טוהר מדברים על כאב, על ההשפעה שלו, על המקורות שלו, על קרן הריפוי וכיצד מרפאים אותו, על ההשפעה של הריפוי, ולמה אפשר לצפות מהתהליך

אתמול התקיימה הפגישה התשיעית בסדנת "השמש שבפנים" שהתמקדה בכאב רגשי ובריפוי שלו.

בתקשור שפתח את הפגישה, טוהר דיברו ארוכות על כאב, על ההשפעה שלו, על המקורות שלו, ועל קרן הריפוי וכיצד מרפאים אותו. הם דיברו על ההשפעה של הריפוי, ולמה אפשר לצפות מהתהליך.

אני משתף איתכם חלק קטן מהתקשור (שארך כמעט חצי שעה), כמה מילים שחשוב לדעת:

"חשוב לתת זמן לגוף הרגש, ללב, להחלים. דמיינו שמפגש בין מקום כואב לבין קרן של ריפוי הוא כמו פעולה רפואית בגוף הפיזי – צריך לאחר מכן קצת להחלים, לפני שניגשים לטיפול הבא. נדרשת סבלנות ועדינות בתהליך, כדי שתוכלו למצות את המירב וליצור את הריפוי האפשרי ליצירה.

"פעולה אינטנסיבית עשויה להיות כואבת שלא לצורך, וזה ייצור עוד כאב במקום לרפא.

"אם אתם מזהים כאב לרפא אותו, עבדו איתו בעדינות, בסבלנות. הקשיבו היטב לקצב שלכם. אם אתם מזהים כעס וחוסר סבלנות, אז מצאו דרכים לרפא את הכעס וחוסר סבלנות, ולאחר מכן חזרו אל הכאב והמשיכו בריפוי.

"זו מלאכה עדינה, משום שאתם אורגים את עצמכם מחדש במארג החיים. בכך שכאב משתחרר, לא רק משתחררות אמונות והתנהגויות שנוצרו מתוך הכאב, אלא משתחררים הזיכרונות אשר יצרו אותו. אתם עושים פעולה הדומה לפעולה לחזרה אל העבר, ומשנים באופן האנרגטי את המציאות שהיתה.

"אתם אינכם משנים את רצף האירועים. אתם עשויים להמשיך לזכור מה היה, אבל אתם משנים ברובד האנרגטי את האירוע עצמו. אתם משנים את ההשפעה הרגשית של האירוע. אתם עשויים להמשיך לזכור את העובדות – עשו לי כך וכך, התייחסו אלי באופן הזה והזה, האירוע הזה קרה והאירוע הזה קרה. אתם תזכרו מה קרה, אבל אתם תפסיקו להרגיש, אט אט, מה קרה.

"ככל שיש באדם פחות כאב, העבר משתנה. הגדיעה פוסקת, ככל שהאריגה מחדש מתקדמת. במקרים מסוימים אתם עשויים אפילו לשכוח מה קרה, הזיכרון כולו יתנדף מזיכרונכם. לא במין סניליות שכזו, אלא הוא יהיה עם פחות חשיבות, יתפוס פחות נפח, ולעיתים תשכחו אירועים שקרו. מרבית הזיכרונות ימשיכו ללוות אתכם, רק הרגשות הקשורים בזיכרונות יתמוססו אט אט.

"ריפוי של כאב הוא שינוי של העבר, וזאת בשביל ליצור עתיד אחר. לפנות מקום כדי להיזכר מחדש במה שהכאב מסתיר, במה שאיבדתם בזיכרון.

"מצד אחד אתם שוכחים בתהליך, ברובד כזה או אחר, את מה שהיה, וכל זה כדי להיזכר במה ששכחתם. מה שכחתם? שכחתם שאתם ראויים, שכחתם שמגיע לכם הטוב ביותר, שכחתם שאתם חלק מעצם קיומכם. שכחתם שמותר לכם, שהכל אפשרי עבורכם, שכל מה שעליכם להסכים לו זה להביע רצון ולבחור את הבחירות שלכם, ולראות כיצד הדרך מתהווה, כיצד דברים קורים, מה נפתח ומתי ובאיזה אופן, בעודכם פוסעים במשעולי החיים".

