"בשביל להיות לישויות רב ממדיות בתוך גוף עליכם להיות במצב גמיש מאוד מבחינה רגשית ותודעתית". טוהר מדברים על רב ממדיות

אתם נכנסים לשלב חדש. בזכות השינויים אשר מתרחשים במבנה האנרגטי של כדור הארץ, הממדים מתחילים להתחבר. לאלו אשר הכינו את עצמם עד היום מתחילה להיווצר באופן ממש האפשרות להפוך להיות לישויות רב ממדיות, לחיות בו זמנית בכל העולמות, להנות מכל האפשרויות, וגם לעמוד בו זמנית בו זמנית מול כל הדברים אשר יש לעמוד מולם.

אנו אומרים בכוונה שהאפשרות הופכת לממשית לאלו אשר הכינו את עצמם, משום שבשביל להיות לישויות רב ממדיות בתוך גוף עליכם להיות במצב גמיש מאוד מבחינה רגשית ותודעתית. להיות מסוגלים לעבור במהירות גבוהה מאוד מהמקומות הסגורים למקומות הפתוחים, להיות מסוגלים להכיל שינויים אשר מתחוללים במהירות גבוהה מכל מה שאתם מכירים, ובו זמנית לשמור על שקט. להנות ממתנות שמגיעות בו זמנית מהרבה מקומות, ולהיות מסוגלים לשמור על השפיות. אין זה פשוט להיות שפויים כשהשפע בא.

להיות מסוגלים לאבד שליטה לכל כיוון ולהסכים לא למצוא אותה יותר לעולם. להתחבר להוויה אחרת, להבנה אחרת של מי שאתם. שאינכם יותר בני אדם, אינכם בני אדם רגילים. אתם הופכים באופן ממשי להיות למשהו אחר.

לחיות בו זמנית בכמה עולמות, לחוות בו זמנית כמה רגשות, לעמוד בו זמנית מול כמה התמודדויות, להנות בו זמנית מכמה מתנות בו זמנית, להפעיל בו זמנית מספר כשרונות, ואולי לדבר בו זמנית עם כמה אנשים, אך זה אולי יהיה יותר קל כשיהיה לכם יותר מפה אחד.

עכשיו אולי מתחילה החגיגה האמיתית. עכשיו גם מתחילה התמודדות חדשה, משום שהקצב שבו הדברים יפעלו יהיה גבוה יותר, ולכן אנו מבטאים את האנרגיה הנוכחית וקוראים לה ספירלה, משום שזה האופי שלה. המהירות של הספירלה אשר אתם נכנסים אל תוכה היא גבוהה מכל מה שאתם מכירים. אתם עושים זאת בהדרגה כבר כמה שבועות, ובתקופה הקרובה זה יתחיל להיות מאוד מורגש. כתוצאה מכך הכעס, אשר הדבר יוציא מכם, הוא גדול מאוד.

אתם חייבים לאבד שליטה במקומות שאתם רגילים להיות בשליטה בהם. להסכים לוותר על החלומות הלא מוגשמים ולתת להם להיות מוגשמים. לוותר על הקורבנות ולהנות מהפירות של העבודה שלכם – שזו לצערנו הרב משימה לא כל כך פשוטה – אך בו זמנית להסכים לראות את המקומות הפגועים, וגם שם לאפשר לרבדים של פחד, של כאב, של שנאה, לצאת החוצה. מקומות שלא חוויתם.

הסחרור שאליו אתם נכנסים דורש מכם לבטא את הכעס. משום כך ביקשנו שתצרחו –  אי אפשר לאבד שליטה לפני שמוציאים את הכעס. תסכול צריך לצאת, הבנות עמוקות צריכות להתחולל. שינויים עמוקים אשר כבר מתחוללים וימשיכו להתחולל בתקופה הקרובה, משום שאפשר לומר שנגמר הזמן, אך למעשה מה שקורה הוא שהגברתם מהירות, ועכשיו אתם, כמו סופה קטנה, מטאטאים את השטח של ההוויה שלכם אל תוך מציאות חדשה.

