תקשור נוסף של טוהר המוקדש למגע, אשר משלב בתחילתו מדיטציה בנושא

אנו מבקשים לקחת אתכם אל תוך הלב של הזעזוע. זוהי החוויה של הלב, אשר נחווית בכל פעם, כשפגיעה מתרחשת.

הזעזוע של הלב, הוא הדבר אשר יוצר את ההגנות, אשר יוצרות בידוד, מבודדות ובדידות. אנו מבקשים לקחת אתכם למסע אל תוך לב הזעזוע, אל לב ליבו של הזעזוע של הלב.

אנו מציעים שתזמינו אור ואהבה, הזמינו את אותן ישויות אור אשר משתפות פעולה איתכם במסע שלכם. הביעו כוונה לחוות את ולהביא ריפוי אל תוך לב ליבו של הזעזוע של הלב.

להיכנס אל הזעזוע של הלב, אל הבסיס שלו. יחד עם אותן ישויות, הביאו לשם ריפוי.

(חלק ללא הדרכה, שנמשך מספר דקות)

ולאט לאט, אפשר לחזור אל תוך הגוף, ולפקוח עיניים.

***

בכל פעם שאתם נפגעים, באופן רגשי או באופן פיזי, הרי שנוצר זעזוע. המפגש שאיננו נובע מאהבה עם אנרגיה מסויימת עם אנרגיה שניה יוצר זעזוע, אשר משפיע על שני הצדדים.

הזעזוע הזה נוצר במקומות שונים בגופים השונים, בהתאם לפגיעה שנעשית, אך כל פגיעה, באשר היא, משפיעה באופן ישיר על הלב. מאחר והחיבור של העולמות נעשה דרך המרכז האנרגטי הזה, משום ששם יושב גרעין הנשמה, שם נערך החיבור אל הנצחיות, הרי שכל זעזוע מחריף ומגדיל את הנתק. כל זעזוע משפיע ישירות על הלב, ולמעשה מקבע את אותם פחדים או את אותה קארמה אשר יש לרפא.

הזעזוע של הלב מייצר מתוך עצמו את כל אותם מנגנוני הגנה, אשר אתם מכירים. המטרה תמיד היא למנוע זעזוע נוסף. מאחר והפגיעות נעשות בדרכים שונות, הרי שההגנות אשר נוצרות, מתקיימות בצורות שונות.

כאשר מתקיים מגע, מגע שיש בו אהבה, מאחר ומגע הוא תקשורת לא מילולית אשר מעבירה ישירות אנרגיה, הרי שכאשר מגע מתקרב או נוצר, הוא מפעיל באופן אוטומטי את מנגנוני ההגנה. המגע מפעיל ישירות את אותו זעזוע. כל מגע באשר הוא, הוא כמו חוט ישיר אשר מחבר אתכם אל הזעזוע של הלב, שהוא המקור של כל הזעזועים הרגשיים האחרים.

מגע פיזי נוגע כה עמוק באופן רגשי ואנרגטי, הרי שכאשר מגע מתקיים, הוא מעורר אימה מצד אחד, ומצד שני מסוגל להופיע בצורה מאיימת מאוד ופוגעת מאוד.

הזעזוע של הלב מייצר כאמור מנגנוני הגנה. הוא מייצר מתח ברמה כה גבוהה, שאם חווים אותה באופן מלא, היא בלתי נסבלת. הדריכות של המחשבה, של הרגשות ושל הגוף מפני כל דבר אשר עשוי ליצור זעזוע נוסף היא גבוהה מאוד. לכן, עוצמת המגע כאשר הוא בא מאהבה היא גדולה מאוד, משום שהוא מרפא את הלב של הדברים, את הלב שלכם.

לכן מגע עשוי לקחת, כאשר הוא נעשה, למקומות כה גבוהים. כאן טמון הפרדוקס. מגע יכול להיות כלי רב עוצמה לריפוי של הזעזוע של הלב, אך בו זמנית, מאחר ומגע מעורר את האימה שזעזוע כזה יקרה שוב, הרי שכל מנגנוני ההגנה קופצים כדי למנוע אותו. ואז, משחק הדואליות מתקיים כל הזמן, בין החלק אשר רוצה את השינוי והריפוי לבין החלק שרוצה לסגור. הדואליות שאתם מכירים מחיי היום יום מתחילה שם. המאבק בין הרצון לרפא את הזעזוע ולצאת לחופשי לבין הפחד שהזעזוע רק יגדל אם פותחים אותו, ולכן עדיף לסגור; מאבק בין אמונה אשר אומרת שאם חושפים, מרפאים, לבין אמונה שאומרת שאם חושפים, נפגעים.

מה שהתחלנו לעשות במדיטציה הקצרה הזאת היא לעזור לכם לשבת בתוך הזעזוע הזה. ישנה חשיבות גדולה להסכים להביא אנרגיה של ריפוי אל תוך המקום הזה.

במילים מעט שונות אפשר לומר שזוהי ההסכמה לגעת בהתנגדות העמוקה ביותר למגע פיזי, כמו גם לדברים אחרים.

העננה אשר נוצרת כתוצאה מהזעזוע הזה משפיעה על כל תחום ויוצרת כל חוסר שאתם מכירים מהחיים שלכם. לכן, מה שאנו יכולים להציע גם באופן ממוקד לימים אלו וגם באופן כללי, הוא לשבת בתוך החוויה הזו, ולבקש להביא לשם ריפוי.

אנו מציעים שאפשר להשתמש בכיוון הזה של מדיטציה בכל פעם שאתם חווים חוסר. כל חוסר שאתם מבקשים לרפא במציאות שלכם מגיע משם. ההקשרים בין הזעזוע של הלב לבין החוסר החיצוני עשויים להיות כל פעם שונים, אך הריפוי של הזעזוע מחזיר את האמון, מחזיר את התמימות, מחזיר את שמחת החיים והקלות, מחזיר את ההסכמה להתרחב, וכתוצאה מכך חלומות אבודים וישנים יכולים להתגשם.

לכן זה עשוי להיות כלי עוצמתי במיוחד אם אתם רוצים לרפא את עצמכם. אין זה משנה אם ישנן הבנות (במהלך המדיטציה), עצם ההסכמה לשחרר את הזעזוע שעדיין קיים בלב תתחיל לחולל שינויים.

התקבל בתקשור שנערך בתל-אביב ב-5.9.02

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
5 דק' קריאה
מה גורם לרוע, מדוע אנו פוגשים רוע בחיים בכלל ובתקופה זו בפרט, ומהי התקווה שמפגש זה מביא איתו. תקשור כתוב על נושא חשוב
3 דק' קריאה
טוהר מדברים על מה שאנו עוברים במלחמה הזו, על הדבר המהותי שכדאי לנו ללמוד בתקופה הזו, על מה כדאי שישתנה ועוד
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546