רוצים להתייעץ עם טוהר על נושאים שמעסיקים אתכם ובעיות שאתם מתמודדים איתן? היכנסו לכאן לקבל פרטים על האפשרויות השונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מוצרים קשורים לתוכן זה

ערוץ תוכן מתקדם לאנשים שרוצים לחיות אחרת. בכל חודש מתפרסמים תקשורים מיוחדים, מדיטציות, תרגילים ממוקדי שינוי ועוד תוכן בלעדי, שיעזור לכם להעמיק את האהבה שלכם לעצמכם ואת ההגשמה שלכם ביום-יום.

עדכונים

בקליק אחד קטן תוכלו להצטרף לרשימת התפוצה ולקבל עדכונים על תקשורים חדשים, כתבות, מאמרים, מדריכים, כמו גם על סדנאות חדשות עם טוהר ושחר.

סדנאות ומפגשים קרובים

מוצאי שבת, 27.4.24, 20:30-22:30 * אונליין

מפגש התקשור השלישי לשנת 2024, היא שנת ההתמזגות. שנה בה נלמד ביחד כיצד המנוגדים יכולים להתמזג, והבלתי אפשרי יכול להפוך למציאות. המפגש כולל תקשור של טוהר על הנושא, בסדר ולא בסדר, ולאחר מכן תקשור של שאלות ותשובות. 
120 שקלים, הנחה למנויי טוהר+.
רוצה ללמוד תקשור? שפע הקורסים והסדנאות מבלבל אותך? לפני שמשלמים על קורסים, אפשר (וכדאי) להצטרף לקורס חינמי זה. הקורס מתקיים אונליין, והוא כולל 8 שיעורים שנשלחים אליך למייל, שיעור אחד בשבוע. בקורס זה מתחילים לתרגל את יכולת התקשור, ולומדים כיצד להתמודד עם הפחדים והספקות. 
ללא תשלום.
אני מזמין אותך לקבל 11 מסרים כתובים, המזקקים את הדרך בה אני הולך, על ידי הרשמה לרשימת תפוצה ייעודית. 11 מסרים, אחד בכל 4 ימים, ישירות לתיבת המייל שלך. במה הם עוסקים? בחיבור הבסיסי לרגשות ואיך מתמודדים איתם, בשאלות שכדאי לשאול בדרך להגשמה של החלומות שלנו, בפתרון להתמודד עם בלבול ובקשר בין הרגשות לבין הרוח – ועוד. 
ללא תשלום.

סדנת חופש להיות

ימי שלישי, 19:30-22:30 * אונליין

סדנה להתפתחות אישית המבוססת על הדרך הרוחנית "חופש להיות" בהנחיית שחר בן-פורת. זו קבוצה פעילה בה מרפאים רגשות פוגעים ויוצרים חופש חדש ביום-יום שלנו. הקבוצה נפגשת אחת לשבוע, אונליין, ואפשר להצטרף אליה לאחר שיחה עם שחר.
170 שקלים לפגישה.

מאמרים נוספים בנושא

6 דק' קריאה
כמה מילים על המבנה של הכאב הרגשי שלנו. כמו כל דבר טוב, גם הכאב מתחלק לשלושה חלקים
3 דק' קריאה
מהו הטבע של ההתלהבות, מה גורם לנו להתמכר, וכיצד כל זה קשור לכאב האומר "אני לא ראוי/ה"
6 דק' קריאה
חשוב מאוד שנלמד להתחבר לרגשות ולהרגיש, וחשוב באותה המידה להבחין האם הרגשות שלנו מתארים את המציאות שלנו. כמה מילים על אתגר משמעותי והדרך להתמודד איתו
Scroll to Top

התחברות לחברים/ות לטוהר+ ו/או לאתר

צריכים עזרה? יש שאלות?
< אל תהססו לפנות

שחר בן-פורת

צריכים עזרה? יש שאלות?

אל תהססו לפנות ישירות בכל נושא:

או פשוט חייגו: 054-4226546