תקשור זה נמסר בזמן ירח מלא, וטוהר מתייחסים אליו באופן מפתיע. הם מדברים על טיבם של הזמנים האלה, מסבירים למה אפשר לצפות, מזכירים לנו למה להתחבר ומה מחכה בעומק

אם כך, שלום.

אם כך, אנו מתחילים. מפגש נוסף, בדרך זו, באמצעי זה, לומר מספר מילים. לומר מספר מילים ביחס למתרחש בזמן זה, בעולם זה, ביחס לאופן שבו עולם זה מתהפך.

אפשר בהחלט לומר שעולם זה נמצא בסוג של תהפוכה, כמו מחזיקים אתכם הפוך ומנערים אתכם. כך פרספקטיבות ישנות ונקודות מבט ישנות אינן יכולות להישאר עוד במקומן. כך, האופן שבו הייתם, האופן שבו התרגלתם להיות ולחיות, אינו יכול להימשך עוד.

יש צורך בשינוי והצורך לא נעלם, כך שהשינוי אשר מתרחש עוד לא הושלם. בהתאם, העולם הזה ממשיך להתהפך.

אנו מציעים בפתחו של מסר זה, עבור זמן זה ועבור הזמנים אשר יבואו, כי תמשיכו לחזק את אותה יציבות פנימית, את אותו ביטחון שלכם להיות כפי שאתם, ואת אותו הביטחון שלכם להשתנות בהתאם לצורך.

זהו הדבר, או אלו הם הדברים אשר כדאי לחזק, שני ההיבטים של הביטחון העצמי אשר כדאי לחזק בזמן הזה. זאת משום שהם האדמה שלכם בעולם, אשר אינו רק נמצא בתהליך של הפיכה והיפוך, אלא גם ימשיך להיות כך.

חוסר אונים מדומה

איננו מציעים לבני אדם לצפות ליציבות. איננו מציעים לצפות לשגרה. איננו מציעים לצפות למציאות ממוצעת, בהחלט לא. אמרנו זאת בתחילתה של שנה זו, אנו ממשיכים לומר זאת גם כעת, עבור מה שהוא עבורכם סופה של שנה זו. אל תצפו למציאות ממוצעת, אל תצפו לשגרה. הציפייה הזו, היא תוביל יותר מהר לתסכול ולחוויה של חוסר אונים, שהיא יותר מכל חוויה מדומה.

אתם אמנם מתמודדים עם מציאות המורכבת מגורמים שונים המשפיעים עליכם, ובתוך ההתמודדות הזו אתם מרגישים חסרי אונים, בהחלט. בכל זאת אנו אומרים שחוסר האונים שאתם חווים הוא מדומה.

אין בכוונתנו לומר כי אתם יכולים לשנות החלטות של גורמים פוליטיים, או כאלו אשר מתיימרים לטפל בבריאות שלכם, בהחלט לא. אנו במקום זה אומרים כי היכולת שלכם לחזק את הביטחון שלכם להיות כפי שאתם יכולים להיות, כפי שאתם, הביטחון שלכם ביכולת שלכם להשתנות בהתאם לצורך, היא ממשית. החיזוק של שני אלה הוא האדמה שלכם, הוא הכוח שלכם, הוא בדיוק מה שאתם צריכים. אתם אינכם צריכים יותר מזה. זאת למרות שעבור חלק מכם זה עשוי להישמע כמו דבר מה פעוט, או אולי חסר ערך, או חסר חשיבות, בהתמודדות שלכם עם כוחות גדולים מכם.

אנו אומרים שהביטחון הזה, להיות מי שאתם ולהשתנות בהתאם לצורך, הוא הדבר אשר אתם זקוקים לו יותר מכל, והוא הדבר שאנו מציעים לכם להמשיך ולחזק.

התרחבות של מבנים קיימים

אלו הם אינם זמנים פשוטים בעולמם של בני אדם, וזה נכון מסיבות שונות. גורמים שונים המרכיבים את המציאות שלכם, יוצרים מעין התרחבות בתוך מבנים צפופים ודחוסים. מבנים אשר לעיתים התקיימו באופן מסוים עשרות שנים, ולעיתים אולי אף מאות שנים. מבנים אשר התקבעו באופן מסוים, בדרך מסוימת. אלו הם יכולים להיות מבנים פיזיים, אלו הם יכולים להיות מבנים חברתיים, אלו הם יכולים להיות מבנים תודעתיים.

