משפחה: מכאב לאהבה


שיחה אינטרנטית מיוחדת לקראת החגים על היחסים שלנו עם בני המשפחה, 

הרגשות שאנו מתמודדים איתם, ומה אנו יכולים לעשות כדי לעזור לעצמנו

 

יום חמישי, 6.4, 20:30-22:00

 

עם שחר בן-פורת

מתקשר את טוהר, הילר, מנחה קבוצות, מחבר הספר

"המדריך למרגיש המתחיל או מה לעזאזל עושים עם כל הרגשות הללו?"



מכל המקומות והאנשים ומערכות היחסים בחיים שלנו, המשפחה שלנו היא הדבר היחיד שאנו לא בוחרים. לפחות לא במודע.
הבסיס למערכת היחסים המשפחתית היא בחירה של קבוצת נשמות להיכנס אל גוף ולחיות ביחד כמשפחה, ולעבור ביחד חוויות שונות שיאפשרו לנו לגדול ולהתפתח. אבל בחירה זו אינה זכורה לנו, וכפי שידוע לכולנו, מערכות היחסים שיש לנו עם בני המשפחה שלנו יכולות להיות כואבות וקשות.
החגים המתקרבים והמפגשים המשפחתיים מעצימים את כל הרגשות הלא פתורים, והופכים את הזמנים הללו למתוחים, כעוסים וכואבים לרבים מאיתנו. אנו יכולים להתייחס למפגשים הללו בתור סיטואציה לא נוחה שחייבים לעבור אותה, איכשהו, או בתור הזדמנות להכיר את עצמנו, לרפא מקומות פגועים בתוכנו, ולהביא את היחסים הכאובים עם בני המשפחה למקום מפויס יותר.
זו הסיבה שהחלטתי לקיים את השיחה האינטרנטית הזו – לעזור עד כמה שאני יכול בריפוי של הרגשות הפגועים שיש לנו עם המשפחות שלנו. אני בעצמי מטפל כבר שנים רבות ביחסים שלי עם המשפחה שלי, ויצרתי ריפוי עמוק במערכות היחסים גם עם המשפחה שלי ודרך זה עם עצמי, ריפוי שהוא משמעותי לכל תחומי החיים. שכן זו אמת שאי אפשר לשנות – הכאבים הלא פתורים עם המשפחה שלנו מלווים אותנו ומשפיעים עלינו בכל תחומי החיים שלנו – והריפוי שלהם משנה את כל חיינו.
שיחה זו היא בחינם. 
השיחה תערך באינטרנט, והיא תתבסס על שאלות וחוויות שלכם. לאחר שתירשמו, תקבלו מייל עם הלינק לעמוד הצפייה כמו גם הצעה לכתוב לי בחזרה על הקושי איתו אתם מתמודדים, שבו אתם רוצים לחולל שינוי, ואני אגיב לכך במהלך השידור.
נתראה ביום חמישי, ה-6.4, בשעה 20:30 (עד 22:00).

Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546