תקשור חשוב ומיוחד, שעוסק במשמעות של המספר 11:11 בהקשר כללי ובהקשר לנקודת זמן זו

11:11 – קובץ להורדה

11:11 – לצפיה

אם כך, שלום.

אם כך, אנו מתחילים, מפגש נוסף, מעט מיוחד. הוא מיוחד משום שיש נטיה אנושית, כלל אנושית, לסמלים. יש משיכה שאינכם יודעים להסביר אותה, לסימבוליקה. למצבים, לרגעים, למספרים, שמסמלים את המעבר, מעבר למה שאתם רואים, מעבר למה שאתם מבינים.

היום הזה שבו אנו נפגשים, יש לו את הסימליות שלו. כאשר האנרגיה עומדת באופן הזה – 1 ליד 1 ליד 1 ליד 1 – הדבר מזכיר לכם, הוא מזכיר דבר מה שיש מעבר.

יש עוצמה למספר הזה, והיא נובעת מהעובדה שהוא עושה בתוככם פעולה הדומה להפעלה מחדש של מחשב. הוא משבית לרגע קצרצר את הפעולה של ההגיון, מאתחל מחדש את המחשב שעובד כל הזמן. באותו חלקיק של רגע, מה שהופך להיות יותר דומיננטי, זהו הלב. משום כך למספר מסוג זה יש את העוצמה שלו, משום כך בני אדם בונים הרבה מהכוונה שלהם, מההתמקדות שלהם, סביב המספר הזה. הוא בנוי כך מאז ומתמיד. איך לומר… זוהי עזרה שאתם טמנתם לעצמכם בתוך שדה המציאות שבתוכו אתם מתקיימים. הוא עוזר לכם להתחיל מחדש, תזכורת שקיים מעבר למה שאתם רואים, מעבר למה שאתם מבינים.

איחוד מחדש עם המשפחה

נדמה לנו שזה מאפיין את הזמן הזה שבו אתם חיים. אתם יותר רואים, יותר מבינים, מכל מה שהיה עד היום. רואים יותר לעומק, מבינים יותר לעומק, שהמציאות היא יותר ממה שמספרים לכם, שהמציאות היא יותר ממה שהבנתם מתוך מה שסיפרו לכם.

אפשר לומר שהגבולות שהיו למציאות לפתע מתרחקים, ואתם מגלים שיש הרבה יותר מגרש לשחק בו, יש הרבה יותר שטח, אם אפשר לומר זאת כך, שבתוכו אפשר לפעול, שבתוכו אפשר ליצור. אתם עשויים להרגיש שיש לכם יותר את עצמכם ממה שאתם זוכרים עד עכשיו. כמו איחוד מחודש של משפחות שהופרדו לפני זמן רב, אתם עשויים לגלות בזמן הזה חלקים אבודים, חלקים אבודים בכם אשר נוכחים מחדש, אשר לוקחים חלק מחדש בהתנהלות היום יומית שלכם. זה עשוי להראות ולהרגיש מאוד טבעי עד שקשה לשים לב.

אם תעצרו לרגע ותזכרו בתקופות קודמות, אם תעשו לרגע השוואה מודעת, אז תגלו כיצד הכל משתנה, כיצד הכל מתרחב.

זה עושה, נדמה לנו, שני דברים. האחד אישי יותר והשני כללי יותר…

האם אפשר לקבל מעט מים, לרגע אחד? יש מעט קושי להעביר את מה שיש לומר.

הבלבול גדל

שני דברים קורים בזמן הזה, האחד יותר אישי והשני יותר כללי. ברמה האישית אתם עשויים להרגיש בלבול גדול יותר ממה שאתם זוכרים.

מצד אחד, בהרבה מצבים אתם מרגישים בהירות באופן שמעולם לא חוויתם, נחישות שמעולם לא הכרתם, בטחון שאינכם זוכרים שהיה לכם עד לפני זמן מה. מצד שני, אתם עשויים לחוות בלבול במצבים שלכאורה אמורים להיות פשוטים והגיוניים. אתם עשויים להרגיש אבודים בתוך סיטואציות בהן אתם אמורים להרגיש בבית, כשם שאתם עשויים להרגיש בבית בסיטואציות שבעבר הייתם אבודים בתוכן.

