"לקחת יותר אחריות על היותכם, על הכאבים שלכם, על המתנות, כל זה הוא בבחינת שינוי. כדי להימנע משינוי, כדי להימנע מללכת אל הלא מוכר, אל הלא ידוע, כדי להימנע מלחזור הביתה, אתם מרימים חומה זו של "אני לא בסדר", ומתוך זה הודפים את מה שמגיע אליכם, או שמא סופגים זאת כמה שיותר עמוק".

"להוציא לאור את האור פירושו להסכים להרגיש טוב עם עצמכם. זה אומר להסכים לתת לעצמכם חופש בתוך מציאות שכזו, בה אנשים חופשיים, שמרגישים טוב בתוך עצמם, עם עצמם, עשויים להוות עבור חלק מהאנשים מקור השראה, ועבור חלק אחר של האנשים מקור לסכנה. אלה המבקשים חופש ירצו ללמוד מכם, אלו המבקשים כלא ירצו להתרחק מכם".

"אהבה לא בהכרח באה לידי ביטוי בהרגשה שהיא טובה תמיד ועדינה וחומלת ורכה תמיד. אהבה היא הסכמה, גם כאשר אתם מבטאים חלקים מכם ובכם שיש בהם יותר מן האש ומן החדות. אהבה איננה מחייבת אנרגיה עגולה, יש בה גם מקום לאנרגיה חדה. אבל משום שרבים מבני האדם פגועים מהאנרגיה הגברית הזכרית ומהביטויים ההרסניים של האנרגיה הזו, אתם מתרגמים אהבה כמהות שאין בה אנרגיה חדה, אלא אנרגיה עגולה בלבד".

"האמת היא שהכל משתנה, ודבר אינו מגיע אל סופו. הכל משנה צורה וחוויה, וכל דבר יכול להתפתח, גם אם אחרת לגמרי. יש מקום בשינוי לעצב, בהחלט, ולכאב ולפחד; לכל הרגשות האנושיים ישנו מקום של כבוד. אבל ככל שתעמיקו אל תוך האמת של הרוח, אתם תראו שהכל משתנה. וככל שתבינו בחוויה שלכם שהכל משתנה אבל לשום דבר אין סוף, שדבר אינו נגמר, אתם תהיו משוחררים מעול ההפרדה, ותחיו חיים של אחדות ושיתוף פעולה".

בספר חדש זה, טוהר – קבוצת הישויות המתקשרת דרך שחר בן-פורת – מתארים את ההיבטים המגבילים בתודעה שלנו. תפיסות, פרשנויות ואמונות, המרחיקים אותנו מעצמנו, היוצרים סבל וכאוס, היוצרים כלא ומבטלים את החופש, שהוא מהותנו האמיתית.
טוהר מתארים את אותם ההיבטים ואת הגורמים להיווצרותם. הם מסבירים את המחיר שאנו משלמים על כך בעודנו חיים כפי שאנו חיים, ומציעים את מה לרפא בתודעה שלנו ואת מה לחזק.
הספר כולל 44 עמודים. הוא מחולק לארבעה פרקים, וכל פרק מחולק לארבעה חלקים עיקריים:
ארבע החומות – אשמה, לא ראוי, חוסר אמון, קורבנות                
ארבעת האתגרים – הרצון, לצאת לאור, שינויים, לעזור ולהיעזר               
ארבע הפנטזיות – הכל יהיה בסדר, להיות אהבה, החומר יציל אותי, אני לבד בעולם                      
ארבעת השקרים כדאי להסתיר, יש מחסור, אפשר לשלוט, לכל דבר יש סוף
במילים אוהבות, חכמות ומרפאות, טוהר מזכירים אמת שקל לשכוח וכדאי שנזכור, בעודנו עוברים, אט-אט, מתודעה של הפרדה לתודעה של אחדות. בעודנו נזכרים כי אנו בעלי הבית.  

 

לקריאת הפרק הראשון מתוך הספר לחצו כאן

מחירים מיוחדים לרוכשי הספרים השונים

הספרים "המדריך למרגיש המתחיל או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו", "הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012" ו"ארבע על ארבע עם טוהר, מדריך להתמצאות בשטחי התודעה" – 150 שקלים כולל משלוח בדואר 

הספרים "המדריך למרגיש המתחיל או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו" ו"ארבע על ארבע עם טוהר, מדריך להתמצאות בשטחי התודעה" – 90 שקלים כולל משלוח בדואר

הספרים "המדריך למרגיש המתחיל או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו" ו"הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012" – 110 שקלים כולל משלוח בדואר

הספרים "הכל בסדר, החיים בעידן שאחרי 2012" ו"ארבע על ארבע עם טוהר, מדריך להתמצאות בשטחי התודעה" – 110 שקלים כולל משלוח בדואר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546