מתמזגים: מלחמה ושלום (ההקלטה של התקשור)

מתמזגים: מלחמה ושלום (ההקלטה של התקשור)

ההקלטה של התקשור מהמפגש השביעי בסדרת המפגשים "מתמזגים". בתקשור זה טוהר מדברים בהרחבה על המלחמה בה אנו חיים, על המלחמה המתרחשת כעת בישראל, על הרצון שלנו בשלום וכיצד הוא תורם למלחמה, ומהי הגישה שכדאי לנו לשאוף לחיות לפיה

60.00

תאור

בתקשור זה טוהר מדברים בהרחבה על המלחמה בה אנו חיים, ממנה נובעת המלחמה בה נמצאת ישראל. זו מלחמה תודעתית-רגשית, המשפיעה על כל תחומי החיים, וטוהר מדברים על כך באריכות.

באופן מעט מפתיע, טוהר מתארים את הרצון בשלום בתור אחד הגורמים להיווצרותן של מלחמות. זאת משום התפיסה השגויה שלנו ביחס למלחמה ושלום, המשפיעה באופן שאיננו מבינים.

מתוך כל זה טוהר מציגים את הגישה שכדאי לנו לאמץ, שמתוכה אנו יכולים לחיות אחרת מכפי שאנו מכירים.

כמה מילים של טוהר על המפגש הזה, שנמסרו לפני המפגש עצמו:

"אנו מתכוונים לעשות דבר מה שלא עשינו עד כה – אנו מציגים את אחד מההפכים שאתם שואפים אליהם, בתור אחת הבעיות שאתם מתמודדים איתן. על פניו, בעולם שיש בו מלחמות, אנשים שואפים לשלום. אבל מה אם נגיד לכם, שהשאיפה לשלום יוצרת מלחמה? מה אם נגיד לכם, שהרצון בשלום – הגיוני כפי שהוא עשוי להיות, טבעי כפי שהוא עשוי להיות – הוא חלק ממה שיוצר את התסבוכת בה אתם חיים?

"בני אדם אינם יודעים שלום מהו, וכאשר הם מבקשים ליצור שלום, הם בדרך כלל יוצרים מלחמה. זאת משום ששלום בתפיסה של בני אדם מחייב ויתורים, וויתורים יוצרים עוד מאבקים. לכן, במפגש תקשור זה, אנו מציגים את המלחמה ואת השלום בתור שני ניגודים, ומתוך זה נציג דרך אחרת לראות ולחיות את החיים. דרך שמאפשרת ליצור שלום, כזה שאינכם מכירים".

אורך התקשור: 44 דקות.

חשוב לדעת: בסיום הליך הרכישה של התקשור יופיעו לינקים להורדה של שני קבצי PDF. האחד מכיל את התקשור הכתוב, והשני מכיל לינקים לקבצי האודיו והווידאו התקשור.

כאן ניתן לרכוש באשראי. לרכישה בביט, פייבוקס או העברה בנקאית, ניתן לשלוח הודעה למספר 054-4226546 או לשלוח מייל ל-tohar@tohar.co.il.

 

מאמרים קשורים

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היו ראשונים לכתוב לכתוב סקירה על “מתמזגים: מלחמה ושלום (ההקלטה של התקשור)”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתמזגים: מלחמה ושלום (ההקלטה של התקשור)

60.00

גם זה עשוי לעניין אתכם

  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546