הכירו את המתקשרת: אילת פורת

החיזיון שהתחיל את הכל, החיבור ללילית וליהודית והקשר שלהן למלאך גבריאל, ומהי הבחירה שיש בפנינו בכל עת. המתקשרת אילת פורת מספרת על עצמה (וגם עלינו)

אַיֶּלֶת פורת, בת 61, רחובות. החלה לתקשר בגיל 36.

מה גרם לך להתחיל לתקשר?

"בלילה שלפני ליל הסדר באותה שנה עברתי חוויה רוחנית. כמה ימים לפני כן סיפרה לי מטופלת שלי ששכנתה אובחנה כחולת סרטן. מעומק ליבי רציתי לעזור לה. באותו סוף שבוע הייתה 'במקרה" כתבה גדולה במעריב על הילינג. קראתי אותה מילה במילה ובסוף הצהרתי שאם יש דבר כזה, אם אפשר לרפא באמצעות הנחת ידיים – אני רוצה. כל כך ביקשתי. התפללתי, אפשר לומר, למרות שהייתי חילונית ולא האמנתי שמישהו מקשיב. כעבור ימים ספורים, בלילה שלפני ליל הסדר, בסביבות השעה 23:00, בעודי מנסה להירדם, היה לי חיזיון. ראיתי בו את עצמי באה עם המטופלת שלי לשכנתה, אנחנו נכנסות אליה לחדר ואני עושה לה הילינג. אני מתחילה ברגליים וממשיכה במעלה הגוף. כשאני מסיימת ראיתי אותי ואת המטופלת שלי יוצאות – והתעוררתי. הייתי בצמרמורת עזה ושתי ידיעות ברורות לי: 1. יש אלוהים. 2. יש דברים מעבר לחמשת החושים.

"בחול המועד באה המטופלת, סיפרתי לה ש'חלמתי' עלינו ותיארתי לה את החדר בפרוטרוט. לתדהמתי, היא אישרה הכול. לקח לי זמן לעכל וגם לבקש הסברים. הוסבר לי שזה היה מסע אסטרלי אשר במהלכו יצא גוף הרוח שלי מהגוף הפיסי ו'הלך' לטפל.

"מאותו לילה נפתח לי עולם חדש ומפעים. בשבועות הבאים לימדתי את עצמי לעשות הילינג. בנוסף שאלתי שאלות כמו – על מה עלי לעבוד עכשיו – וקיבלתי תשובות. הוסבר לי שזה תקשור. בהמשך שאלתי למה קרו לי דברים מסוימים בחיים – וקיבלתי מידע על גלגולים קודמים רלוונטיים.

"יום אחד הגיע למרכז בו למדתי מתקשר. הלכתי אליו פעמיים והוא זה שהודיע לי שאני אכתוב ספרים. וכך היה. הספר הראשון היה כולו בתקשור. יותר מאוחר הייתי אצל מתקשר אחר שהסביר לי כי אני מתקשרת את המלאך גבריאל – והורה לי להתחיל לכתוב תקשורים. התאמנתי במשך שנתיים, לפני שיכולתי לכתוב באופן שוטף וללא התערבות שכלית מטילת ספק".

האם היו סימנים קודמים לכך, כגון חלומות נבואיים, חזיונות, ידיעות אינטואיטיביות חזקות?

"לא ממש. אבל בגיל ההתבגרות היו לי שאלות כמו מי אני? מה אני? מה משמעות החיים? לא יכולתי לקבל שהאדם נולד, חי ומת – וזה הכול. הבית שלי היה חילוני לגמרי, ואבי המדען העביר מסר שאין אלוהים, ושאם לדעתי יש – שאוכיח! אז השאלות הונחו בצד עד גיל 36".

את מי את מתקשרת?

"בעיקר את המל"ג – המכלול של המלאך גבריאל".

איזה מידע אפשר לקבל אודות המהות של מי שאתה מתקשר?

"זאת קבוצת ישויות של המלאך גבריאל הכוללת, בין היתר, גם את לילית ויהודית. לילית הידועה לשמצה ללא הצדקה, היא מקסימה, ויהודית אשר מוזכרת בספרים החיצוניים. כשאני מתקשרת את המל"ג התשובות ניתנות לי מכולם ביחד, אינני מתקשרת עם מי מהם לחוד".

מהם המסרים העיקריים שהם מעבירים?

"המל"ג עונים לשאלות ומכוונים את השואל פנימה, למצוא את התשובות בתוכו. הם מכוונים אותו לעבודת מודעות עצמית ומדריכים כיצד לעשות זאת, מה לשאול את עצמו. המסרים שלהם מלאי אהבה, הם מעודדים ומדריכים – מבלי לקחת מהאדם את זכות הבחירה. הם תמיד מכוונים לפייסנות, להבנת הרובד הנשמתי הגבוה של הדברים, וללקיחת אחריות אישית על מה שקורה לנו בחיים".

אשמח למסר רלבנטי לימים אלו ולתהליכים שעוברים עלינו.

