המדריך למרגיש המתחיל

מה אם הרגשות השליליים הם בעצם הדבר הכי טוב שקרה לנו?

במשך שנים רבות משקרים לנו ומרמים אותנו,
אבל עכשיו יש לנו הזדמנות להתעורר


אכלו לנו את המוח. שוב ושוב ושוב. "תהיה חזק", תפסיקי לבכות", מה את היסטרית כל כך?!", "את כל כך דרמטית", "אתה כל כך דרמטי", "איזה רגיש אתה". לא יפה לכעוס, לא הגיוני לפחד, לא בסדר להרגיש אשם, לא הגיוני להיות עצוב. להתגבר על הרגשות השליליים, ולהשקיע את כל הכוח בלהיות רגש חיובי. ולעזאזל, זה אף פעם לא ממש הצליח.
כי עבדו עלינו. שיקרו לנו, רימו אותנו, מכרו אותנו בזול. לא לאחים עופר או למונופול הגז, אלא לקונצרן השליטה של הפחד, מהות חסרת ממשות פיזית עם ההשפעה הגדולה ביותר על המין האנושי. לא עשו את זה במודע, אבל זה מה שקרה: אנחנו עבדים של הפחד שלנו מהרגשות שלנו, והוא חוגג על חשבוננו בכל הדרך אל חיי הנצח (שלו).
אז זהו, שלא. זה לא חייב להיות ככה.
כשהייתי בן 19 שמעתי בפעם הראשונה את המורה הרוחנית ורדה דרור אומרת שזה טוב לפחד. הייתי מופתע וסופר-סופר סקרן, ובעקבות זה התחלתי במסע אל תוך עולם הרגשות שלי.
כשהייתי בן 38 כתבתי על זה ספר. המדריך למרגיש המתחיל או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו?. סיכום מסע שעוד לא נגמר, שמביא בקצת פחות מ-100 עמודים שלל תובנות המסבירות מדוע כל הרגשות הם חיוביים, אילו דברים טובים יכולים לקרות לנו אם נסכים להרגיש אותם, ומה עושים כשמרגישים אותם.
כן, עבדו עלינו, רימו אותנו. לא רק אותנו, גם את אלה שרימו אותנו וגם את אלה שרימו את אלה שרימו אותנו. אבל הגענו לתקופה בה האמת יכולה לצאת לאור.
הכעס בא והולך.
האשמה משקרת.
הפחד הוא בעצם אשליה.
להסכים להרגיש זה משחרר.
להתמסר לרגשות מאפשר להגשים חלומות.
כתבתי על זה ספר שלם, ונשארו לי ממנו עותקים שאני רוצה שימצאו בית חדש, שיעזרו לעוד אנשים להתעורר מהשקר הגדול ביותר בהיסטוריה (אחרי הנחיתה על הירח, כמובן). רוצים להתעורר?
ועכשיו במחיר מוזל – רק 44 ש"ח (כולל משלוח בכל הארץ)
רוצים לקרוא קצת? 
 
בואו נתעורר!
שחר.


לרכישת הספר במחיר מוזל



לרכישת הספר במחיר מוזל



מספר העותקים מוגבל. המחיר כולל משלוח רגיל בדואר ישראל. 

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546