טוהר מדגישים בתקשור זה את החשיבות של ההכרה בזכות שלנו לטוב ביותר. הם מסבירים שיש בנו ספק ביחס לאמת הזו, ספק הגורם למאבקים ולמלחמות, ומציעים שהספק הוא אשליה הנובעת מכאב ופחד. הם גם מציעים דרך מעניינת לבחון מהי אמת ומה לא.
רוצים להרגיש אחרת, לחיות אחרת, כלומר טוב יותר? אם כן, אז טוהר+ הוא המקום בשבילכם. היכנסו לכאן לפרטים.
(התקשור הכתוב נמצא אחרי הסרטון)
אם כך, שלום.
אם כך, אנו מתחילים. מפגש נוסף בדרך זו, באמצעי זה, לומר מספר מילים. אנו מבקשים להזכיר לבני אדם שאתם ראויים לטוב ביותר. אנו גם מבקשים לומר שהמלחמה שבה אתם חיים סובבת סביב הספק האומר, "האם אני ראוי/ה לטוב ביותר?".
אולי לא, אומר הפחד, אומר הספק, אומר הכאב. אולי צריך להסתפק במה שיש. לכאורה, לקבל את מה שיש, להיות עם מה שיש, אבל בפועל, להתפשר.
יש ספק בבני אדם, והספק יוצר מהומה. הוא יוצר התנגשות עם הרצון שלכם, עם הצורך, עם החלום, עם התשוקה. כלומר, עם מי שאתם. ההתנגשות פעמים רבות הופכת למלחמה, בין אם של בני אדם עם עצמם, ובין אם בין בני אדם. במיוחד, כאשר בני אדם מאמינים, שבשביל לקבל את הטוב ביותר, עליהם לקחת מאחרים, עליהם לפגוע באחרים, עליהם להשתמש באחרים באופן כזה או אחר.
אנו מציעים, מזכירים, שאתם ראויים לטוב ביותר. אנו גם מציעים שיש בכם ספק, אשר אומר אחרת, ושאותו כדאי להכיר ולרפא. זה חשוב עד מאוד שתכירו את עצמכם, שתרפאו את עצמכם, שתזכרו את האמת, שאותם אתם יודעים רק באופן חלקי.
האמת אשר אומרת, "אני ראוי/ה לטוב ביותר", היא האמת היחידה. כל השאר הוא תולדה של פחד, תולדה של כאב. הספק יכול להיות אמיתי ובעל השפעה רבה, אבל הוא אינו האמת אשר נותרת, כאשר מגיעה האהבה.
זה תמיד המדד למה אמיתי ומה לא – האהבה, כאשר היא מופיעה, ממוססת את מה שאינו נצחי, את מה שסותר את עצם מהותה של האהבה. האמת שאומרת, "אני ראוי/ה לטוב ביותר", ממשיכה להיות גם בנוכחות האהבה ואף מתחזקת. הספק לעומת זאת מתמוסס ונעלם. לכן, אמיתי ככל שהוא יהיה בהרגשתכם, הוא אינו אמיתי מנקודת המבט שלנו. את זה כדאי להבין, את זה כדאי לזכור, ובהתאם לכך לעשות בחירות ולקבל החלטות.
אלה הן המילים שלנו לפעם זו.
שמחנו,
אם כך, שלום.
טוהר.