראש. האופן שבו הבחירה של הנשמה התממשה במהלך החיים, אם היתה מולדת או נוצרה כתוצאה מאירוע מסוים, זה כבר עניין שונה. זה משתנה מאדם לאדם, אך כל אדם המשיכה המינית שלו נקבעת מראש.

***

חשוב לשים לב לאופן שבו אתם מרגישים כלפי המשיכה שלכם. להקשיב לדקויות של הרגש. האם יש נוקשות, האם יש כעס, האם יש בושה, האם יש אשמה, האם יש פחד. חשוב להציף את הרגשות הללו, ולמצוא את הדרכים להתמיר אותם, משום שאף אחד מהם איננו נכון, וישנה שקריות רבה בתוך כל אחד ואחד מהם. זה חשוב שוב פעם ושוב פעם לקחת את המסה הזו של הרגשות ולמסור אותה לאש, שתתמיר אותה.

שימו לב לאבסורד בניסיון להיות כמו כולם. שימו לב שכולם מנסים להיות כמו כולם, אך כל אחד מנסה להיות כמו משהו אחר, משום שהתבנית אליה אתם מנסים להתאים את עצמכם היא לא אחידה, היא משתנה, ואיננה באמת יכולה להכיל אף אחד. שימו לב היכן המנגנון הזה והאמונות הללו באים לידי ביטוי בחיים שלכם בתחומים אחרים, בשביל להקל על עוצמת הכאב הקשורה במשיכה שלכם. השונות היא איננה רק במיניות, והאבסורד של הפחד מתגלה כאשר רואים את מלוא גודלו של המנגנון, ולא רק בתחומים המסויימים בהם הוא פועל.

באמת שאין סיבה שלא לחגוג את השונות, משום שזהו חופש, זוהי דרגה אחת של חופש מעל רוב האנשים. מי שמאפשר לעצמו להיות יוצא דופן, יכול באמת להיות חופשי, באמת להיות עם אלוהים, באמת לגלות את אלוהים, ולגלות את זה שאין הבדל ביניכם לבין אלוהים. שהוא איננו בשמים, הוא איננו כוח חיצוני, כי אם אהבה, אשר קיימת בכל דבר, אשר מהווה כל דבר.

האהבה היא גם הצמח וגם האדם, היא גם השמחה וגם הכאב, היא גם הפחד וגם השנאה. האהבה קיימת בכל דבר, והשיפוט קיים רק בכם. לא בשום מקום אחר.

אנו מקווים שתזכרו את זה במסעות אליהם אתם הולכים. אין דבר בעולם מלבד אהבה, אין דבר בעולם מלבד חופש, והכלא קיים רק בפנים. הממשיות בכלא במציאות החיצונית שלכם רק באה להזכיר לכם את הכלא שאתם חיים בתוככם, ברגשות שלכם, באמונות שלכם, ואת הצורך שלכם לחזור פנימה, להכיר את היסודות מהם מורכב הכלא הרגשי שלכם, ולהמיס אותם. כך שתהיו חופשיים במערכת היחסים הפנימית שלכם וגם בחיים. אם תזכרו לעשות זאת בכל פעם שתחוו כלא במהלך המסעות שלכם בחיים, אז תוכלו באמת להיות בחופש.

התקבל בתקשור שנערך בתל-אביב ב- 8.2.03

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

תקשור-סיפור מיוחד לימי המלחמה כמו גם לחיים בכלל, על חברות ועל ויכוח ועל הדרך בחזרה הביתה. ספרו אותו לילדים שלכם, ספרו אותו לעצמכם
3 דק' קריאה
"יכול להיות שאתם ראויים לאהבה למרות מה שאמרו לכם ולמרות האופן שבו התנהגו אליכם, למרות הכאב הזה שיש לכם בלב, הגורם לכם להתרחק מאהבה כאשר היא נוקשת בדלת?" טוהר מדברים על אהבה
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546