הדיבר ה-11

הדיבר ה-11

בתקשור זה, המשלים את הספר "עשרת הדיברות החדשים", טוהר מדברים על הדיבר ה-11 ומתוך זה על החיים שאנו חיים, על תפיסות שגויות ופחדים מטעים, והאמון שכדאי לנו לחזק בעצמנו

 

60.00

תאור

תקשור מיוחד זה נמסר ב"מה אהבה אומרת?", אירוע ההשקה של הספר "עשרת הדיברות החדשים".

בתקשור זה, טוהר מזמינים אותנו להתחבר למעיין האהבה הקיים בכולנו, ולקבל את הדיבר ה-11, אותו עיקרון שיכול להנחות אותנו בהמשך המסע שלנו, כל אחד בדרכו. זו הזמנה לכל פורעי החוק, כך טוהר מכנים אותנו; כל אותם אנשים אשר רואים חוקים ובוחרים לחיות אחרת מהם, סומכים יותר ויותר על חוקי הלב.

בתקשור, טוהר מזכירים מהי אהבה, מדברים על התפיסה המוטעית של אהבה והסבל שהיא יוצרת. הם מדברים על הפחד שלנו מלהישאר לבד ומדוע אין סיבה שזה יקרה; על מה לא התרחש וכן התרחש במעמד הר סיני; על המלחמה בה אנו חיים ועל כך שאין סיבה שנחכה שהעולם ישתנה, כדאי ליצור לעצמנו את העולם בו אנו רוצים לחיות. 

כמה מילים מתוך התקשור: 

"ישנן דרכים שונות לתאר ולהגדיר את בריאת העולם. אנו נאמר שבריאת העולם היא תנועה בלתי פוסקת של אהבה. אפשר לומר שהאלוהות כמו התפקעה מהאהבה, והאהבה הזו יצרה התפוצצות, התרחבות והתפשטות. 

"בכל הקיים ישנה אהבה, בכל הקיים, גם באלה שאתם לא אוהבים. בכל הקיים ישנה אהבה, כך הכל החל, וכך הכל מתקיים כעת. האהבה הזו מתגלמת באופנים שונים, בעולמות שונים, ומה שאתם חווים ביומיום שלכם לעיתים רחוק עד מאוד ממה שאתם מגדירים כאהבה – וכך צריך להיות.

"אנו איננו מנסים לומר שעליכם להיות כל הזמן אוהבים. באופן שיהיה אולי מעט מאתגר להסביר, האהבה האלוהית שונה מהאהבה האנושית. כאשר אתם אוהבים, אתם מרגישים את הלב שלכם פתוח. אתם חווים את התנועה של האהבה, והתנועה הזו של האהבה שפותחת את הלב, היא תמיד יחסית – הלב היה יותר סגור וכעת הוא יותר פתוח. לפני כן הרגשתם רגש אחר, וכעת אתם מרגישים אהבה.

"האהבה האלוהית שונה משום שלא מתקיים דבר מלבדה, זו נוכחות שאינה משתנה. היא אינה גדלה, היא אינה קטנה, היא לא נסגרת או נפתחת. זו נוכחות אשר אפשר לומר עליה, שהיא זו אשר אומרת שהכול בסדר".

אורך התקשור: 38 דקות.

חשוב לדעת: בסיום הליך הרכישה של התקשור יופיעו לינקים להורדה של שני קבצי PDF. האחד מכיל את התקשור הכתוב, והשני מכיל לינקים לקובץ האודיו של התקשור.

כאן ניתן לרכוש באשראי. לרכישה בביט, פייבוקס, פייפאל או העברה בנקאית, ניתן לשלוח ווטסאפ למספר 054-4226546 או לשלוח מייל ל-tohar@tohar.co.il.  

 

מאמרים קשורים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היו ראשונים לכתוב לכתוב סקירה על “הדיבר ה-11”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הדיבר ה-11

60.00

גם זה עשוי לעניין אתכם

  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546