בתקשור זה, שהתקבל במפגש "עשרת הדיברות החדשות: כן תהיו", טוהר מזכירים לנו שאנו לא לבד ושאין סיבה להיכנע לפחד

כמה מילים (בעצם, כמה פסקאות) מתוך התקשור "עשרת הדיברות החדשות: כן תהיו". זו הגרסה של טוהר לדיבר השישי, ובמילים שאני מביא לכאן הם מזכירים לא להיכנע לפחד:

"אתם יכולים להיות כפי שאתם, גם אם אינכם בוחרים לממש כל רצון, כל מחשבה או כל תשוקה. הפעילו שיקול דעת ומתוך זה, יותר מכל, את חופש הבחירה.

"הסכימו להיות והוציאו את עצמכם באופן הזה מעולם של צללים שבו אתם מסתתרים, מפוחדים, בטוחים שלא יאהבו אתכם אם יידעו מי אתם. אנחנו יודעים מי אתם, ואנחנו אוהבים אתכם, וכך הבריאה כולה. האלוהות יודעת מי אתם והיא תמיד איתכם, היא תמיד אתם, היא תמיד בתוככם. האלוהות מעולם לא עזבה אז אין סיבה שאתם תעזבו גם כן.

"הניסיון להיות אחרים מכפי שאתם מונע מהפחד הזה, שאומר שאם יכירו אתכם אתם תישארו לבד. אתם מנסים להיות אחרים כדי לא להישאר לבד, ומשאירים לבד בצללים חלקים בכם, וכך יוצרים את אותו לבד שאתם מבקשים להימנע ממנו בכל מחיר. יוצרים אותו, מעמיקים אותו שוב ושוב; לוקחים אפשרויות שהרוח מציגה בפניכם באופן אשר מעמיק את ההפרדה ואינו יוצר אחדות, וכל זה כי אתם מפחדים, כי הפחד להישאר לבד הוא כה עמוק, כי אתם מרגישים לבד לרגעים, ואולי רגעים רבים, בטוחים שזו יכולה להפוך להיות כל המציאות.

"הסתכלו מסביבכם ברגע זה ממש. גם אם אתם נמצאים  כעת בבית לבד, אתם אינכם לבד במפגש זה, אתם אינכם לבד בעולם זה. אנשים דומים לכם נמצאים איתכם, גם אם לא באופן פיזי אלא אולי יותר דיגיטלי. אתם אינכם לבד. בזמנים הללו בהם אתם חיים, האפשרות להיות ביחד מעולם לא הייתה זמינה כל כך. האפשרות להיות עם אנשים דומים לכם מעולם לא הייתה נגישה כל כך. עם זאת, לפחד מלהיות לבד עדיין ישנה אחיזה כה עמוקה והשפעה כה רבה על בני אדם.

"אתם אינכם לבד, לא מנקודת מבט אנושית ולא מנקודת מבט אלוהית, אלא אם כן אתם ממשיכים לבודד את עצמכם, להשאיר חלקים מכם בצללים מתוך ניסיון להיות אחרת. רק לא להיות זה, רק לא להיות כזה; להתעלות, להתנגד, להתגבר, להתנתק ממחשבות, מרגשות, מתשוקות, מחלומות, לעיתים מהגוף עצמו.

"אנו מבקשים לומר לכם שהכול בסדר. אנו מבקשים לעודד אתכם להיות כפי שאתם. טפלו בפחד להישאר לבד, ובאשמה ובבושה ובביקורת שמתלווים לפחד הזה. הביאו מודעות וריפוי למקום זה בתודעה. מתוך זה תוכלו לחגוג יותר את מי שאתם, תוכלו ליהנות יותר ממי שאתם.

"הכול בסדר, גם אם נדמה לכם שלא. הפחד צועק לכם באוזן, ואנו אומרים, אולי יותר בשקט, שהכול בסדר, שאנו איתכם, ושכל שנותר הוא שגם אתם תהיו איתכם".

התקשור המלא, שאורכו 34 דקות, זמין לרכישה כאן (ברכישה מקבלים את התקשור בקובץ אודיו, קובץ וידאו וקובץ לקריאה).

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

3 דק' קריאה
מדוע ההבנה שהכל בסדר אמורה לגרום לנו לקחת יותר אחריות, כיצד הבנה זו יכולה לגרום לנטישה עצמית, ומהו הקשר בין כל זה לטעות ודיוק
6 דק' קריאה
כדאי שהתפיסה שלנו ביחס לטעויות תעבור רענון מחדש. אם נמאס לכם לעשות טעויות ו/או לנסות להיות מדויקים, היכנסו לקרוא
המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546