"אהובים יקרים, שלום וברכה לכם. אנו שמחים לבשר לכם כי תקופה מוארת ומשמחת יכולה להתחיל עבור מי מבני האדם אשר רוצה זאת. ואתם תוהים – מי לא ירצה? ובכן – התשובה הינה למעשה יותר מורכבת. לכן נאמר זאת בצורה אחרת: אנו שמחים לספר לכם כי תמיד, בכל רגע ובכל מקום, ישנה אפשרות לפתוח תקופה חדשה וטובה יותר. כל אדם יכול, בכל רגע נתון, לסגור דלת אחת ולפתוח אחרת, יכול לחולל מהפך אדיר בחייו, יכול לצאת לדרך חדשה עם דף נקי.

"ולשאלתכם – מי לא ירצה זאת? מסתבר שלא כולם רוצים להחליף דלתות. חלק גדול מבני האדם בהחלט מעדיף להישאר במוכר ובידוע, גם אם מובא לידיעתו כי קיימת אפשרות אחרת, וקיים סיכוי שהיא טובה יותר. הוא לא מעוניין לבדוק אותה. הרעיון של שינוי מפחיד אותו. חלק זה רגיל לחשוב, להרגיש ולפעול בצורה מסוימת, וההרגל מביא איתו ביטחון ונוחות. למה להסתכן?

"הרעיון של פתיחת דלת חדשה יכול להועיל לכם גם בימים אלה ובתהליכים שעוברים עליכם. כי ישנה אולי הרגשה שהמצב הולך ומתדרדר, הקורונה מרימה שוב ושוב את ראשה, אתם נדרשים לעשות דברים שאינכם רוצים לעשות וכן הלאה. מצב לא טוב שאין אתם רואים את סופו. זה יכול לייאש, כמובן. אנו מבינים. אולם, יקרים, המצב מייאש רק במידה שאתם אינכם רואים שיש במרחב הזה דלת יציאה. אפשר לצאת, לבחור דלת אחרת, להחליף מציאות. כן, זה אפשרי וזה עד כדי כך פשוט.

"כיצד פותחים דלת למציאות חליפית? על ידי שינוי אופן החשיבה. מחשבות של בריאות, חירות, אמונה, שמחה ואהבה – הבחירה בהן מייצרת מציאות בהתאם. טפחו בקרבכם ידיעה שאתם חופשיים ובעלי זכות בחירה מולדת. זכרו שאתם מופע מהמם של אלוהים, בעלי כוח בריאה ויצירת יש מאין. שננו לעצמכם משפטי חיזוק ואמונה – 'אני יכול', 'אני ראויה', 'יש לי הכול ובשפע', 'האהבה מובילה אותי וצובעת את ימיי', 'אני בריאה ומלאת אנרגיה' וכן הלאה – כל משפט המתאר את המציאות הרצויה לכם.

"הזכירו לעצמכם כי אין לאיש שליטה על מחשבותיכם, רק לכם. ולכן אין לאיש שליטה על חייכם, רק לכם.

"בתקופה הנוכחית אין דבר מה מפחיד – אלא אם כן אתם מחליטים שיש. הפחד עצמו מייצר מציאות מפחידה. האם אתם יכולים לראות זאת? ואילו אמונה בגוף החכם שלכם, אמונה בתעצומות הנפש שלכם, ידיעה פנימית שאתם מוגנים, ובחירה להיות בשמחה ולעשות מעשים טובים – כל אלה הינם ערובה ליצירת מציאות נפלאה.

"הבחירה בידכם.  

"אנו שולחים לכם רוחות של שינוי, אנרגיות של ריפוי, גלים של אהבה. האם אתם מוכנים לפתוח להם את הדלת? לקבל אותם פנימה, לאמץ אותם בחום, לאפשר להם לחלחל ולעזור לכם לחולל את השינוי? הרגישו את כל האור הנשלח אליכם, הרשו לו להיספג אל תוך גופכם עד לרמת התאים, חייכו בלבבכם, כי הבחירה בידיכם. צאו לדרך חדשה!

"היו ברוכים".

באיזה אופן את עובדת עם אנשים?

"אני מקיימת מפגשי מודעות עצמית אישיים דרך שיחות, דמיון מודרך, וקלפי טארוט משולבים עם תקשור. ניתן גם לשלוח שאלות ולקבל תשובות במייל, דרך קלפי טארוט או בתקשור עם המל"ג. כמו כן, כתבתי 8 ספרים בנושאי מודעות עצמית, רוחניות וזוגיות".  

צרו קשר עם אילת פורת:

האתר

דף הפייסבוק

050-7302282

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

7 דק' קריאה
כדי לתקשר כהלכה, יש ארבעה פחדים שאנחנו פוגשים בדרך. פוגשים ומרפאים, כמובן
15 דק' קריאה
הישות שעזרה לו לתקשר, האירועים שגרמו לו להאמין, והמסר שיש לרחם הקוסמית להעביר דרכו. המתקשר דן נחל גרשינסקי מספר על עצמו
6 דק' קריאה
מה גרם לה לתקשר עם נשמות של אנשים שהלכו לעולמם, האם התקשור איתם יכול להפריע להם, וכיצד היא יודעת שהיא מתחברת לעולם שמעבר. הכירו את המתקשרת ג'ודי דואניס
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546