להאיר את החושך: סדנת מדיטציה ייחודית

להאיר את החושך: סדנת מדיטציה ייחודית

מוזמנים לקחת חלק בסדרה של חמישה מפגשי מדיטציה, המבוססים על הנחיה של טוהר. במפגשים נביא ריפוי להטבעה שקיימת בתודעה שלנו, הגורמת לפחדים ומאבקים בחיינו, וזאת כדי ליצור שקט ופתיחות ונינוחות גדולים יותר * מתחילים ב-11.10.24, אחת לשבוע

 

170.00

תאור

אני מזמין אותך להצטרף לסדרה של חמישה מפגשי מדיטציה ייחודיים, המבוססים על מידע שהתקבל בתקשור של טוהר, כחלק מהמפגש "מתמזגים: אהבה ופחד". בכל מפגש, שייארך חצי שעה, נתרגל מדיטציה שמטרתה להביא אור אל המקום בתודעה שאור אינו מגיע אליו, ולשחרר את ההטבעה שמרחיקה אותנו מאהבה.

בתקשור זה טוהר מדברים בהרחבה על הטבעה שיש בתודעה שלנו, הנושאת את הזיכרון של הפיצול מהאחדות. הטבעה הזו, הם מסבירים, מורכבת משני זיכרונות עיקריים. הזיכרון הראשון הוא הפיצול שנוצר עם בריאת העולם וההתפצלות של האלוהות לאין-ספור חלקיקים. הזיכרון השני הוא הפיצול, שנוצר בעקבות המפגש של אברהם עם אלוהים, בין יעקב לבין עשו, נכדיו של אברהם.

טוהר מסבירים כי להטבעה הזו ישנן השפעות רבות על החיים שלנו. ברמה האישית, ההטבעה מזינה את הפחד שלנו מאהבה, וגורמת לנו להתרחק מאהבה על הביטויים השונים שלה, למרות שאנו שואפים לחזור ולהתאחד איתה. אנו חיים עם כאב שאומר שאנו לא ראויים לאהבה ועם פחד האומר לנו מה עלינו לשנות כדי להיות ראויים לאהבה, וכאשר אנו חיים כך אנו מרחיקים את עצמנו מאהבה מבלי להבין זאת.

ברמה הקולקטיבית, ההטבעה הזו יוצרת מלחמות הנמשכות דורות על דורות, המתקיימות באזור בו אנו חיים כיום. אנו חיים, טוהר אומרים, בתוך מלחמה אחת מיני רבות, שכולן נובעות מאותו הפיצול.

טוהר אומרים שבתודעה של בני האדם ישנו אזור שאור אינו מגיע אליו, הנושא בתוכו את ההטבעה של הפיצול – ואנו יכולים לגשת אליו כעת. "לא יכולנו לדבר על כך בעבר שלכם, גם לא בזמנים שבהם אנו מתקשרים", אומרים טוהר. "העולם היה מופרד מדי, חשוך מדי, בשביל שאפשר יהיה לדבר על זה. אבל כעת מגיע הזמן. אפשר להביא אור למקום שבו אור אינו נמצא, אל אותו אזור בתודעה שבו מתקיימת הטבעה של פיצול".

בתקשור טוהר נתנו הנחיה מפורטת כיצד לעשות זאת. הם מציעים לתרגל זאת במדיטציה, מדגישים שחשוב שהתרגול יהיה קבוצתי, ושהוא יכלול יותר ממפגש אחד או שניים. בהתאם נוצרה סדרה זו של מפגשים. במפגשים נאיר את האזור החשוך בתודעה, ונאפשר לאור לרפא את הפיצול ולהפחית את הפחד שמתלווה אליו. אור זה יביא ריפוי, יעזור להפחית את תחושת הפחד, ויאפשר לנו לחוות שקט פנימי עמוק יותר. "העבודה עם ההטבעה של הפיצול יכולה לאט-לאט ליצור שקט שאתם עדיין לא מכירים," אומרים טוהר. הם מסבירים שהתהליך יכול לגרום לריאקציות רגשיות ופיזיות, שיחלפו עם הזמן.

אני מזמין אותך להצטרף אליי לסדרה זו של מפגשי מדיטציה. יחד ניצור מרחב של ריפוי, ונאפשר לאור להתחיל ולרפא את אותו רובד עמוק בתודעה.

מפגש ראשון ביום שישי, ה-11.10.24, בשעה 10:00-10:30. 

5 מפגשים, אחת לשבוע.

המפגשים ייערכו אונליין, בזום. 

כל מפגש יוקלט ויישלח למשתתפים לטובת תרגול עצמי בזמן שנוח.

כאן ניתן לרכוש באשראי. לרכישה בביט, פייפאל או העברה בנקאית, ניתן לשלוח ווטסאפ למספר 054-4226546 או לשלוח מייל ל-tohar@tohar.co.il.  

 

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היו ראשונים לכתוב לכתוב סקירה על “להאיר את החושך: סדנת מדיטציה ייחודית”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

להאיר את החושך: סדנת מדיטציה ייחודית

170.00

גם זה עשוי לעניין אתכם

  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
  • Sale!
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546