באופן שהוא יותר כללי, העובדה שהמציאות רחבה יותר והאפשרויות גדולות יותר, שאתם יותר באחדות עם מי שאתם באמת, מייצרת תגובה של נגד.

ההפרדה גדלה

שימו לב למה קורה סביבכם, הקשיבו לחדשות המתרחשות סביבכם. נכון שהחדשות מציגות פן אחד של המציאות וצדדים רבים אינם באים לידי ביטוי, אך החדשות בזמן הזה – יותר מאי פעם – ממחישות פן מסוים שראוי לתת אליו מעט תשומת לב.

שימו לב שאנשים רבים יותר מנסים להפריד. שימו לב כמה מוות מתקיים מסביב, כמה אנשים הורגים אנשים אחרים, כמה אנשים חותכים את קו החיים של עצמם ועוזבים את הגוף. שימו לב כיצד בזמן הזה, המנגנון של ההפרדה גדל.

דווקא מתוך מציאות שבה החוויה של האחדות גדולה, האפשרויות גדלות, מתרחש תהליך שהוא הפוך. הוא מתרחש לא רק אצל אנשים פרטיים כאלו ואחרים, העושים פעילויות שאינן הגיוניות, שהן קטלניות; זה קורה למנהיגים שלכם. דווקא בזמן שהקרבה גדלה, הנטיה של רבים לייצר סכסוכים או מלחמות גוברת.

ניסיון לשמר את הסכסוך, יש ניסיון, איך לומר… לשמר יריבות. לשמר שנאה. כתוצאה מכך, נעשות יותר פעולות שמטרתן היא לשמור אתכם נפרדים, שמטרתן לשמור אתכם מבודדים. הן נעשות בתחומים רבים, ולא בהכרח בתחומים שהם, איך לומר, פוליטיים. גם בתחומים כלכליים פעולות רבות מהסוג הזה נעשות. יש מאמץ שהוא איננו כל כך במודע, אבל הוא בהחלט ברור, מהסוג שניתן לצפות בו, כיצד מנסים לשמור אתכם נפרדים.

להחזיר את הכוח לידיים

יש תועלת רבה באופן שבו הדברים מתנהלים; יש סיבה מדוע הדברים מתנהלים כפי שהם מתנהלים. הסיבה היא שיש הכרח לנתק אתכם מההשפעה של אלו המשפיעים עליכם. הכוח חייב לחזור לידיים האישיות של כל אחד ואחת. הדבר הוא חשוב, שתחזירו את ההשפעה על המציאות שלכם לידיים של עצמכם.

יש הרבה דברים שאותם מנהיגים צריכים לעשות מתוקף תפקידם, אבל יש הרבה שהם עושים שהוא אינו מתוקף תפקידם. הם מבטיחים לתת לכם תחושה של בטחון, הם מבטיחים לתת לכם תחושה של שקט, הם מבטיחים לתת לכם רווחה גם בתחושה וגם במציאות. אלו הבטחות של מנהיגים שאינם יכולים לעמוד בהן, תחושות ומציאויות שמנהיגים אינם יכולים לספק. אלו הן תחושות ומציאויות שרק בני אדם יכולים לספק לעצמם.

בשביל שאתם תחזירו את האחריות הזו לידיים שלכם, גדל הפער בין העם לבין מנהיגיו. ככל שהזמן עובר נראה שהמנהיגים מנהיגים עם אחר מהעם שבחר בהם. אלו מנהיגים עם אחד ואלו נותרים מבולבלים ללא מנהיגים. יש לכך סיבה, הסיבה היא שאתם צריכים לחזור להנהיג את עצמכם. תחושה של בטחון, רווחה, אתם צריכים להעניק לעצמכם. שקט הוא דבר שאתם צריכים להעניק לעצמכם, ואתם יכולים ליצור רגשות מסוג זה ומציאויות מסוג זה ללא קשר למה שקורה במציאות כביכול מחוצה לכם; זו הרחוקה, שאתם נוהגים להגדיר כקולקטיבית, שהיא פחות אישית אבל משפיעה עליכם מאוד.