המבנים הללו עוברים תהליך של התרחבות. הם מתפשטים אל מעבר לגבול שהיה להם עד כה. ההתרחבות יוצרת בקיעים וסדקים, יוצרת פיצוצים ומפרקת מציאות שלמה. תפישות ודפוסים ושיתופי פעולה, חברות וארגונים ומבנים, לעיתים גם מפלגות, אולי אף מדינות בצורה מסוימת, כל אלו יכולים להתפרק, וזה כבר קורה.

זה איננו חדש מה שאנו מתארים פה, אבל אנו מבקשים לומר כי זה גם אינו צפוי להסתיים. ההתרחבות הזו, אשר מתרחשת בעולם זה, הופכת את העולם הזה לבלתי יציב. כך צריך להיות בזמן הזה ובזמנים אשר יבואו.

לכן אנו אומרים כי עבור מי שאתם, עבור מי שאתם יכולים להיות, אלו הם שני הדברים שאנו מציעים לכם לחזק: את הביטחון שלכם להיות כפי שאתם ואת הביטחון שלכם ביכולת שלכם להשתנות בהתאם לצורך.

ליבה של אופטימיות

הצורך להשתנות גדול מבעבר, לכן אל תצפו לנוח על זרים כאלה ואחרים, אל תצפו להישאר כפי שהייתם. זה אינו אומר שהכל צריך ללכת לאיבוד, זה אינו אומר שאתם צריכים להפסיד. אנו מדגישים זאת משום שאתם תופשים את השינוי באופן הזה, בתור אובדן, בתור הפסד, ופעמים רבות אתם מתקשים לזכור את האפשרות ששינוי לוקח אתכם אל מקום טוב יותר.

משום כך אמרנו, ואנו חוזרים ואומרים זאת גם הפעם, כי יש בכם, בבני האדם, ובמיוחד באלו אשר באו להוביל את ההתעוררות של העולם הזה, ליבה של אופטימיות. אנו מציעים לכם לחזור אליה, משום שהיא עמוד האור שבעקבותיו כדאי לכם ללכת.

בסיפור של יציאת מצרים, מדובר על עמוד אש אשר הפיץ אור. העמוד לא היה דבר מה חיצוני; הוא היה ליבה של האופטימיות אשר הנחתה בני אדם לנוע מתודעה של כלא, ממציאות של כלא, אל תודעה ומציאות של חופש.

אנו מציעים לכם בזמן הזה לחזור ולחזק את אותו עמוד של אור, את אותה ליבה של אופטימיות. כלומר, את החיבור שלכם אל אותה הליבה. אתם זקוקים לה, משום שהיא זו אשר יכולה להנחות אתכם ולהשרות רוגע ושלווה. גם בזמן שבו זה נתפש כלא הגיוני, גם בזמן שבו הכל הופך להיות כה רועש.

יש רעש רב בעולם הזה, הוא עשוי להיות עבור חלק מכם שקט משום הגבלות תנועה כאלה ואחרות. אבל ישנו רעש רב בעולם זה, והוא נובע מאותה התרחבות אשר מתקיימת באותם מבנים יציבים ודחוסים, המתקיימים כבר עידנים רבים. ההתרחבות שלהם, הסדקים, הבקיעים אשר נוצרים, מייצרים רעש גדול מאוד. ברעש הזה קל ללכת לאיבוד. אפשר להאמין לו לרעש הזה. אפשר להאמין לו, לפחד, שאומר שהשינוי הזה מביא לסוף, ולשכוח שהשינוי הוא יותר מכל ניקוי של המוכר לטובת החדש. שגם אם הוא אינו מוכר, הוא רצוי עד מאוד.

אל מול כל זה, אל מול הרעש, אל מול הפחד, אל מול כל מה שאתם חווים בתוך עצמכם, אנו מזכירים לכם להתחבר אל עמוד של אור, אל ליבה של אופטימיות, ולהיעזר בה ככל שאתם זקוקים לכך. כדי לנוח, כדי להתרווח, כדי לשקוע בתוך עצמכם. זה הדבר אשר חשוב לעשות יותר מכל.

לנוח בתוך עצמכם

אל תחכו שהעולם יירגע כדי להירגע. אל תחכו שהעולם ינוח כדי לנוח. עשו זאת בתוך עצמכם.

