תקשור על התסכול של אנשי אור

אם גם אתם מתוסכלים לנוכח התנהגויות והחלטות של אנשים אחרים, כדאי לכם לקרוא את התקשור הזה

כבר זמן מה שאני מתוסכל. מסתכל על אנשים שהולכים בעיניים עצומות אחרי מילים והבטחות, אנשים שלא שואלים שאלות אבל כן מקבלים החלטות שיש להן השפעות שליליות על עצמם ועל אחרים. אנשים פרטיים, ברובם, שחלקם מחזיקים בתפקידים בעלי השפעה על החיים של כולנו.

זה אינו תסכול חדש, אבל הוא מתעצם בשנתיים האחרונות, ואני יודע שאני לא היחידי שמרגיש כך. במקום להרחיב את מידת האחריות האישית והחירות שנולדת כתוצאה מכך, רבים מנסים (ומצליחים לפעמים) להוסיף עוד מגבלות וחוקים.

היום החלטתי לשאול את טוהר לגבי התסכול הזה. מה גורם לתסכול הזה, איך להתייחס למציאות המתסכלת, איך לעזור לעצמי/לעצמנו בתוך כל זה. הנה מה שהם אומרים:

"אנשי אור, אלה אשר רואים מעבר למציאות הקיימת, אכן חווים תסכול מעת לעת. זהו תסכול הנולד כתוצאה מהפער המתקיים בין אותם אנשים לבין אחרים – בין מה שאלה רואים לבין מה שאלה אינם רואים. יש הרואים אפשרויות נוספות, יש כאלה שרואים אפשרות אחת. יש כאלה הרואים שישנן מספר אמיתות, יש הרואים אמת אחת. בעוד שישנה אמת אחת בלבד והיא אהבה, בעולם זה של בני אדם, במציאות-חומר, אין אמת אחת. אך יש את אלה הרואים גם במציאות-חומר אמת אחת, בעוד שבפועל ישנה יותר ממנה; ויש את אלו הרואים את האמת האחת ורוצים שאחרים יראו כמוהם. אלה המנסים לגרום לאחרים לראות כמוהם, ולא מצליחים, אכן חווים תסכול מעת לעת.

"איננו רואים בעיה עם תסכול זה, אך אנו מציעים כי הוא דבר מה שאפשר לחיות בלעדיו. אתם מבקשים, לעיתים, להציל אנשים מפני מה שאתם בטוחים שהוא הדבר הנכון לעשות – או לא לעשות, תוך שאתם עצמכם שוכחים כי ישנה יותר מאמת אחת. כלומר, יש מקום לאלה השואלים שאלות ויש מקום גם לאלה שאינם שואלים שאלות. יש מקום למי שלוקח אחריות ולמי שאינו לוקח אחריות. יש מקום לכולם, בהחלט, שכן ישנן אמיתות שונות ודרכים שונות לחיות בעולם זה של בני אדם. אנשי אור לעיתים שוכחים זאת, מבקשים להחיל על כולם עקרונות וערכים שאינם באמת חייבים להיות נכונים לכולם, גם אם מנקודת מבט מסוימת אפשר לומר כי הם עדיפים.

"אנו מציעים כי תאפשרו לכל בני האדם להיות מי שהם בוחרים להיות, גם אם הם אינם מתנהגים כפי שאתם רוצים. זיכרו כי גם אתם אינכם מתנהגים כפי שאחרים לעיתים רוצים שתתנהגו, וגם זה בסדר. החופש הוא לכל הכיוונים, בהחלט, ולא רק כאשר הוא בא לידי ביטוי בדרך מסוימת, בהחלט לא.

"אל דאגה – גם אם הדרך מלאה בחתחתים, הדרך של עולם זה היא לכיוון של שחרור והארה. הכיוון הוא כיוון של התעוררות, וגם אם אין זה אומר שכל בני האדם יתחילו לקחת אחריות במובן הרחב של מילים אלו, זה עדיין הכיוון בו הכל הולך. העולם אכן מתעורר, אך עליכם גם כן להתעורר, אלו המודאגים – עליכם להתעורר מהמחשבה כי כולם צריכים להתעורר כמוכם.

"מדוע זה קשה כל כך להבין זאת? משום שאתם עשויים להרגיש לבד, לעיתים מבודדים. אתם עשויים להרגיש שאינכם מובנים ואינכם נראים לעיתים. אתם בהחלט עשויים להרגיש כך. זיכרו כי יש לכם את האמצעים לרפא רגשות כואבים אלו ויותר מכך, את האמצעים למצוא ולפגוש אחרים הדומים לכם, כך שגם אם אתם בחזקת מיעוט בעולמכם, אינכם צריכים להיות לבד".

תודה ❤

1 מחשבה על “תקשור על התסכול של אנשי אור”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 27.4.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור השלישי לשנת 2024, היא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, בסדר ולא בסדר, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

בתקשור זה טוהר מבקשים לעודד את כל מי שמרגיש תסכול, ייאוש וחוסר אמונה ביחס להגשמה העצמית שלו. מרגישים כך? אז היכנסו וצפו בתקשור
12 דק' האזנה
בתקשור זה טוהר מתייחסים למצבים בהם אנו לא מצליחים להגשים את מה שאנו רוצים להגשים, ומציעים כיצד להתייחס לעצמנו ולמצבים אלו. התקשור נמסר במסגרת סדנת און ליין בנושא
בתקשור זה טוהר מדברים לכל מי שמרגיש תסכול בתקופה זו, ומציעים מדוע התסכול מתרחש וכיצד אפשר לעזור לעצמנו במצבים אלו
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546