כדי שהכוח יחזור אליכם, כדי שההבנה הזו תהפוך להיות מי שאתם, אתם מוצאים את עצמכם מתפקדים כמו חיה שכרתו לה את הראש, הממשיכה לתפקד אבל לא ברור לה לאן היא הולכת. הראש המוטל על הקרקע ממשיך לשדר הוראות כאילו הוא עדיין מחובר לגוף.

להיזכר מחדש

זה כמובן מגביר את הבלבול, משום שאתם מקבלים לידיים אחריות ואינכם יודעים מה לעשות איתה. זה דומה לצעצוע שאתם מקבלים, הוא מגיע בלי חוברת הוראות ואינכם יודעים איך להפעיל אותו, אינכם יודעים מה לעשות. אבל במקרה הזה מדובר במשחק שבעבר שחקתם בו, משחק שבעבר אתם תכננתם אותו. עכשיו הוא חוזר לידיים שלכם ואתם עומדים מולו מבולבלים, חסרי אונים, לא יודעים מה לעשות.

איך יוצרים בתוך המציאות הפרטית שלכם תחושה של בטחון, איך יוצרים שקט בתוך המציאות הזו, איך יוצרים רווחה בתוך המציאות הזו? איך עושים את כל זה? רבים מכם עומדים מול השאלות הללו אבודים וחסרי אונים, כמו ילדים שדרשו מהם בבת אחת לגשת לבחינת בגרות. אנו כאן כדי להזכיר הערב שבבית הספר הזה למדתם , ועכשיו אתם צריכים להזכר במה שכבר למדתם.

אין זמן לחזור ללמוד 12 שנים בשביל להזכר איך יוצרים תחושה של רווחה. הזמן דוחק. העובדה שהידע הזה קיים בתוככם דורשת מכם אך ורק נכונות להזכר בו. זו איננה הזכרות שתבוא לידי ביטוי באופן אינטלקטואלי, אין פה חומר כתוב או סיכומים למיניהם שאתם צריכים להזכר בהם; זו איננה הרצאה שאתם צריכים להזכר כיצד להרצות אותה. זו ידיעה פנימית שעליכם להסכים להתחבר אליה, ידיעה פנימה שיוצרת מציאות שכרגע אינכם מבינים כיצד ליצור אותה.

11:11

לכן הזמן הזה, שהוא 11:11, שבו 1 עומד ליד 1 עומד ליד 1 עומד ליד 1, הוא זמן לעצור, להשבית מעט את ההיגיון. דמיינו את המספר הזה כרגע. דמיינו אותו מרצד מולכם… תנו למשמעות הנסתרת שלו להרגיע מעט, להשתיק מעט, להרדים לכמה רגעים את ההגיון שלכם… תנו לאותו 1 ליד 1 ליד 1 ליד 1, לחבר אתכם לרגע עמוק יותר ללב שלכם… תנו לו להזכיר לכם, להאיר בתוככם את מה שאתם יודעים, את מה שאתם אינכם זוכרים. תנו למספר הזה להדהד… אפשרו לו להכנס… להכנס אל התאים בגוף שלכם, להכנס אל תוך ה-DNA שלכם… להפעיל מחדש, להאיר מחדש את אותם חלקים רדומים, אבודים, אלו שאינכם זוכרים… להעיר את המאסטר, להעיר אותו מחדש… תנו למספר 11:11 לעשות זאת בתוככם.

בלבול בגוף, ברגש ובהתנהגות

מה שאנו מציעים לזמן הקרוב: ראשית, לזכור שאין מי שיכול להציל אתכם. אתם יכולים לקבל הרבה עזרה – ומי שאינו רגיל לקבל אותה, כדאי להתרגל – אבל גם להבין שאיש אינו יכול להציל אתכם.

במובן מסוים, כדאי לזנוח את מה שאתם יודעים על עצמכם, דעות שאומרות לכם עד כמה אתם מוגבלים, עד כמה אתם חסרי יכולת. שימו לב לדעות הללו ואם אפשר לזנוח אותן. אלו הן דעות קדומות שאינן קשורות למי שאתם היום, אינן קשורות למי שאתם יכולים להפוך להיות. את המעבר הזה, מאותן דעות קדומות למציאות של היום, תעשו יותר בקלות אם תקבלו עזרה, אבל דעו שרק אתם יכולים לעשות את המעבר הזה בתוככם. אם אתם צריכים לעשות שינוי בחיים שלכם, אתם הם אלו שצריכים להשתנות.