זה עשוי להישמע לא הגיוני, מה שאנו מציעים. זה עשוי להישמע לא אפשרי מה שאנו מציעים. איך אפשר ליצור זאת, מנוחה, בתוך עולם אשר עובר טלטלה כה גדולה?

למרות הספק, למרות השאלה, זה מה שאנו מציעים, זה מה שאנו אומרים. אתם יכולים להשתנות. האם אתם מוכנים לכך? האם אתם מסכימים?

למרות הכל אתם יכולים לנוח, אתם יכולים להירגע. האם אתם מוכנים לכך? האם אתם מסכימים?

האנרגיה הכסופה של הירח

הזמן הזה שבו אתם נמצאים, שבו אנו נפגשים, הוא זמן של ירח, של ירח מאוד מסוים. כזה אשר ניצב כעת בלב השמים של מרביתכם ומביט ומסתכל עליכם. הוא שולח אנרגיה מאוד מסוימת לעולם זה של בני אדם, כזו שהיא כסופה במהותה, כזו המזכירה לכם את העומקים של האוקיינוס, את המקומות החשוכים והקרים ביותר שיש בעולם זה של בני אדם.

זו אנרגיה מסוימת אשר נוכחת בזמן זה, המזמינה אתכם להיכנס אל המעמקים, מזמינה אתכם לחבור אליה ולפגוש בעומק חדש את מי שאתם.

אנו מתארים זאת משום שאנו מציעים למי מכם אשר רוצה בכך, להיעזר באותה האנרגיה במטרה לנוע בתוך תהליכים אלו של שינוי עבור הזמן הזה. התחברו אל האנרגיה הזו, התחברו אל הירח, ובקשו מהאנרגיה שתעזור לכם לגעת במעמקים חדשים.

מה מסתתר במעמקים

יש עניין מעניין עבור בני אדם עם האוקיינוסים. רבים מפחדים מהם, אחרים חוקרים אותם, ויש לכם מעט מידע ביחס למה מתקיים בתוכם, אילו חיים יש בהם ואיזו תנועה.

העומקים אשר בהם האור אינו מגיע אליו נתפשים עבור בני אדם רבים בתור מקום בו חיים אינם יכולים להתפתח. אבל זה כבר ידוע יותר ויותר כי ישנם חיים גם במקום שבו אור השמש אינו נוכח. יש עניין שכזה לחיים בעולם זה של בני אדם, הם מתפתחים בכל מקום, גם במקומות הלא הגיוניים, גם במקומות הלא צפויים, אשר נוגדים את החוקים הבסיסיים של התפתחות.

האם אתם מבינים כי כל זה הוא ביטוי של מה שקורה בתוככם? גם המקומות העמוקים ביותר בכם, במקומות שהאור עוד לא נוכח בו, עוד לא נוכח בהם, גם במקומות הללו ישנם חיים.

זו איננה האפלה הקודרת של מוות, שדבר אינו מתקיים בה, אשר מחכה לכם בעומק שלכם. זהו מקום שוקק חיים, רק חיים מסוג אחר, אשר לעיתים נוגדים את ההיגיון, את התפישה הבסיסית המוכרת שלכם לגבי כיצד חיים יכולים להתפתח, לגבי כיצד אתם יכולים להתפתח.

אם נסביר זאת באופן יותר רגשי, אנו נאמר שאתם עשויים למצוא בעומק של האוקיינוס שאתם כוחות אשר יכולים לעזור לכם לחיות ולשגשג בניגוד לכל הכללים. גם כאשר העולם מתכסה בחשכה, זהו כוח החיים שלכם אשר הוא חזק יותר מכפי שאתם מבינים, אשר יכול לשמש אתכם בזמנים אלה.

כך שאנו מציעים לא רק שתחברו אל אותה ליבה של אופטימיות, אלא גם אל כוח החיים הקיים במעמקים שלכם. האנרגיה הזו המגיעה מן הירח, יכולה לסייע לכם בזמן הזה. בקשו אותה, את העזרה שלה, את ההכוונה שלה, בהחלט. בקשו ממנה שתעזור לכם להכיר את מי שאתם. בקשו ממנה להכניס אתכם, כמו לשמש עבורכם מדריך אל תוך העומק שאתם. התחברו אל כוח החיים הקיים בכם, זה אשר פורץ את כל הגבולות וכל הכללים לגבי מה אפשר ומה אי אפשר, ויוצר התפתחות גם כאשר זה נראה כלא הגיוני.