התהליך הזה באופן אינדיבידואלי עשוי לקחת זמן כזה או אחר, והסחרור של האנרגיה יהיה ארוך יותר במקומות ששם הדברים אחוזים יותר עמוק בתוככם, ומהיר יותר במקומות שכבר קשורים בקשר רופף מאוד להוויה שלכם.

כאן אתם נדרשים בו זמנית לעשות שני דברים – לוותר על הערבויות שלכם, על הבטחונות שלכם, אך גם, במקביל, לחגור חגורת בטיחות – אך מסוג אחר, חגורה של אמונה.

הדהרה הזו הולכת להיות מרתקת, היא הולכת להיות מעניינת, משום שהיא הולכת לפתוח הרבה דלתות, אך היא הולכת להיות יותר לא פשוטה, משום שהדלתות נפתחות גם לכשרונות, גם לחלומות וגם לרגשות.

אז אם יש תסכול בגוף בימים האלה, אם יש כעס, שחררו את הרגשות הללו. הסכימו לנוע בקצב שהדברים לוקחים אתכם, מאירוע לאורע, מדבר לדבר, הקשיבו לרגשות, שימו לב למסרים, הבינו את ההבנות, ואל תאחזו בשום דבר. אינכם צריכים להיות בתהליך – אתם צריכים להסכים לגעת בו זמנית בכל הדברים, וזו צורת עבודה אחרת. היא איננה ליניארית יותר, היא עכשווית ורב ממדית. אינכם עוברים מנושא לנושא בקו של התפתחות. אתם עומדים במקום ונוגעים בו זמנית בכל התחומים. אתם מתפתחים במקום. הצמיחה היא איננה בקו ישר קדימה, היא בנקודה בה אתם נמצאים, בתוך מעגל שהולך ומתרחב.

יש לכם חברים שאוהבים להבין ולדעת, הם היו היו אצל אדם שעוזר להבין ולדעת, אז הסבירו להם את זה, שעכשיו חייבים להפסיק להבין, ולדעת רק דבר אחד – שכל מה שקורה הוא טוב, שכל מה שעולה ברגשות הוא נכון, וצריך להגיד 'כן' לכל הדברים. ה'לא' יהיה ברור מהר מאוד, והמחיר שלו יהיה גלוי מאוד, וכך גם זה של ה'כן'. זה לא הזמן להילחם.

אם יש כעס יש צורך להוציאו אותו, אם יש תסכול יש צורך להוציא אותו, להרגיש אותו. אם יש התנגדות, קושי ופחד יש חשיבות להרגיש אותם, לרפא אותם ולשחרר אותם, וללמוד גמישות, ללמוד רכות וסבלנות. בעיקר, ללמוד להנות מרכבת ההרים הזו. עברתם את רכבת השדים, עכשיו זו רכבת הרים, והיא תהיה מעניינת אם תסכימו לגלות שהגובה הוא לא באמת גבוה כמו שהוא נראה.

התקבל בתקשור שנערך בתל-אביב ב- 23.1.03

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 24.2.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור הראשון לשנת 2024, הניא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, טוב ורע, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

המלחמה עם האהבה עם אם כל המלחמות, והעבודה עם נטישה עצמית היא המפתח לשלום. טוהר מדברים על המציאות בה אנו חיים ומציעים דרך לחיות בעולם שונה לחלוטין
3 דק' קריאה
למה, בעצם, אנחנו צריכים לעשות שלום עם האהבה? מה זו המלחמה הזו, שאנו נמצאים בה, וכיצד היא באה לידי ביטוי ביום יום שלנו? תקשור כתוב של טוהר על הנושא
5 דק' קריאה
מה גורם לרוע, מדוע אנו פוגשים רוע בחיים בכלל ובתקופה זו בפרט, ומהי התקווה שמפגש זה מביא איתו. תקשור כתוב על נושא חשוב
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546