דבר נוסף, אנו מציעים להיות מבולבלים, אם אתם מרגישים בלבול. אתם עשויים לשים לב בזמן הזה שגם הגוף מבולבל. אתם עשויים להיות ערניים באמצע הלילה וישנוניים באמצע היום, אתם יכולים לרצות לאכול מזונות שמעולם לא אכלתם ולהרתע ממזונות שבעבר אהבתם מאוד. צבעים שעד כה שמחו אתכם מאוד עשויים לעורר בכם בחילה, וכאלו שהגעילו אתכם עשויים לעורר בכם אהבה. אנשים מסוימים שאתם רגילים לדבר איתם, אתם עשויים למצוא את עצמכם חסרי אונים מולם, ולעומת זאת שיחות ערות עשויות להתנהל עם אנשים שלכאורה הם זרים.

אתם עשויים להיות מבולבלים בזמן הזה, והבלבול ישפיע בכל הרמות הללו. ברמה הפיזית וברמה ההתנהגותית, אתם עשויים למצוא את עצמכם אנשים אחרים. זה יכול להיות משמח וזה יכול להיות מבהיל , זה כבר בחירה שלכם.

יקח זמן לתופעות הללו עד שתתייצבו, עד שתתייצבו בתוך מי שאתם הופכים להיות, עד שהאחריות החדשה שעליכם לקחת על היכולת שלכם, תהיה ברורה בתוך התודעה שלכם. עד שזה יקרה, יהיה בלבול לא רק ברגש אלא בכל הרמות, ואנו מציעים לא להבהל ממנו אלא לחקור אותו.

אתם בהחלט עשויים להכיר בעצמכם תכונות שלא ידעתם שהן קיימות. חלקן ייעלמו ותחזרו לתכונות ישנות, וחלקן ישארו. העדפות וטעמים עשויים להשתנות לעד ועשויים גם שלא. לכן חשוב שלא להסיק מסקנות, לא מהסוג שאומרות 'אצלי משהו לא בסדר', ולא מהסוג שאומרות 'מעכשיו אני כזה וכזה'. אתם עשויים להיות לכאורה חסרי בסיס, לכאורה חסרי עמוד שדרה. אבל כל זה רק לכאורה.

אתם יוצאים ממי שהייתם רגילים להיות והופכים להיות לדבר מה אחר, דומים מאוד למי שהייתם אבל שונים משמעותית. התקופה הזו של המעבר תהיה בהחלט, איך לומר, מבולבלת, אולי מעט כאוטית. אתם תתעוררו בבוקר ולא תדעו מה ללבוש, אם אף צבע לא יראה מתאים ואף פריט לא יתחבר עם אף פריט. זה עשוי לקרות ולקחת הרבה יותר זמן ממה שאתם רגילים. אז לא להבהל ולא להתעצבן, להיות סבלניים ובמידה מסוימת עם הומור, משום שזה יקח אתכם למצב שמתוכו תוכלו לפעול בקלות רבה יותר, לממש בפשטות גדולה יותר את מי שאתם באמת.

אז המשיכו להדהד עם המספר הזה, תנו לו להמשיך לרצד בתוככם ומולכם, 11:11, 1 ליד 1 ליד 1 ליד 1. תנו לו להמשיך לאתחל אתכם מחדש.

אנו נסיים בשלב זה.

שמחנו,

אם כך שלום.

טוהר.

2 מחשבות על “11:11”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

"המפגש הזה סובב סביב אנרגיה של טרנספורמציה. המפגש קשור בסימבוליקה של מספרים, של תאריכים, המסמלים מעבר, התקדמות, כמו גם נקודת ציון של של בחינה מחדש"
תקשור של טוהר, העוסק כל כולו בדיכאון. כדאי ומומלץ לכל מי שחווה דיכאון בחייו, בעבר או בהווה, שאינו מרגיש נוח עם המצב הזה ורוצה לשנות אותו
"אי אפשר להאשים יותר. המציאות משמשת יותר ויותר באופן שהוא משמעותי, כמו סוג של מקפצה – כל האחריות שתזרקו עליה, היא תזרוק מיד בחזרה"
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546