היגיון פורץ דרך

כאלה הם הזמנים שבהם אתם נמצאים, הם אינם הגיוניים. הם עשויים שלא להיות הגיוניים עוד זמן מה. אתם עשויים לעיתים לצפות לשובו של ההיגיון ההגיוני. אך ההיגיון אשר יכול להתפתח בזמנים אלה עשוי להיות מאופיין גם הוא במידה מסוימת של חוסר היגיון, אם כי לא מהסוג שאתם עשויים להגדיר בתור שלילי, אלא מהסוג שפורץ דרך, אשר לוקח את כל הקיים בנתיב לא מוכר של התפתחות ושל שגשוג. אלו הם הזמנים האלה, והירח כאן כדי לסייע לכם לעשות זאת.

היעזרו בו, בירח, היעזרו בליבה של האופטימיות. לכו בעקבות עמוד האור בעודכם יוצאים יותר ויותר מתודעה של עבדות לתודעה של חופש. הכל ככל שהוא משתנה, מבטא את המסע שלכם, את השחרור שלכם, את שינוי התודעה. מבטא זאת ומעודד זאת ומאיץ זאת בו בעת.

מנקודת המבט הזו אנו בהחלט יכולים לומר, שגם אם הדברים הם אינם בסדר שאתם רגילים אליו, הם נוצרים במיוחד עבורכם. אתם אינכם רואים ואינכם יכולים לזהות את האופן שבו כולכם ביחד יוצרים את העולם הזה כפי שהוא כעת. זו יצירה מורכבת עבור רבים מכם, אבל יפהפייה בו בעת. כל מה שקורה הוא אכן קורה עבורכם. הוא מחייב שינויים עמוקים לעיתים, בהחלט, אבל הוא עדיין קורה עבורכם.

כאן אנו נסיים.

שמחנו, אם כך שלום.

טוהר.

4 מחשבות על “היגיון לא הגיוני”

  1. אסתר מונסה

    המסר של טוהר מדהים ומפתיע עבורי.
    החודש האחרון אכן שמתי לב שהירח שונה מזמנים קודמים. אורו חזק ובוהק כאילו מבקש שנבחין למה שמתחולל בתוכו.

    אז כפי שטוהר הציעו דיברתי ובקשתי מהירח…

  2. אסתר מונסה

    משהו שקשור לאמונה/ תפיסה שמתערער….
    דיברתי מול הירח שבעדן החלון ומול חלוני ישב אדם חרדי שלמד תורה ( וזה היה ב שעה 03:00 כי לא הצלחתי להירדם) אז היה בתוכי פרדוקס, מה היא אותה אמת?!
    מעולם לא נהגתי לדבר לירח/ ללבנה…
    אז היה מוזר עבורי, משהו מהאמונה/ תפיסה שהשתרשה בי מהדת מבקשת להשתחרר כי אינה מדוייקת עבורי.
    ועליי לבחור את המציאות שאני מעדיפה את האמת שלי ולא לחפש אמת של מישהו אחר.
    זה הלימוד וזו התגובה והמסר מהתבוננות ובקשה מאנרגית ירח.
    תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

10 דק' קריאה
מה מתהווה בזמן הזה? מה משתנה בזמן הזה? מה חוזר לאחור בזמן הזה? ומה מתפתח? טוהר מדברים בתקשור החדש על ארבעת ההיבטים של המציאות, כלומר על ארבע התנועות המתקיימות. זה התקשור האחרון לשנת 2020, שיהיה רלבנטי לזמן הזה ולזמנים אשר יבואו
18 דק' קריאה
מה נחשף בתקופה הזו? מה מתרפא? טוהר מדברים על ארבעה יסודות בתודעה שלנו – פחד, שליטה, בושה וחמדנות – וארבעת קרני האלוהות שעוזרות לנו לרפא אותם
15 דק' קריאה
טוהר מסבירים את התהליכים – מה קורה אנרגטית, איזו עזרה מגיעה מעולמות אחרים, מדוע העבר לא יחזור, איך זה משפיע עלינו ואיזו עבודה אנו יכולים לעשות כדי לחיות טוב יותר
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546