תקשור על רעש, צליל וקול

התקשור הזה מיועד לכל מי שמתקשה להתמודד עם צלילים וקולות, לכל מי שמתמודד על קושי בוויסות חושי-שמיעתי, ולכל מי שעוסק בצלילים למטרות ריפוי

התקשור הזה הוא חלק מתקשור יומולדת שהכנתי באחרונה, ויש בו מידע מרתק וחשוב בעניין:

"מבקשת הנשמה בחיים אלו לחוות מהו שיר ומהי שירה, במובנים העמוקים של מילים אלו. לא רק שירה פיזית מבקשת הנשמה להכיר ולחוות, היא מבקשת גם לחוות ולהכיר מהי שירה נפשית, תודעתית.

"לשם כך אנו צריכים להסביר דבר מה מסוים: שירה נפשית היא מצב תודעה, מקום וזמן שבו ישנו חופש הוויה שכזה עד שצלילים נובעים ממעמקי הנשמה ומגיעים עד לתודעה האנושית.

"אנו לא מתכוונים לשירים שאנשים שרים לעצמם בתוכם, אם כי זה ביטוי מסוים של נושא זה. אנו מתכוונים למצב תודעה בו ישנו חופש הוויה שכזה, עד שצלילים נובעים ממעמקים והופכים את האדם לייחודי במרחב. הם הופכים את היותו לייחודי כל כך, עד שהוא נוכח באופן בולט למרחק. הנוכחות עשויה להיות מורגשת והיא עשויה להיראות, אבל היא יכולה גם להישמע – בני אדם שיש להם את היכולת לשמוע את הצלילים שמפיקים אנשים מעצם קיומם, יכולים לזהות את השירה הייחודית הנובעת מבני אדם אשר נוכחים בעולם באופן ייחודי.

"הנשמה שלך בחרה עבור חיים אלה לחוות את אותה שירה. כלומר, ליצור מצב תודעה והוויה ייחודי, משוחרר, נינוח, באופן שמאפשר לצלילים להגיע ממעמקי הנשמה. כאשר מצב התודעה הוא מכווץ ואינו משוחרר, הצלילים מגיעים מהאדם עצמו, כלומר מהאישיות, ויש להם תהודה שונה לגמרי וגם השפעה שונה. כאשר ההוויה משוחררת, לצלילים ישנה השפעה בהיקף נרחב עד מאוד.

"בחירה זו מלווה גם באתגר, ואנו בפשטות נאמר שהאתגר הוא התמודדות עם רעש. זו הרגישות לצלילים והקושי להתמודד עם רעשים מסוגים שונים, חיצוניים ופנימיים, שאת חווה בחיים אלה. את יכולה להצטמרר אל מול רעשים שונים באופן שעשוי להיראות לא הגיוני, ובמיוחד לרעשים הנובעים מאנשים מכווצים, שתלטנים, מכאבים אשר הופכים לנוקשות ויוצרים גבולות.

"את יכולה לחוות זאת מאחרים ואת יכולה לחוות זאת מעצמך, בתוכך, ככל שנוקשות התגבשה בתוכך ותפיסות מקובעות הפכו להיות לחלק ממך. אז חוסר הנוחות עשוי לגבור עד כדי לחוסר שקט של ממש, עד כדי חיפוש אחר דבר מה חיצוני שייצור בתוכך את השקט שאת מבקשת לחוות. אך דברים חיצוניים אינם באמת יכולים לתת לך את השקט שאת מבקשת לשמוע ולחוות, אלא המשך של שינוי פנימי – ככל שאת יוצרת עוד נינוחות ורגיעה בתוכך, עוד גמישות וקבלה, כך הרעש פוסק. ככל שהרעש פוסק, את יכולה להיות יותר נינוחה, וכך הרעש ממשיך להתפוגג. במקביל, יותר ויותר, עולים צלילים מהמעמקים ומשנים את כל הווייתך.

"מה זה אומר, צלילים עולים מהמעמקים? זה אומר שאת חווה בבהירות רבה את האינטואיציה שלך. זה אומר שאת יודעת בקלות לזהות מה נכון עבורך ומה לא נכון עבורך. זה אומר שאת מסוגלת לשמוע את הלחישה של הרוח ואת ההכוונה שלה עבורך. זה אומר שאת יודעת בביטחון לאן ללכת ומה לעשות ולאן לא ללכת ומה לא לעשות".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 27.4.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור השלישי לשנת 2024, היא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, בסדר ולא בסדר, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

2 דק' קריאה
טוהר מסבירים בתקשור כתוב מהו הבסיס הרגשי-תודעתי היוצר דלקת פרקים
4 דק' קריאה
מה הקשר בין בין הנפש לבין הגוף? מדוע אנו חולים? מהי העבודה הפנימית שתעזור לנו להבריא? ואיך מתמודדים עם פחד ממחלות? טוהר עונים על כל זה
6 דק' קריאה
האם עלינו ליצור הרמוניה בחיים, האם חוסר הרמוניה יוצר מחלות ואיך רוצה מאיתנו הנשמה? טוהר עונים על כך בתקשור כתוב מיוחד
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546