טוהר מסבירים כיצד תקווה יכולה לעזור להשתחרר מתחושת כישלון, ומדוע תקווה היא הצעד הראשון בדרך לאמונה ומשם לידיעה

אמש התקיימה הפגישה החמישית בסדנת "השמש שבפנים", והפעם הפגישה התמקדה בכאב הכישלון ובקרן התקווה.

פגישה זו התחילה, כמו כל הפגישות בסדנה, עם תקשור של טוהר על הנושא. קרוב לחצי שעה של תקשור על כישלון ועל תקווה, על הדרך לרפא את תחושת הכישלון ודברים שחשוב לשים לב אליהם בדרך.

אני רוצה לשתף איתם חלק קטן מתוך התקשור הזה, שבו טוהר מתארים מבנה מסוים, המתחיל הכישלון ומסתיים בידיעה. הנה:

"התקווה היא חלק מהאיכות שיכולה לסייע לכם. התקווה מובילה לאמונה. האמונה מובילה לידיעה.

"אפשר לתאר זאת באופן הזה, ליניארית – ברמת המודעות המפותחת ביותר אתם יודעים שהכל אפשרי עבורכם, שהרצונות שלכם מקודשים ושאתם יכולים לנוע בעקבות עצמכם.

"בשלב פחות פתוח אתם לא בידיעה אבל אתם מאמינים. אתם מאמינים שמותר לכם לרצות, שיש לרצונות שלכם מקום, ושדברים יכולים להתממש.

"בשלב עוד פחות פתוח, ישנה תקווה. תקווה שאולי בכל זאת, למרות הכאב ולמרות האכזבות ולמרות הדברים שניסיתם ולא הצלחתם ונכשלתם, ישנה תקווה שבפעם הבאה זה כן יצליח.

"כאשר הכל סגור לגמרי, כל מה שיש זו התחושה האומרת 'נכשלתי, אני כישלון. אין תקווה ואין סיכוי'.

"כדי ליצור התרחבות במקום סגור, כדי ליצור תנועה במקום בו היא לא קיימת, חשוב עד מאוד לנוע בשלבים. אנו לא מציעים לכם לקפוץ – וזו בהחלט תהיה קפיצה – ממקום סגור האומר 'אין סיכוי ואין תקווה', למקום הפתוח ביותר אשר אומר 'אני יודע שהרצונות שלי מקודשים'. זו תהיה קפיצה שיהיה קשה עד מאוד ליצור אותה, ולרוב בלתי אפשרי. הניסיון לקפוץ מזה לזה יכול להביא לתחושה חזקה יותר של כישלון, ולהחמיר את המצב ממנו אתם מנסים להשתחרר.

"עבור רבים מכם, גם המעבר מכאב של כישלון לאמונה יכול להיות מאתגר ולא תמיד להצליח.

"לכן אנו מציעים לעשות את התהליך באופן מדורג – להתחיל עם תקווה. להכניס תקווה למודעות, כלומר את האפשרות שלמרות ניסיון העבר, העתיד יכול להיות אחר. להביא את התקווה פנימה, כמו פיסת אדמה שאתם אוחזים בה, כאשר אתם מרגישים שאתם טובעים בתוך ייאוש, בתוך אכזבה ובתוך כישלון.

"התקווה יכולה לתת לכם כוח לחצות את הכאב, לרפא זיכרונות ולחזק את החיבור לרצונות שלכם, וללמוד בדרך את מה שעליכם ללמוד כדי ליצור עתיד חדש".

3 מחשבות על “תקשור על כישלון ותקווה”

  1. הילה ביסמוט

    איזה יופי איזה חכמה יש במילים האלו .. כתוב בפשטות ובבהירות ועוזר להבין איפה אני נמצאת ולאן אפשר להתקדם וכיצד לעשות זאת….תודה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

6 דק' קריאה
כדאי שהתפיסה שלנו ביחס לטעויות תעבור רענון מחדש. אם נמאס לכם לעשות טעויות ו/או לנסות להיות מדויקים, היכנסו לקרוא
3 דק' קריאה
מהו הטבע של ההתלהבות, מה גורם לנו להתמכר, וכיצד כל זה קשור לכאב האומר "אני לא ראוי/ה"
מרגישים ייאוש? זקוקים לחוויה ולפרספקטיבה של תקווה? אם כן, המדיטציה הזו תסייע לכם לרפא את הייאוש ולחזק את התקווה
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546